Een jas maken.
Gewoon lekker bankhangen en niet te veel doen.
Tips voor welke stad/dorpje en welk natuurgebied de moeite waard zijn zijn ook welkom!
Het huishouden en tussendoor op de bank hangen en serie kijken.
Naar t museum en strand
Naar de kermis
Yoga, naar de markt, mijn boek lezen, naar een museum, een wandeling maken en morgen heb ik een ijs eet date.
Naar Peter Pannenkoek, high tea en in de kroeg rugby kijken onder het genot van een hapje en drankje
Ergens koffie drinken met een boek, ronddolen in mijn buurt en minibiebs zoeken, morgen trainen
Ik weet niet waar je woont, maar in Noord-Brabant heb je bijvoorbeeld ânatuurpoortâ wandelingen. Ik vind het wel chill want online staan zo veel wandelingen dat ik dan niet meer kan kiezen, en deze zijn allemaal goed aangegeven in de bossen/gebieden.
Ga ijs eten bij ijssalon De Hoop in Blaricum, daarna wandelen op de heide en naar de kringloop in Huizen of Eemnes. En sâavonds pannenkoeken eten bij Pannenkoekenhuis de Vuursche Boer. Wandelen is ook mooi op de Lage Vuursche in plaats van de heide. Er zit ook een escape room (ESC room) in de buurt en ik meen me te herinneren dat je dat heel leuk vindt!
Harder trainen in de gym maar ik denk niet dat jij daar gelukkig van word.
Ahh klinkt echt leuk ja! Wil sowieso wel even wandelen dit weekend, even nadenken waar. Noord-Brabant is ook mooi, of de Veluwe.
@Soy.peor goed gedacht
Een mixer kopen en een taart bakken. En ik twijfel of ik zo naar yoga ga, maar zag online dat nog maar 1 iemand zich had ingeschreven en het is al over een kwartier, hahah
En verder wandelen? Ergens een boek lezen? Ik zoek ook nog inspiratie hahah
High tea met een vriendin en morgen ga ik bakken.
Weekend weg.
Koken en spelletjes avond met friends
Wanneer heb jij voor het laatst poffertjes gehad?
- Deze week nog
- Vandaag nog
- Deze maand nog
- ergens afgelopen half jaar
- een jaar + geleden
0 stemmers
Pakketje ophalen en misschien naar de Zeeman XL om te kijken of ze enorme bollen wol hebben
@Enthusiasm maar dat komt doordat er geen goeie poffertjeszaak hier meer is!
Helpen verhuizen