Hahaha het voelt altijd een beetje alsof je entree voor de bruiloft/feest moet betalen @kali
moet je je geverfde haarkleur pakken? niet je natuurlijke kleur? dat dacht ik
Deze mensen gaan emigreren over 5 maanden, dus ik snap het heel goed dat ze geen cadeau willen.
Voor m’n eigen bruiloft heb ik overigens heel specifiek gezegd dat ik geen cadeaus of geld wilde, maar kreeg alsnog veel geld en dat vond ik heel ongemakkelijk.
Ja het geld gaat naar nieuwe meubels in Noorwegen!
Maar verwachtte je dan helemaal niks? Ik zou me ook opgelaten voelen als ik met lege handen aan zou komen op een bruiloft.
Dat is ook zo idd
Ja klopt, maar die vrouw vroeg toen of mijn geverfde haar m’n eigen kleur was en ik zei toen dat m’n eigen haarkleur er niet zo ver vanaf zat maar daar heb ik me heel erg in vergist
Ik hoop over 5 jaar nog bij dezelfde organisatie te werken en op dezelfde afdeling, maar hoop wel promotie te hebben gemaakt dan.
Maar dan moet ik wel mn opleiding halen, haha. Dus vandaar twijfel of t lukt.
Ik ben bezig met een carrièreswitch en ik denk dat als dat lukt ik dat werk nog wel heel lang wil doen ja. In de vorige branche heb ik na ongeveer 10 jaar besloten dat het toch niet voor mij was.
Hopen is een groot woord. Weet niet precies wat ik over vijf jaar voor werk hoop te doen, maar als ik het dan nog steeds even leuk vind: ja. Hoop wel dan weer dicht bij huis te werken.
Ben jij echt blij met de tijd waar wij nu in leven? Of had je liever met de leeftijd die je nu hebt, in 2005 gezeten. In een tijd waarin elke grap nog mogelijk was en dat alles nog ongegineerd kon en mogelijk was.
Anoniem :
- Ja, ik ben wel blij met de tijd van nu
- Nee ik zou het liever zien zoals vroeger
- Soms
0 stemmers
Openbaar :
- Ja, ik ben blij met de tijd van nu
- Nee, ik zou het liever zien zoals vroeger
- Soms
0 stemmers
Nu romantiseer je 2005 hoor
Nee ik verwachtte en hoopte echt niks. Ik vind in het middelpunt staan sowieso heel ongemakkelijk en het was een kleine corona bruiloft met 20 personen. Maar voelde dus juist heel ongemakkelijk om wel wat te krijgen met hoe klein het was en hoe weinig mocht.
Ja ik wist even geen ander jaartal omdat er geen een jaartal is dat echt geromantiseerd kan worden
Haha je bent net mijn vriend. ‘Wil je X of wil je Y?’ ‘Ja.’
Hahahaha omg ik zie het nu ik ga het aanpassen
Aaah openlijk racisme en misogynie, zo’n fijne tijden.
De essentie van mijn baan is communiceren en informatie samenbrengen en samenvatten voor de juiste personen en ik vind dat superleuk en hoop dat over 5 jaar ook te doen maar dan een stap hoger of weer bij een andere divisie of een jaar in het buitenland ofzo.
Het bedrag dat ik zou geven doneren, ter ere van het bruidspaar.
Oke sorry ik ga even door in het trouw thema
Het gaat dus om een bruiloft die nog plaats moet vinden in een drukke verjaardagsmaand van familie, op de geboortedag van een familielid die dichtbij staat. Daarnaast is er een huwelijksfeest gepland, op een andere dag, weer op een verjaardag van een naaste familielid. De familie in kwestie is heel close.
- Kan prima
- Zou ik zelf niet doen, maar prima
- Nee, vind ik raar
0 stemmers
- Zou ik raar/niet leuk vinden
- Zou ik prima vinden
- Geen mening
0 stemmers