Stel je persoonlijke vraag #46

Same, ik doe hier op het forum echt nieuwe smetvrezen op :smiling_face_with_tear:

6 likes

Daarom zei ik ook zonder schoenen.

Maar ik draag vaak een abaya van 50 euro ofzo en een designer geurtje is toch al snel minimaal 60. En mijn duurdere abaya’s met kimono (als ik iets ga doen) zijn misschien €200 maar dan draag ik ook vaak mijn niche parfum en die zijn ook ongeveer even duur.

2 likes

Dit ligt echt aan de parfum, sommigen ruik ik 2 uurtjes en anderen ruik ik nog de volgende ochtend.

2 likes

Ik ben smetvrezig afhankelijk van de persoon die iets ‘vies’ doet. Als ik iemand schoon vind (vooral qua mond ahha) dan mag diegene aan m’n eten komen/rietje delen/I don’t care. Maar bij andere mensen vind ik alles wat ze doen vies omdat ik hen dan gewoon zie als vies persoon, persoon met een vieze mond.

18 likes

oh lol die hele ‘zonder schoenen’ miste ik dus dat scheelt wel veel ja. maar dan nog is mijn duurste parfum een arabian oud geur van 60 euro ofzo dus daar kom ik alsnog makkelijk overheen haha

1 like

Heb ik, maar ik werk in die branche dus betaal er niet echt veel voor zeg maar. :smiling_face_with_tear: Zou het anders heel misschien kopen

1 like

Iel ja zeker als mensen kwijl in hun mondhoeken hebben echt gaddddddverdamme

3 likes

Ik snap wel dat mensen hun partner als beste vriend(in) gaan zien, omdat je nu eenmaal zoveel tijd met elkaar spendeert. Maar ik vind wel een hele diepe vriendschap iets heel anders dan een romantische relatie. Ik denk niet dat mensen met een beste vriend(in) hun partner ook zo zouden noemen, dus het geeft wellicht wel invulling aan een bepaald gemis in het leven.

Ik ben toevallig Mating in Captivity aan het lezen (lekker populairwetenschappelijk) waarin Esther Perel stelt dat voor verlangen juist genoeg afstand nodig is. Je kunt niet iets verlangen wat je al hebt, je kunt niet een partner verlangen waarmee je bent samengesmolten. Ben je het hiermee eens?

• Ja
  • Nee
  • Ik begrijp het niet goed genoeg

0 stemmers

2 likes

Oooh ik schud altijd de boeken van de bieb uit en dan nog kom ik haren en etensresten tegen

1 like

En ik deel geen lepels of rietjes of wat dan ook :scream:

Ja ik wel! Maar ik denk niet zo intens qua band als je misschien met een BFF hebt als je geen relatie hebt. Met m’n partner is wel met diepste en sterkste band, maar omdat onze relatie pakweg 70% lachen en gezellige dingen samen doen is en 30% romantiek voelt hij naast m’n romantische partner ook wel echt als m’n beste vriend.

5 likes

Ohh interessant! Zit er dan nog veel verschil tussen hoe lang je elkaar kent?

1 like

Nee toevallig ongeveer even lang, vriendin 11 jaar en man 10 jaar. Maar in beide gevallen was het ook niet DIRECT van ‘we zijn beste vrienden’, dat is wel over de jaren heen zo gegroeid

1 like

Ik vind het echt onmogelijk om hier op te antwoorden aangezien ik nooit ben :dizzy:samengesmolten :dizzy:

4 likes

Ik vind samensmelten zo vies klinken haha

4 likes

Dat is dan dus wel na afstand? Dus misschien half ja half nee haha

3 likes

Ben je wel eens :sparkles: samengesmolten :sparkles: met een partner?

• Ja
  • Nee
  • Ik vond van niet maar m’n omgeving van wel
  • Ik heb geen partner gehad

0 stemmers

1 like

Ja we hebben een onbedoeld symbiotische relatie gecreëerd in de 9 jaar dat we samen zijn. Word nu hard aan geschaafd en geschuurd om gezond los van elkaar te zijn en gezond samen te zijn.
In een vorige relatie nooit gehad. Dit is erin geslopen. Werkte heel.lang heelgoed, totdat het verstikt.

9 likes

6 likes

De dood in een fles.

3 likes