Stel je persoonlijke vraag #46

Loop jij wel eens met een glimlach door de regen?

• Nee want ik haat regen
  • Nee ben niet gek
  • Ja soms
  • Ja vaak

0 stemmers

Hoe kom je hier op?

2 likes

Dit heb ik als ik toch al doorweekt ben dan krijg ik ook zo’n fuck it het kan nu toch niet erger dus beter genieten vibe :joy:

2 likes

helemaal koud en nat thuiskomen terwijl je door de stromende regen hebt gelopen en dan een warme douche om erna een chillpak aan te trekken :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ze heeft meegedaan aan een truffelceremonie

4 likes
beetje off topic, maar ik denk dat Billie Eilish binnenkort met een soort zwoele, kersenachtige parfum komt 👀

3 likes

Nice, thanks! Ga hem in de gaten houden

4 likes

Gadverdamme. Alsof er vieze beestjes zich in die zolen hebben genesteld en het rubber hebben gegeten :nauseated_face:

@Zemraluani I’m siiiiiinging in the raiiiin!

1 like

Ik heb een 3 jaar oude Samsung S20 die helemaal prima is, maar de batterij gaat steeds sneller leeg. Elke minuut gaat er wel een procent af. Ik vind de mobieltjes van tegenwoordig echt saai en niet vernieuwend. Vroeger kocht ik snel een nieuwe, want toen viel er nog wat te verbeteren.

Anyway… wat zouden jullie doen?

• Batterij vervangen
  • Nieuw mobieltje kopen

0 stemmers

1 like

Mijn ervaring met batterij vervangen is dat het daarna nog steeds snel ging, of ik had twee keer pech dat kan ook natuurlijk, maar ik zou een nieuwe kopen

2 likes

Een nieuwe batterij kost maar 20 euro ofzo, zou dat sowieso proberen voordat je een hele nieuwe telefoon koopt.

Maar ik ben wel een typische Android-pauper die 3 jaar echt korttt vindt voor een nieuwe telefoon, lol.

3 likes

Sinds ik een bril heb sowieso niet. Zo’n beslagen, beregende bril is zo irritant.

3 likes

De samenwerking van het Van Gogh met Pokemon

• Cool, leuk
  • Hoef ik niet naartoe maar tolereer ik wel
  • Vind ik niet kunnen

0 stemmers

1 like

Van wat ik gezien heb: leuk.
De mensen die zich als idioten hebben gedragen… kut

4 likes

Ja dat vind ik ook

Ik las net dit erover, was benieuwd of er mensen ook zo over denken

(Ik vind dit niet trouwens, ik vind dat overdreven en een beetje een elitaire gedachte)

Doet me gelijk denken aan het volgende

Een Keith Haring lijn met spullen die verkocht wordt bij de primark

• Cool, leuk
  • Tolereer ik
  • Vind ik raar/ben ik het niet mee eens

0 stemmers

Ja dat dacht ik ook al toen ik het voorbij zag komen

Nog een vraag dan
Tentoonstellingen zoals Fabrique des Lumineres (van die Klimt/van Gogh beelden die heel groot geprojecteerd worden)

• Leuk ben ik weleens geweest bij zoiets
  • Leuk, nog niet geweest
  • Ben ik geweest en vond ik kut
  • Tolereer ik maar hoef ik niet naartoe
  • Vind ik kut
  • Geen idee wat dit is en wil ik ook niet weten

0 stemmers

ben er wel eens geweest omdat dat de enige manier is om mijn beste vriendin mee naar musea (of iets vergelijkbaars) te krijgen, het was leuk maar van mij hoeft het niet per se

3 likes

De motivatie voor deze gedachtengang was dat Vincent van Gogh óók van Japan hield.

Ook wel bijzonder haha

1 like

Zij vermoorde toch haar eigen kat en maakte er een handtas van

1 like

Ik ook echt zooooooo vermoeiend. Mijn broer is laatst afgewezen voor een atelier omdat hij geen kunstopleiding heeft gedaan en de kunstmensjes hem daarom geen ~echte~ kunstenaar vonden :disguised_face:

2 likes