Stel je persoonlijke vraag #46

Mijn dupe is van Target sorry! Het is Fine’ry Not Another Cherry. Ruikt bijna precies hetzelfde, blijft niet zo lang hangen maar voor die prijs boeit me dat niet.

Ik heb daar ook mijn dupe voor Le Labo Santal 33 vandaan :ok_hand:t2:

3 likes

Jammer inderdaad! Maar wel nice dat hij er zo op lijkt

Ik draag geen parfum, maar de parfum die ik voor m’n partner heb gekocht is sowieso duurder dan de outfits die ik draag. En nu ik zwanger ben wacht ik op het moment dat ik die parfum niet meer kan ruiken zonder misselijk te worden. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ook thuis niet?

2 likes

mijn parfum is 30 euro ofzo maar ik heb heel vaak een hele outfit van de kringloop aan :ok_hand:t2:

6 likes

Of ik thuis geen parfum draag? Nee ook niet! De voornaamste reden dat ik geen parfum draag is omdat ik er bij mezelf niet tegenkan. Ik had laatst toch in de Skins eentje opgespoten want op het papier dingetje rook het vet lekker, maar ik had toch de hele dag spijt van m’n keuze.

2 likes

Juist thuis niet dan toch?
Ik draag het thuis nooit en naar buiten soms (maar dan hoop ik eigenlijk vooral dat áls ik een zweetgeur ontwikkel die dag (want ik ben een zweterd), het parfum er een beetje afleiding van geeft. (Deo heeft geen heel specifieke geur))
Vind er eigenlijk niks aan namelijk, zo’n onnatuurlijke lucht om je heen die je gedurende de dag opeens ruikt, bleg

3 likes

Mensen die zeggen dat ze een relatie hebben met/getrouwd zijn met hun beste vriend(in)

• Dat klinkt geweldig
  • Dan heb je geen echt goede vrienden, een romantische relatie is iets anders dan een vriendschap
  • Het verschilt per persoon/relatie wat ik hiervan vind
  • Ik zeg dit zelf over mijn partner/mijn partner zegt dit over mij

0 stemmers

1 like

Ik mis de optie ik neem dit voor kennisgeving aan en vind er niets van als iemand dit zegt

43 likes

Die optie is er expres niet, want ik neem aan dat de meeste mensen er ongeveer zo over denken. Mocht je echt geen keuze kunnen maken maar niet stemmen denk ik.

Ik vraag het trouwens omdat ik laatst een survey invulde en daar stond iets soortgelijks in (ook zonder neutrale tussenoptie), ben wel benieuwd hoe mensen er hier over denken.

Ik wilde trouwen met mijn beste vriendin (een keer gratis ofzo) maar je mag natuurlijk maar met 1 persoon getrouwd zijn in Nederland dus als zij ooit met haar vriend zou willen trouwen zouden we moeten scheiden en dat kost geld. Maar ik snap dit dus wel!

O je bedoelt het niet letterlijk zie ik nu :joy::joy::joy::joy: hahaha shit

11 likes

Dure (>100€) parfums

• Heb ik en vind ik het geld waard
  • Heb ik maar vind ik het geld niet waard
  • Heb ik niet en vind ik het geld niet waard
  • Heb ik niet maar vind ik het geld wel waard

0 stemmers

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn parfum duurder is dan mijn gehele outfit?? ik ben geen parfum connaisseur maar mijn britney spears parfum van de kruidvat ruik ik de hele dag dus dan denk ik: hoe veel beter gaat dit worden haha

3 likes

Je moet ook niet de hele fles over jezelf heen gieten. Paar sprays.

6 likes

Een outfit boven de 100 euro is niet extreem duur of raar toch?

3 likes

Zoals de gemiddelde gebruiker van een Thierry Mugler parfum

4 likes

nee daar kom je al gauw aan zeker met schoenen en daarom kan ik me dus niet voorstellen dat parfum meer kost

Ben jij smetvrezerig?

• Ik vind het vies als iemand met zijn blote voeten over mijn vloer loopt
  • Ik zou nooit hapjes eten van een kastdeur die als borrelplank wordt gebruikt
  • Ik kan me niet in bovenstaande uitspraken vinden

0 stemmers

4 likes

Mn outfit van vandaag heeft me 7 euro gekost :joy: De geur die ik vandaag droeg een euro of 60.

4 likes

Naar aanleiding hiervan:

Hoe lang ruik jij jouw parfum?
  • Ik ruik mijn parfum de hele dag/lang
  • Ik ruik mijn parfum een (half) uurtje, daarna niet meer
  • Ik ruik het alleen bij opspuiten/aan mn pols ruiken
  • Ik draag geen parfum

0 stemmers

Ik ruik namelijk mijn eigen parfum altijd maar zoo kort (ook duurdere), en dat vind ik zo jammer!

4 likes

het ergste is dat anderen mij vies kunnen maken met dingen waar ik zelf niet eerder bij heb stilgestaan. ik heb ooit wat tweedehands boeken gekocht en toen wees iemand me erop dat veel mensen daar met vieze vingers aan hebben gegeten en sindsdien heb ik ze niet meer aangeraakt

3 likes