Stel je persoonlijke vraag #46

Wat is dichtbij? Als mijn eigen moeder het zou vergeten, zou ik dat wel erg vinden, maar als een goede vriendin van mij (die dichtbij mij staat, maar niet bij mijn kind) zou dat me niet uitmaken.

5 likes

Argh heb ik dat ding weer anoniem gemaakt :mad: :redface:
Alsof het om duistere geheimen gaat. In discrete verpakking.

4 likes

7 likes

Wat een gelul, ik onthoud alleen maar de datum van mn nichtje omdat ik van haar houd. De rest van de geboren kinderen van vrienden, hun geboortedatum ook nog onthouden? NEVER.
Ik weet gelukkig wel de verjaardag van @anon50301661 kind . Thats important.

4 likes

Ik wil supergraag een kat. Ik was hiervoor veel tevaak niet thuis dus dan is het gewoon zielig. Maar ik las dat je er dan beter 2 direct kan nemen. Net als bij konijnen enzo.

• 1 is prima hoor
  • Ik weet het niet joh
  • 2 is beter

0 stemmers

2 likes

Als ik ook nog alle verjaardagen van kinderen van m’n vriendinnen moet onthouden dan veeg me maar op hoor :sob::sob:.

9 likes

Precies dit! Doe please een alleenzaam oudje uit het asiel :sob::sob:. Die zijn zo dankbaar.

28 likes

Ik hang hier tussen in (was gisteren toevallig jarig hahaha). Mn verjaardag boeit me wel genoeg dat ik het kut zou vinden als het vergeten zou worden door mn familie, maar vieren doe ik het niet.

sinds corona en sinds al mn neefjes en nichtje ook wat ouder zijn geworden, viert niemand het meer ( als in op visite gaan en cadeaus geven) maar feliciteren we elkaar wel altijd via een appje of bellen.

Ik vind dat totaal niet erg en heb me gister prima vermaakt met mn moeder door een middagje spelletjes te spelen.

2 likes

Hahahahahaha ik hoop dat je een grap maakt :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

3 likes

Dit is toch gewoon een kwestie van in je telefoon zetten?

4 likes

Ik kreeg vandaag toevallig een appje met ā€œzoals je weet wordt Petronella 11 november 6 jaar, en dan willen we vieren opā€¦ā€

Van een onbekend nummer :smiling_face_with_tear: door de naam weet ik dat dit een appje van mijn nicht moet zijn, die ik de afgelopen 5 jaar denk ik 2 keer gezien heb en die me verder dus ook nog nooit geappt heeft. Ik vraag me een beetje af of zij dus echt denkt dat ik weet wanneer haar dochter jarig is want ik had geen idee (maar misschien bedoelde ze het als soort van uitdrukking) . Sorry, maar we hebben nooit contact?

4 likes

Is het niet gewoon een standaard appje die naar meerdere mensen tegelijk wordt gestuurd? en dat jouw nummer wel in haar telefoon staat. Dat doen mijn nichten ook namelijk haha.

8 likes

Zie jij jezelf in de toekomst gelovig worden?

• Die kans is groot
  • Ja
  • Misschien
  • Nee
  • Absoluut niet
  • Nvt, ik ben al gelovig

0 stemmers

Ik heb misschien gestemd want ik kan me wel voorstellen dat ik in de toekomst me meer bezig ga houden met natuurreligies. Maar ik weet niet of dat ook echt onder gelovig worden valt.

6 likes

Ik kijk nu gilmore girls en vind Rory wel heel open tegen haar moeder. Heb jij gesprekken met je (stief)moeder of vader gehad voordat je voor het eerst geslachtsgemeenschap ging hebben?

• Ja ik heb ervoor besproken hoe en wat en dat ik het van plan was
  • Nee maar ik heb het erna wel verteld dat het is gebeurd
  • Nope, prive, nooit over gehad

0 stemmers

Nee, niet over gehad. Maar wel medegedeeld aan mijn vader dat ik naar de huisarts wilde voor de anticonceptie pil. Dus ja, was wel duidelijk :sweat_smile:

5 likes

Interessant, welke?
Als je hier meer over wil vertellen natuurlijk

1 like

En met erna verteld bedoel ik vijf jaar later verteld

2 likes

M’n moeder wist het toen ik thuiskwam, ze zag het aan m’n gezicht zei ze :joy: (ze wist dat ik bij iemand ging slapen, had daar al vaker geslapen). En m’n vader heb in het de volgende dag verteld??? Wat bezielde mij :face_with_spiral_eyes:

11 likes

Mijn vader kan die gedachtes niet aan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like