Stel je persoonlijke vraag #46

Naar de tattooshop (tattoo bij laten werken en 2 nieuwe laten zetten), verjaardag van familie en morgen naar de dierenweide :smile:

1 like

Gisteren gaan thrift shoppen, vandaag een zonsondergang wandeling in een natuurgebied en daarna een etentje. Zondagochtend hardlopen, zondagnamiddag koffie drinken en taart eten voor de verjaardag van een vriendin. Tussendoor een beetje rommelen in huis.

3 likes

Nu wil ik dit

6 likes

Sociaal doen met familie die ik nooit zie. Weet niet meer zo goed waarom ik dit een goed idee vond. :persevere:

4 likes

Hardlopen, koffie drinken met vriendinnen, misschien iets bakken en morgen met mijn moeder naar Utrecht en naar een concert (en dus waarschijnlijk ook uit eten voor het concert).

Je vroeg er niet om maar mocht je opzoek zijn naar leuke kroegjes in de buurt/eettentjes weet je me te vinden!

2 likes

Ik ben wel benieuwd hoe jullie hierover denken

• Ja, prima idee om de genodigden te laten betalen
  • Nee, dit vind ik geen goede optie

0 stemmers

Edit: als je uiteraard wel de gasten vooraf vertelt dat ze zelf moeten betalen

Is niet zo zwart wit toch? Maak het bespreekbaar. Zou niet iedereen uitnodigen zonder vooraf aan te geven dat ieder voor zich betaalt.

15 likes

Oja ik zal dat er even bij zetten!

2 likes

Als je er van te voren duidelijk over bent dat jij niet trakteert, en je zegt ook dat je verder geen cadeaus verwacht, vind ik het prima kunnen. Maar wel ook duidelijk ruimte laten om dan niet te komen als vriendin. Ook als je niet chique uit eten gaat is een dinertje snel wel duurder dan als je een cadeautje zou meebrengen.

Ik denk gewoon goed bespreekbaar? En zelf zou ik in zo’n situatie wel iets (bijvoorbeeld drankjes ofzo) betalen - als de financiële situatie da4 wel toe laat.

3 likes

Ik vind het allemaal prima om met je vrienden ergens te willen eten en dat ieder voor zich betaalt maar hang er dan die verjaardag niet aan
Als je iets wil vieren betaal jij dan kun je ook zelf beslissen welk restaurant en dergelijke

5 likes

Waarom dan niet je verjaardag er aan hangen?

2 likes

Ik doe dit heel vaak zo met vriendinnen, niemand die er een issue van maakt

3 likes

Ja dat komt denk ik door een vroegere vriendin die wilde altijd met veel bombarie haar verjaardag vieren, restaurant, musical daarna en ook altijd een eind rijden…
Om je op locatie zelf te laten afrekenen :roll_eyes:
Dat leverde toen een hoop gedoe op want hee jij brengt het als een uitnodiging en wij hebben ook gewoon een cadeau meegenomen dus ik heb daar een nare associatie mee dit soort constructies

Dus tenzij je superduidelijk bent ik vind het een cadeau dat jij er bent zou ik het zelf niet zo aanpakken

2 likes

Heb jij wel eens gehuild vanwege het forum?

• Ja, positieve tranen
  • Ja, negatieve tranen
  • Ja, allebei
  • Nee

0 stemmers

1 like

Toen negatief, maar achteraf positief haha

1 like

Drink jij wel eens whisky?

Ik heb gister wat whisky gedronken die een vriend meenam. Ik ga echt nu nog over mn nek. Wat afgrijselijk, ik kan dat echtniet aan. Gatverdamme :confounded:

• Nooit
  • Regelmatig
  • Af en toe
  • Zelden

0 stemmers

5 likes

Ik weet niet of ik mezelf een whiskey drinker mag noemen, maar ik drink graag een whiskey-cola

2 likes

Hij is zelf wel echt een whisky kenner en drinker. Maar het is zo heftig en zo super smerig vind ik. Mn hele maag is nog overstuur :joy: ik weet het merk niet meer want hij heeft die fles gelukkig weer mee naar huis genomen. Maar het gemixt met cola was denk ik beter voor mij geweest.

2 likes

Ik heb een vriendin die slijter is en me eens heeft meegenomen naar een whiskyproeverij, wat heel leuk was! Sindsdien drink ik het heel af en toe, maar eigenlijk is het voor mij ook wel veel te heftig.

1 like