Stel je persoonlijke vraag #46

Ik vind het wel een verschil of naaste familielid een broer of zus is, dan of het een tante is. Ik zie naaste familielid alleen als mijn gezin, dan zou ik het wel een beetje raar vinden. Van een tante zie ik dan toch weer anders.

11 likes

Ah oke, snap ik. Ik heb naaste een beetje verkeerd geformuleerd denk ik. Was meer om aan te duiden dat er wel een goede, hechte band is.

Wie geeft er iets om verjaardagen? Als het goed is ben je het jaar daarop weer jarig.

• Ja, vind ik belangrijk
  • Nee, boeit me geen fuck

0 stemmers

1 like

Mijn tante en oom zijn op mijn verjaardag getrouwd en ik vind daar weinig van. Was toen wel jong, zou het anders vinden als mijn zus bijvoorbeeld van alle dagen de mijne zou kiezen

5 likes

Trouwen is stom

• Ja
  • JA

0 stemmers

Polls erover nog stommer

• Ja
  • JA

0 stemmers

Fijne dag

11 likes

Vrienden van ons zijn getrouwd op m’n man’s verjaardag en hebben dus midden in de ceremonie bij het welkomstwoord met z’n allen voor hem gezongen voor ze verder gingen. Was grappig dat ze er even bij stil stonden, maar het had hem hoe dan ook niet geboeid.

20 likes

Hoe streng ben jij met geen goud en zilver matchen?

• Ik draag gewoon goud en zilveren sieraden door elkaar hoor
  • Geen gouden en zilveren sieraden door elkaar
  • Mijn hardware van mijn tas moet matchen met mijn sieraden
  • Zelfs de accessoires op mijn schoenen (rits,vetergaatjes) moet matchen met mijn sieraden

0 stemmers

2 likes

Ik zeg gewoon dat het witgoud is :+1:t2: (niemand let hierop toch? :joy:)

1 like

Ik draag alles zilver/witgoud, oa omdat mijn meest dierbare ring witgoud is. Echt heel irritant dat bijna alle leuke sieraden in goud zijn tegenwoordig want ik vind het echt lelijk om goud en zilver door elkaar te dragen.

4 likes

Nou dit!!! Goud staat me niet mooi en als ik op zoek ga naar oorbellen is er altijd een enorme voorraad gouden sieraden en dan liggen er 4 zilveren naast :triumph:

13 likes

Echt heel blij met mijn zwarte riem die goud en zilver in het logo heeft dus alles multi inzetbaar maakt haha. Anders vind ik het toch lelijk staan.

Uitzondering is m’n witgouden trouwring, die staat altijd Maarja je ziet ook meer de steen dan het zilveren.

Haha maar het gaat om de kleur en niet het materiaal. Dus zeggen dat iets zilver van witgoud is heeft niet zoveel zin, want de kleur blijft anders dan geelgoud.

@Nysmn Ik heb alleen maar goud, dus dat is makkelijk haha.

1 like

Ik heb alleen goud want zilver staat niet mooi bij m’n huid.

4 likes

Ik zou er wel met opgetrokken wenkbrauwen naar staan kijken vanuit m’n huis, vind het wel brutaal, maar het zou me ook weer te weinig boeien om er wat van te gaan zeggen.

29 likes

Mensen die de trein al instappen voordat iedereen is uitgestapt zijn gemiddeld vervelendere mensen dan mensen die dit niet doen.

• Ik weet zeker van wel want ik ken vroege instappers en zij zijn verder ook vervelend
  • Ik denk het wel
  • Ik denk het niet
  • Ik weet zeker van niet want mijn liefste vrienden/familie/ikzelf zijn vroege instappers en wij zijn niet vervelend

0 stemmers

1 like

Ronduit aso en dan verdien je de eeuwige jeuk en te korte armpjes en voor altijd volle treinen met vertraging

43 likes

Heb gister dus nog een boomervrouw aangesproken die op Schiphol dacht een bus te kunnen instappen, terwijl er nog tig mensen met (rol)koffers uit moesten en deze mensen waren geen treuzelige types, maar stonden in de startblokken om direct uit te stappen zodra de deur was geopend. Al had ze het geprobeerd, dan was ze nooit verder gekomen dan een halve meter in de bus door de hoeveelheid bagage.

:neutral_face:

2 likes

Haha ik zou het doen, even op het raam kloppen en zwaaien. Echt raar dat ie dan ook echt je tuin in komt.

8 likes

“Hallo, heeft u wat laten vallen?”

5 likes

Die heeft toch weer 10€ bespaard als je kijkt wat die dingen in de winkel kosten :rofl:

3 likes