hahahahahahaha oei dat zeg je wel op een riskante plek
Shoutout naar Bram!
Mijn fave is die van Hilaria Baldwin
Ik moet hier zo hard om lachen ik vind dit echt geweldig en heel schattig!!!
Ik vind het sowieso heel raar als een mens fan is van een ander mens. Wtf. Maar ik was als kind ook āfanā van Leonardo Dicaprio. Vind het echt cringe.
Er staat nu een documentaire van David Beckham op Netflix. Hij is echt wel gepest, op een middeleeuws niveau man.
Was jij of ben jij ooit fan van Beckham geweest?
- Ja en nog steeds
- Nee maar vroeger wel
- Nee
0 stemmers
Ik vond het deeltje dat VB claimt dat ze opgegroeid is in een gezin uit de middenklasse zo grappig. David die even zijn hoofd door de deur doet en zegt dat ze eerlijk moet zijn.
Haha ja dat ze in een rolls royce naar school werd gebracht toch?
Niet doen alsof jullie minder gek dan wij autiās zijn!!!
Hahaha nee @kali heeft wel gelijk lol
āIt dependsā hahaha. Dus dan hadden ze meerdere wagens.
Rijke mensen willen zo graag van nul gestart zijn.
Ik heb ooit een x een video van hem gezien waar hij een bal ver over het doel schoot. Toen dacht ik āHij is echt een slechte voetballer manā. Ik heb verder helemaal geen verstand van voetbal en weet helemaal niet of hij verder wel goed is of niet. Maar doordat ik dat als kind heb gezien vind ik hem een prutser
Ja klopt. Echt van die āi came from such a long way.ā Ehhh nee je bent gewoon rijk geboren.
Beckham was wel een pro in vrije trappen en heeft zeer mooie doelpunten gescoord, zeker bij Manchester United en Real Madrid. En ja hij was ook een van de eerste voetballers die glam naar het veld bracht.
Drink je gefilterde koffie of koffie met bonen?
- Koffie van bonen
- Filter koffie / cups etc
0 stemmers
Wanneer je koffie van bonen drinkt, hoeveel kopjes drink je per dag?
- 1 tot 2 kopjes per dag
- 3 kopjes
- 4 kopjes
- 5 kopjes
- 6+ kopjes
0 stemmers
Wist je dat koffie van bonen je slechte cholesterol (LDL) verhoogd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alle koffie is koffie van bonen? Ik maal zelf mān bonen maar vervolgens maak ik er filterkoffie van.
Huh maar alle koffie komt toch oorspronkelijk van bonen.
Ik snap hier niks van, maar ik moet zeggen dat het me chagrijnig maakt. Laat mijn koffie met rust!1!
Miss moet je even googelen wat koffie is voor je met zoān unhinged poll komt
Heb jij een goede nacht gehad?
- Nee verschrikkelijk
- Ja gewoon goed geslapen
- Mwah
- Niet geslapen ivm werk oid
0 stemmers
Gaat om de hoeveelheid koffieolie die bij bepaalde koffiebereidingen in je kopje belandt. Je kunt het beste van die mokkamaster achtige apparaten hebben waarbij de koffie door papier gaat. Maar hey, we gaan er toch wel aan, dus lekker blijven drinken.
Ik denk dat de manier van zetten wordt bedoeld?
Koffie uit de automaat waar de gemalen koffie in een paar seconden doorheen gaat vs. koffie uit een caffetiere die een paar minuten moet wachten.