Stel je persoonlijke vraag #46

Ik drink regelmatig een old fashioned! :ok_hand:t2:

1 like

Moet je dat dan ook uitspugen net zoals bij een wijnproeverij? Ik kon het amper binnenhouden. Was alleen maar aan het kokhalzen. Oh man nee die smaak en alles. Krijg er gewoon hartkloppingen van als ik er alleen maar nu aan denk.

2 likes

Mmm het is jaren geleden dus misschien herinner ik het me verkeerd, maar volgens mij niet??? Ik heb afgelopen zomer trouwens meegedaan aan een wijnproeverijen en daar ook niet haha (was wel tijdens een vrijgezellenfeest, dus misschien opzettelijk verkeerd, ofzo).

2 likes

Ik drink het eigenlijk te weinig! Vind een goeie, zachte/milde whisky echt heel lekker :smiling_face_with_three_hearts: zwaar en super rokerig etc kan ik minder waarderen

5 likes

Naar een kleine platenbeurs, vegan carrot cake bakken/testen voor mijn werk, chillen in de jacuzzi en een film kijken!

4 likes

Ik ga nu naar een avond/nachtmarkt en morgen naar een rommelmarkt waar ik elke week heenga en daar ijskoffie drinken. En daarna is mijn vader er!!!

20 likes

Als in, je eigen jacuzzi?

1 like

Leuk dat je vader komt!! Veel plezier!

2 likes

Ja! Hebben de vorige bewoners achter gelaten (want ja; hoe krijg je zo’n ding ook weg haha). Hebben we geluk mee gehad!

5 likes

Dankje!!!

5 likes

Waa zo chill, buiten of binnen?

Misschien kun je me in je thoughts & prayers houden als ik binnenkort klem tussen wasbak en douche in mijn tubble lig

1 like

Dit hadden mijn buren en die hebben er nooit gebruik van gemaakt in de bijna twee jaar dat we hier wonen. Nu komen er nieuwe mensen, benieuwd of zij hem wel gaan gebruiken. Echt zo’n ding dat ik nooit zelf zou kopen maar echt wel zou gebruiken als het er toch staat.

Veel plezier in ieder geval!

2 likes

Buiten! Ik zal voor je manifesteren.

Haha ja @Nefertiti ik zou het zelf ook niet kopen, maar nu hij er is is het best chill. Ga er ook niet mega vaak in, maar af en toe is het heerlijk!

4 likes

Heb je die dan altijd gevuld en op temperatuur of is dat heel gemakkelijk te fixen?

2 likes

Familie van mij heeft hem altijd gevuld en als je hem open doet gaat ie automatisch verwarmen. Ik vind het zelf een beetje gorig maar als ik er in lig ben ik dat weer vergeten :skull:

1 like

Wel gevuld, maar niet op temperatuur. Als je hem de dag van tevoren aan zet is hij op tijd op temperatuur. We hebben zonnepanelen, dus dan merk je er niets van. Als je hem continu aan laat staan kost het wel veel stroom. We maken hem wel schoon voordat we hem weer aanzetten. En je laat hem een paar keer per jaar helemaal leeg lopen en dan maak je ook de kuip schoon.

2 likes

@Luzarl Ah dus op zich gemakkelijk in gebruik! Aan de ene kant lijkt het me heerlijk maar als ik een halve dag moet wachten tot ie vol is heb ik geen zin meer waarschijnlijk

1 like

Je bent ergens uit eten en je hebt opeens een stukje rubber in je mond zitten omdat het in je gerecht zat. Wat doe je?

• Nieuw gerecht vragen
  • Niet opeten
  • Wel opeten
  • Geld terugvragen
  • Aangeven
  • Niet aangeven
  • Review schrijven
  • Geen review schrijven
  • Nog iets anders
  • Ik zou het echt erg vinden
  • Ach kan gebeuren

0 stemmers

1 like

Ik ben echt een pier met eten als er iets in zit wat niet hoort en ik ben dan ook klaar meteen. Ik zou verder niks eisen qua geld terug ofzo, maar wel laten weten, straks is er een groter stuk rubber verdeeld over meerdere borden

2 likes

Ik heb dit laatst ook gehad!!! Echt kut lol

2 likes