Ik heb er verder ook geen oordeel over, maar zag een compilatie van zulke tweets van mensen die dus zelf zeiden dat ze Uber fan van iets waren tot ze medicatie kregen/geen schimmel meer hadden
En hier mee bedoel je fanfics schrijven, fanaccounts maken etc?
Dan nee.
Het was verder niet heel interessant want we spraken eigenlijk geen gemeenschappelijke taal haha, heb nog wel een foto gevonden. Helemaal uit het midden omdat mān moeder niet kon fotograferen
haha ja maar je hebt ook super fans die naar hotelkamers gaan zoeken enzo en dat vind ik ook bizar. maar ik denk gewoon dat dat een kleinere groep is alsnog
Dat is echt bizar. Mensen bespreken dat soort dingen ook schaamteloos in facebook groepen. Heb een keer een topic gezien in een facebook groep, dat een moeder voor haar kind vroeg of iemand wist in welk hotel Harry Styles zit. Dat is echt ziekelijk en mega gevaarlijk.
OkƩ okƩ als dat de definitie van fan/obsessie is dan val en/of viel ik daar niet onder
Dit is een hele geruststelling voor ons allemaal denk ik
Geen dank
Ik vind dit echt zo ontzettend leuk en schattig hahaha, ook die droge foto van alleen zān hoofd hierboven.
Hij lijkt hier ineens op Casey Neistat
Precies! Op Reddit zijn heel veel anti-fan subs, over bijvoorbeeld de Kardashians en die mensen zijn echt meer unhinged obsessed dan de mensen op de fan kardashian sub. Ze moeten echt uren per week kwijt zijn aan haten op de kardashians en zich ergeren dat iedereen het over de kardashians heeft terwijl ze zelf de godganse dag over de Kardashians posten.
Het gebrek aan zelfinzicht is wel vrij hilarisch als toeschouwer.
hahahahahahaha oei dat zeg je wel op een riskante plek
Shoutout naar Bram!
Mijn fave is die van Hilaria Baldwin
Ik moet hier zo hard om lachen ik vind dit echt geweldig en heel schattig!!!
Ik vind het sowieso heel raar als een mens fan is van een ander mens. Wtf. Maar ik was als kind ook āfanā van Leonardo Dicaprio. Vind het echt cringe.
Er staat nu een documentaire van David Beckham op Netflix. Hij is echt wel gepest, op een middeleeuws niveau man.
Was jij of ben jij ooit fan van Beckham geweest?
- Ja en nog steeds
- Nee maar vroeger wel
- Nee
0 stemmers
Ik vond het deeltje dat VB claimt dat ze opgegroeid is in een gezin uit de middenklasse zo grappig. David die even zijn hoofd door de deur doet en zegt dat ze eerlijk moet zijn.
Haha ja dat ze in een rolls royce naar school werd gebracht toch?
Niet doen alsof jullie minder gek dan wij autiās zijn!!!
Hahaha nee @kali heeft wel gelijk lol
āIt dependsā hahaha. Dus dan hadden ze meerdere wagens.
Rijke mensen willen zo graag van nul gestart zijn.