Ik heb ooit een x een video van hem gezien waar hij een bal ver over het doel schoot. Toen dacht ik “Hij is echt een slechte voetballer man”. Ik heb verder helemaal geen verstand van voetbal en weet helemaal niet of hij verder wel goed is of niet. Maar doordat ik dat als kind heb gezien vind ik hem een prutser
Ja klopt. Echt van die “i came from such a long way.” Ehhh nee je bent gewoon rijk geboren.
Beckham was wel een pro in vrije trappen en heeft zeer mooie doelpunten gescoord, zeker bij Manchester United en Real Madrid. En ja hij was ook een van de eerste voetballers die glam naar het veld bracht.
Drink je gefilterde koffie of koffie met bonen?
- Koffie van bonen
- Filter koffie / cups etc
0 stemmers
Wanneer je koffie van bonen drinkt, hoeveel kopjes drink je per dag?
- 1 tot 2 kopjes per dag
- 3 kopjes
- 4 kopjes
- 5 kopjes
- 6+ kopjes
0 stemmers
Wist je dat koffie van bonen je slechte cholesterol (LDL) verhoogd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alle koffie is koffie van bonen? Ik maal zelf m’n bonen maar vervolgens maak ik er filterkoffie van.
Huh maar alle koffie komt toch oorspronkelijk van bonen.
Ik snap hier niks van, maar ik moet zeggen dat het me chagrijnig maakt. Laat mijn koffie met rust!1!
Miss moet je even googelen wat koffie is voor je met zo’n unhinged poll komt
Heb jij een goede nacht gehad?
- Nee verschrikkelijk
- Ja gewoon goed geslapen
- Mwah
- Niet geslapen ivm werk oid
0 stemmers
Gaat om de hoeveelheid koffieolie die bij bepaalde koffiebereidingen in je kopje belandt. Je kunt het beste van die mokkamaster achtige apparaten hebben waarbij de koffie door papier gaat. Maar hey, we gaan er toch wel aan, dus lekker blijven drinken.
Ik denk dat de manier van zetten wordt bedoeld?
Koffie uit de automaat waar de gemalen koffie in een paar seconden doorheen gaat vs. koffie uit een caffetiere die een paar minuten moet wachten.
Koffiebonen bevatten cafestol. Dit is een vettige stof die het LDL-cholesterol verhoogt . Goed om te weten: hoe beter de koffie is gefilterd, hoe minder cafestol erin zit.
Mensen met een hoog LDL krijgen daadwerkelijk dit advies (bij de praktijkondersteuner of diëtist). Maar het was meer als weetje bedoeld en was benieuwd hoeveel dit weten. Want ik weet het ook pas sinds kort.
Maar je formulering in de poll klopt gewoon niet, want gefilterde koffie is ook van bonen gemaakt natuurlijk
ik drink allebei. bonenkoffie op het werk, cupjes thuis
Als je het zo vaak leest, is koffie echt een raar woord. Alsof het een personage is in een Annie M. G. Schmidtverhaal.
Ik snap niet goed wat je er niet aan snapt. Je hebt toch verschillende apparaten. Ik heb een waar ik alleen bonen (hele bonen) in gooi en je hebt van die filterkoffiezetapparaten waar je een filter in doet en gemalen koffie en senseo etc.
En ja duh uiteindelijk is gemalen koffie ook gemaakt van bonen.
Maar: hoe beter de koffie is gefilterd, hoe minder cafestol erin zit (de stof die het ldl dus meer verhoogt). Dus gemalen koffie is een gezondere keuze.
Haha oke stel kleuters.
Nee
Ik heb al twee ONGEFILTERDE koffie op. Hielp dus niet.