ja same en ik vind de suggestie om dan een deel te betalen echt extreem tatta. ik koop dan gewoon een nieuwe koffer van ong hetzelfde bedrag.
Zomer, want in Italië.
Ik heb laatst trouwens met ING punten een Samsonite koffer gekocht, volgende dag in huis, wellicht een idee om dat aan te bieden mocht een van jullie twee die bank hebben en de kosten te splitten.
Ik vind dit soort situaties altijd wel dubbel hoor, als een koffer al zo oud is, is het ook een beetje risico van het vak toch? Er wordt hier geopperd dat je het leent en daar dat risico dan bijhoort, maar tegelijkertijd leen je het toch ook uit wetende dat dat ding waarschijnlijk nog maar een paar vluchten overleefd. Lekker op z’n Nederlands de kosten van een nieuwe koffer splitten en nooit meer over hebben. De opmerking ‘als ie weer stukgaat moet je een nieuwe daar en daar vragen’ zegt mij wel genoeg🤓
Op vakantie of woon je daar?
Ik heb nog een tijdje in Italië gewoond, en ik weet nog dat het eind september 30 graden was en alle Italianen dikke wollen truien droegen (want: herfst) en dan maar klagen dat het zo warm was
En mij inmiddels gek verklaren omdat ik nog rokjes met blote benen droeg…
Zomer, want op Curaçao ![]()
![]()
Zomer want 32 graden ![]()
Haha o ja dat zag ik in Spanje ook veel. Hier valt dat mee nog. Wel mensen in blazers of in pak zo nu en dan.
Hi ha ho iemand wil weer even makkelijk scoren door een oud verhaal uit context te trekken maar wel weer even op te rakelen. Het is dat ik gehecht ben aan m’n username maar zou in staat zijn een nieuwe te nemen, vind dit zo flauw.
Ja ik vind het gewoon leuk om er zo uitgebreid over na te denken. Het is niet mijn koffer hè dus het is voor mij puur hypothetisch, wil niet zeggen dat ik zo’n uiteenzetting naar een vriendin zou sturen die een koffer heeft geleend.
Wat lijkt je leuker om te doen?
- Opleiding tot wijnsommelier
- Opleiding tot theesommelier
- Opleiding tot watersommelier
0 stemmers
Zijn dat alle drie bestaande beroepen? Water ook echt?
Wijnsommelier lijkt me het leukst (ga elk jaar op champagnetrip) maar lijkt me minder gezond zoveel met alcohol bezig te zijn.
Ik drink geen thee en wijn en het proeven lijkt me een belangrijk onderdeel van de opleiding. Vandaar de keuze voor water, het lijkt me wel het minst leuk maar een andere keuze kan niet.
Water, omdat ik dat lekker vind en echt wel een verschil proef tussen Spa en Vittel.
Of het allemaal echt beroepen zijn waar je geld mee kunt verdienen weet ik niet maar het bestaat wel ja
Ik dacht eerst wijnsommelier maar het lijkt me zo irritant dat je snel went aan goede wijnen, en dan geniet je minder van een simpel wijntje uit de supermarkt
Wat grappig, ook een leuke voor de 'wat je niet over mij wist ’ ![]()
Water?! Wil je me vergiftigen ofzo
Zomer, want ik zweet me rot! Zie nu al mensen in van die pufferjassen lopen en in joggingpakken. Nouu die kan je bij mij na een dagje uitwringen ![]()
Maar ok stel iemand leent een koffer aan iemand uit die laten we zeggen minimaal tien jaar oud is en nog net niet van ellende uit elkaar valt, de nieuwwaarde is ± 200 heeft maar door eerder genoemde punten een geschatte dagwaarde van 50 euro heeft. Mag je dan als eigenaar van de uitgeleende koffer verwachten dat die persoon een volledig nieuwe koffer van wederom 200 euro voor jou koopt?
Heel eerlijk gezegd als ik zo’n koffer zou hebben en iemand zou hem willen lenen zou ik er helemaal niks voor hoeven. De kans is namelijk tamelijk groot dat dit mij zelf zou kunnen overkomen wanneer ik met de koffer op reis zou zijn.