Stel je persoonlijke vraag #46

Ik heb er verder ook geen oordeel over, maar zag een compilatie van zulke tweets van mensen die dus zelf zeiden dat ze Uber fan van iets waren tot ze medicatie kregen/geen schimmel meer hadden

2 likes

En hier mee bedoel je fanfics schrijven, fanaccounts maken etc?
Dan nee.

5 likes

Het was verder niet heel interessant want we spraken eigenlijk geen gemeenschappelijke taal haha, heb nog wel een foto gevonden. Helemaal uit het midden omdat m’n moeder niet kon fotograferen

97 likes

haha ja maar je hebt ook super fans die naar hotelkamers gaan zoeken enzo en dat vind ik ook bizar. maar ik denk gewoon dat dat een kleinere groep is alsnog

3 likes

Dat is echt bizar. Mensen bespreken dat soort dingen ook schaamteloos in facebook groepen. Heb een keer een topic gezien in een facebook groep, dat een moeder voor haar kind vroeg of iemand wist in welk hotel Harry Styles zit. Dat is echt ziekelijk en mega gevaarlijk.

4 likes

OkƩ okƩ als dat de definitie van fan/obsessie is dan val en/of viel ik daar niet onder :rofl::ok_hand:t2:

4 likes

Dit is een hele geruststelling voor ons allemaal denk ik :heart:

3 likes

Geen dank :white_heart:

2 likes

Ik vind dit echt zo ontzettend leuk en schattig hahaha, ook die droge foto van alleen z’n hoofd hierboven.

11 likes

Hij lijkt hier ineens op Casey Neistat

4 likes

Precies! Op Reddit zijn heel veel anti-fan subs, over bijvoorbeeld de Kardashians en die mensen zijn echt meer unhinged obsessed dan de mensen op de fan kardashian sub. Ze moeten echt uren per week kwijt zijn aan haten op de kardashians en zich ergeren dat iedereen het over de kardashians heeft terwijl ze zelf de godganse dag over de Kardashians posten.

Het gebrek aan zelfinzicht is wel vrij hilarisch als toeschouwer.

5 likes

hahahahahahaha oei dat zeg je wel op een riskante plek

11 likes

Shoutout naar Bram!

1 like

Mijn fave is die van Hilaria Baldwin :partying_face:

7 likes

Ik moet hier zo hard om lachen ik vind dit echt geweldig en heel schattig!!!

13 likes

Ik vind het sowieso heel raar als een mens fan is van een ander mens. Wtf. Maar ik was als kind ook ā€œfanā€ van Leonardo Dicaprio. Vind het echt cringe.
Er staat nu een documentaire van David Beckham op Netflix. Hij is echt wel gepest, op een middeleeuws niveau man.

Was jij of ben jij ooit fan van Beckham geweest?

• Ja en nog steeds
  • Nee maar vroeger wel
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik vond het deeltje dat VB claimt dat ze opgegroeid is in een gezin uit de middenklasse zo grappig. David die even zijn hoofd door de deur doet en zegt dat ze eerlijk moet zijn.

43 likes

Haha ja dat ze in een rolls royce naar school werd gebracht toch? :joy:

4 likes

Niet doen alsof jullie minder gek dan wij auti’s zijn!!! :joy:

Hahaha nee @kali heeft wel gelijk lol

4 likes

ā€œIt dependsā€ hahaha. Dus dan hadden ze meerdere wagens.

Rijke mensen willen zo graag van nul gestart zijn.

8 likes