- Ja
- Nee
0 stemmers
0 stemmers
Nadeel met oudere telefoons is ook dat de updates ophouden. Daarom zou ik een nieuwe telefoon kopen.
Ik koop uit principe gewoon geen dure telefoons meer omdat ik het belachelijke prijzen vind geworden maar voor €400 heb je tegenwoordig gewoon een goede telefoon waar je weer jaren mee vooruit kunt. Ik doe nu 3,5 jaar met een telefoon die me minder dan 400 heeft gekost toen. Batterij wordt nu ook slechter dus ga voor een nieuwe met hopelijk een BF deal.
Ik had een 2e date met een jongen en toen nam hij me hiermee naartoe. Ik vond het vrij smakeloos en heb lief gelachen maar ik ben toen wel een beetje afgeknapt, hoe goed het ook bedoeld was
Kan de batterij vervangen alleen met de S20 of ook met oudere modellen? Ik kan er niet zelf bij volgens mij.
Ik moet inmiddels 3 keer per dag bijladen maar mijn toestel heeft nog een audio ingang/uitgang dus wil nog niet over naar een nieuwe telefoon. Maar het slepen met die oplader begint me ook wel echt te irriteren.
De winkel hier doet ook nog oudere modellen
Oh ja @Takkie ff Googlen tot wanneer Samsung blijft updaten
Ik heb een Samsung uit 2015 en heb nog geen problemen met updates
Dat kan ik mij haast niet voorstellen? Ik heb een Samsung S10, die komt uit 2019 en krijgt sinds begin dit jaar geen updates meer. In combinatie met de batterij die snel leeg gaat zit ik nu ook te wachten op BF aanbiedingen.
Gaat niet alleen om de updates van apps maar ook om de beveiliging/systeem updates van je telefoon. Mijn huawei is nu ongeveer 5 jaar oud en krijgt sinds een jaar geen systeemupdates meer. Ik heb het ding van mijn broertje overgenomen en moet nu echt aan een nieuwe.
Kan het gezien mijn werk ook niet maken om met een telefoon te lopen die geen veiligheidupdates meer krijgt :joy Ook al is het niet mijn werktelefoon.
Stel je leent een bagagekoffer van iemand, die koffer is al 10+ jaar oud en tijdens de vlucht raakt deze koffer beschadigd. Dit geef je aan bij die vliegmaatschappij en zij hebben een aankoopbon nodig voor een eventuele vergoeding. De persoon waar je deze koffer van hebt geleend is niet blij te horen dat deze kapot is, maar het is niet jouw schuld, alleen is er geen aankoopbon meer dus een vergoeding vanuit de vliegmaatschappij/reisverzekering zit er niet meer in. Later wil je de koffer de trap af tillen, thuis terwijl hij leeg is, en dan breekt het handvat af wat waarschijnlijk door ouderdom is. Zou jij een compleet nieuwe koffer kopen of een deel betalen aangezien de koffer al 10 jaar oud was.
0 stemmers
Wel precies waarom ik een hekel heb aan spullen van iemand lenen trouwens, dit soort situaties
Ja dit was voor mij ook de laatste keer
Was het jouw koffer of had jij geleend van iemand?
Ik had ‘m geleend, maar het is best knullig gegaan want het is een set en vorige maand ging ik een weekendje weg en is de kleine koffer kapot gegaan en toen ik dat vertelde was het al “oh, nou lekker dan”. Daar heb ik gewoon een nieuwe voor gekocht en voordat ik laatst ging vliegen grapte ze nog “als die grote koffer kapot gaat, ga dan naar de servicebalie op Schiphol en dan krijg je een nieuwe” nouja kom ik op Schiphol aan en was ie idd beschadigd en nou valt ie steeds verder uit elkaar.
Ik snap echt wel dat het kut is want je leent iets uit en krijgt het kapot terug, maar het is wel een gebruiksvoorwerp dat 10+ jaar oud is en dan kan zoiets gebeuren toch. Ik zou zelf dan zeggen we splitten die nieuwe koffer, maar zij staat daar iets anders in.
Ik vind het al heel redelijk om de helft van een nieuwe koffer te betalen, als het een oud ding was. Ik zou zelf niet verwachten dat iemand mij een vergoeding geeft, als ik ze iets van 10+ jaar oud uit zou lenen en dat kapot gaat. Was het een dure koffer?
Na zo’n reactie had ik al niet die 2e koffer geleend. Zeker niet als de 1e ook al kapot is gegaan bij je.
Ohh wil zij dat jij een compleet nieuwe koffer koopt? Dat vind ik zelf wel echt een beetje raar bij iets dat zo oud is. Ik vind ook, als je iets uitleent dan ga je er vanuit dat iemand er voorzichtig mee om gaat maar je gaat er ook van uit dat iets onbedoeld kapot kan gaan of kwijt kan raken oid.
Ik zou zelf wel aanbieden een deel mee te betalen als ik jou was, maar als ik haar was zou ik het denk ik gewoon laten? Maar goed misschien ook een beetje conflictvermijdend gewoon. En kan je misschien iets via je aansprakelijkheids of reisverzekering regelen?
Dat handvat was dan toch ook bij diegene zelf afgebroken de volgende keer waarschijnlijk. Beetje stom als jij moet meebetalen als dit toevallig bij jou gebeurd.
Heb je het wel geprobeerd bij de vliegtuigmaatschappij/reisverzekering? Soms zijn ze coulant. Mijn koffer is laatst ook stuk gegaan (wiel afgebroken) en dat kreeg ik vergoed door mijn reisverzekering, ondanks dat ik ook geen aankoopbon meer had.
Oooh dat is zeker lullig, maar als iets al zo lang in gebruik is heb je toch ook dat risico als uitlener… Ik vind splitten echt reuze schappelijk van je
Zou in dit geval een nieuwe kopen, zeker als de koffer kapot is gegaan in het bagageruim, want dan kan het alles tussen ouderdom en grof geweld zijn, maar dit is wel waarom ik alleen spullen leen van mensen van wie ik weet dat we hier geen gezeik over krijgen.
Ik heb trouwens ook koffers van tien jaar oud en die zien er niet per se uit alsof ze volgende reis kapot gaan. Zou het wat dat betreft best stom vinden als ik ze uitleen, ze kapot gaan en iemand het direct op ouderdom gooit terwijl ermee gevlogen is.