welke generatie ben jij
- fox kids
- jetix
- disneyXD
- mocht dit allemaal niet kijken
0 stemmers
welke generatie ben jij
0 stemmers
Ik ben altijd bang dat mensen dit van mijn baksels denken Ben ook helemaal geen bakker, maar vind het met mijn verjaardag altijd wel leuk om zelf wat te maken en heb een paar zo goed als failproof gerechten van een vriendin die heel erg goed kan bakken. Mijn collegaâs zeggen ook altijd wel dat ze het lekker vinden, maar ja, dat kan natuurlijk ook gewoon beleefdheid zijnâŠ
Op mijn werk trakteren alleen de mensen die echt goed kunnen bakken op iets wat ze zelf gemaakt hebben. Qua hygiëne denk ik dat mensen de hygiëne van een supermarkt bakkerij overschatten.
Hahaha sowieso dat laatste. Dan zou ik in ieder geval ook geen gebak meer van Hema eten
0 stemmers
Cartoon Express met Anniko bedoelde ik!
Kindernet
Cartoon Network toen alles nog gewoon in het Engels was
Omdat o.a. het teamgevoel verdwijnt in mijn geval en dat vind ik wel jammer. En ik hoor/leer minder dingen vanuit huis
Wij hadden alleen nederland 1, 2 en 3. En Villa achterwerk vond ik echt verschrikkelijk.
Maar ik vond Willem Wever heel leuk en de droomshow.
Wij hebben ook een bovenmodaal inkomen samen (en ja ik prijs mezelf rijk, maar ik vind mezelf echt niet superrijk, maar alles is relatief). We stemmen dus ook beiden altijd links en ook al 20 jaar commentaar: âwacht maar tot je zelf geld hebt, dan ga je wel rechts stemmenâ en âjullie verdienen toch goed, waarom stem je dan linksâ.
Alsof we veel voordeel zouden hebben als we VVD zouden stemmen, kom op zeg die zijn alleen voordelig als je echt heel rijk bent of ondernemer. Veel mensen overschatten zich volgens mij echt en de VVD presenteert zich natuurlijk ook al de partij voor de hardwerkende net bovenmodaal Nederlander. Bovendien al zou het zo zijn dat ik er veel mee op zou schieten, snappen veel mensen ook niet dat je ook uit idealisme of solidariteit kunt stemmen. Ik word zo moe van de âhardwerkende Nederlanderâ en âal mijn geld gaat naar de belastingdienstâ. Ik denk daar oprecht nooit over na, ik reken in netto denk er echt nooit over na hoeveel geld er naar de Roverheid gaat hoor. En van dat geld profiteren we met zijn allen. Ik neem tenminste aan dat je zelf je snelweg en zorgkosten niet kunt financieren.
Ik kan hier wel wat nuttigs over zeggen want itâs my jobbbb (voelt echt als mân forum imago hier maar goed), maar gemiddeld is 1.5 meter p.p. Er zijn uitschieters naar boven en naar beneden maar over het algemeen is 1.5 meter wel wat een man/vrouw gemiddeld nodig heeft. Meestal is dat 1 meter hang, 3/4 lades en de 50cm kast met alleen maar legplanken.
Ik ben er echt dol op dat we altijd een forumikeamederwerker hebben haha, ben benieuwd wie jouw plaats inneemt zodra je er stopt met werken!
Nog een maand of 4 jongens, dan eindigt mân IKEA era
Ja klinkt ook wel logisch! Idealiter zou ik er ook nog een halve bij hebben (heb 1 meter) maar dat past niet helaas
Neem jij het dan weer over?
Ik mis het wel, hoor. Jou als Ikea guru
Is jou vakantiegedrag veranderd sinds je huisdieren hebt? Ga er voor de poll vanuit dat ze grond zijn en hij je afwezigheid goed verzorgd worden. Er komt twee keer per dag iemand bij ze langs en die blijft ook beide keren iets van een uur.
0 stemmers
Ik ga alleen weg als de hond bij mijn moeder of zusje kan blijven. Verder vinden ze dat beiden echt niet chill dus ik ga max een weekje weg 1x per jaar.
Waarom vinden ze dat niet chill, tot je het huis uit ging was de hond er toch ook altijd?