Nee wtf. Dingen kunnen misschien niet handig of slim zijn maar dat is wat anders dan eigen schuld dikke bult.
- Olijf
- Citroenschil
- Dirty
- Wodka
- Gin
- Kindertong
0 stemmers
Ja eens. Ik vind het ook een rare vraag om te stellen. Zeker in deze bewoording âeigen schuld dikke bultâ alsof het gaat om iemand die zijn teen gestoten heeft.
Wat is kindertong
Gejankt van het lachen wel
Ja heel vervelend kan ik me voorstellen!
Maar dacht wat grappig als ze ieder jaar opnieuw dachten; nah lekker weer bubbelen
Een goor woord dat hier geliefd is om aan te duiden dat iemand een onderontwikkeld smaakpalet heeft.
Als ie maar in het goede glas zit
Toren
Huh kan je schurft krijgen van een hot tub of noem je het alleen zo als grap?
Ik was net nog tegen mijn vriend aan het zeuren dat er voor een weekendje weg met vrienden door die vrienden een huis is geboekt zonder jacuzzi, zonder overleg. Maar nu ben ik blij ![]()
Ohhh vandaar dat er twee straten verderop een straatfeest was. Ik vond het al zoân onlogische tijd in het jaar ![]()
Wij doen dit wel 1x per jaar in de zomer met ons hofje (buurt bbq)
Nee want de buren die altijd iets wilde organiseren zijn vrijdag verhuisd ![]()
![]()
![]()
Lego
- Vind ik geweldig
- Vind ik wel leuk
- NMSVPE
- Vind ik niet leuk
- Speelde ik als kind veel mee
- Speelde ik als kind soms mee
- Speelde ik als kind nooit mee
- Had ik als kind
- Had ik als kind niet
- Speel ik nu als volwassene mee
- Speel ik nu als volwassene niet mee
0 stemmers
(kopen/in elkaar zetten/in je huis zetten telt ook als spelen trouwens)
Hahahh gelukkig maar
Ik zie een volwassene geen rollenspel spelen met zân lego maar wie weet
Nou ja, je weet nooit toch.
Maar ik dacht ik zet het erbij, omdat mensen anders misschien denken âmaar ik speel niet hoor, ik verzamel het gewoonâ en dan op nee stemmen.
Ik vind het super leuk om in elkaar te zetten. Maar ik hoef het niet in mijn huis neer te zetten ofzo en dat werkt elkaar een beetje tegen. En ik vind het heel duur
Als het veel normaler en toegestaan zou zijn, zou je dan naakt willen zwemmen op een publieke plek? Alsin, er zijn geen mannen die je seksualiseren/vervelend doen en meerdere mensen doen dat op die plek.
- Ja
- Misschien
- No way Jose
0 stemmers
In/bij Berlijn is dit dus niet ongebruikelijk en ik vind het echt zoân verademing dat naakt daar wat normaler is. Soms spot ik zelfs naakte mensen in een park? En dat mag dus gewoon. Er is weinig zo fijn als naakt zwemmen, in mijn ogen.
Jaa ik haat soms het gevoel van zon natte bikini enzo. Topless voelt al super fijn laat staan naakt.