Stel je persoonlijke vraag #46

En bij @Brum (althans ik hoop met tevredenheid!!!)

1 like

In die van m’n schoonfamilie wel, in die van m’n eigen familie zet ik niets. In beiden wordt evenveel gepraat door anderen.

1 like

De familie-app met mijn vader en zussen is hartstikke druk, we sturen allemaal meerdere keren per dag wat haha. We praten allemaal ook erg veel, misschien is er een correlatie? :smile:
Mijn vriend vindt dat wij echt enorm veel met elkaar delen, ik vind andersom dat hij zo weinig contact met zijn familie heeft. En als ze praten dan vooral over welke series of films aanraders zijn, zo karig in mijn beleving!

6 likes

Heel tevreden!! Ik sowieso en de kat overduidelijk ook :heart_eyes_cat:

5 likes

Alleen voor zakelijke mededelingen 1x per maand ofzo

2 likes

Ik dacht het poll maken onder de knie te hebben maar ik moet het beter bekijken nog.

2 likes

Ik heb een app met mijn moeder en zus die is op zich wel redelijk druk, maar ik heb ook zo’ n app met de hele familie en daar post ik bijna nooit wat in :joy: Behalve idd gefeliciteerd etc.

2 likes

Er is een groep die heet zoiets als ā€œalle kinderenā€, gemaakt door m’n stiefmoeder. Daar zitten mijn broer en ik, onze twee stiefzusjes, al onze aanhang (zorgvuldig bijgehouden door m’n stiefmoeder) en mijn vader en stiefmoeder in. Er wordt nooit echt iets gedeeld behalve soms gefeliciteerd en een uitnodiging voor een verjaardag/Pasen door m’n stiefmoeder.

M’n vader en z’n partner hebben de heel grote wens dat we een happy samengestelde family zijn maar niemand zit daar verder op te wachten :joy:

2 likes

Vanaf wanneer?

1 like

Hahaha dat felicitaties sturen herken ik zo erg. Mijn moeder gaat altijd mensen uit haar gezin in de internationale app feliciteren, zodat de rest mee gaat doen :joy:

1 like

Schil jij druiven?

• Ja
  • Soms
  • Nee
  • Ik eet geen duiven

0 stemmers

2 likes
  • Wtf

0 stemmers

5 likes

Ik schil mn druiven niet en ik eet geen duiven, wel druiven

13 likes

December denk ik… of half november maar niet zeker

2 likes

Wat is gewoonlijk duurder?

• De outfit die je draagt (exclusief jas en tas en schoenen)
  • De parfum die je draagt

0 stemmers

2 likes

Mijn lievelingsparfum is $400 en dat vind ik echt veel te duur dus heb de goedkope dupe ervan :sweat_smile:

3 likes

Oeh welke is dat dan?

2 likes

Tom Ford Lost Cherry!

7 likes

Ohja die is wel lekker maar vindt dat die eeeecht slecht blijft hangen ook! Dus dan is een dupe al helemaal beter.

1 like

Ohh die is zo lekker
Welke dupe heb je? Ook kayali burning cherry toevallig?