Stel je persoonlijke vraag #46

We hebben er niet heel uitgebreid over gepraat. Toen ik mijn eerste serieuze vriendje kreeg heeft ze me een keer condooms gegeven en af en toe gevraagd of ik het wel veilig deed. Ik slikte sowieso al heel vroeg de pil vanwege extreme menstruaties dus ze maakte zich niet echt druk om een eventuele zwangerschap.

1 like

Mijn moeder begon erover toen ik voor het eerst bij mijn toenmalige vriendje ging slapen. Maarja, die had ik opgeduikeld op een zon zee zuipen vakantie dus het kwaad was al geschied :grimacing:. Maar wel lief, we zijn niet echt een praatgezin en hoewel ik het toen heel ongemakkelijk vond kan ik het nu wel waarderen.

5 likes

Nee dat dacht ik eerst ook maar dat is niet zo volgens mij (er staan namelijk ook dingen alleen voor mij in)

Thema feestjes waarbij je verkleed moet
  • Leuk, ga ik heen!
  • Helemaal kut, mij niet bellen
  • Doe ik mijn best voor
  • Ga ik mij niet voor uitsloven
  • Koop ik eventueel nieuwe kleren voor
  • Zie wel wat ik in de kast heb hangen

0 stemmers

Een verjaardag waarbij het thema in kleur is, bijvoorbeeld paars
  • Leuk!
  • Wat een onzin
  • Koop ik nieuwe kleren voor
  • Koop ik echt niks nieuws voor
  • Kan ook prima in blauw
  • Houd ik mij zoveel mogelijk aan de kleurcode
  • Ga ik sowieso niet heen

0 stemmers

3 likes

Ik vind het idee van themafeestjes leuk, maar ik heb al te vaak meegemaakt dat ik uiteindelijk een van de weinigen ben die zich aan het thema heeft gehouden. Dan heeft iedereen dus gewoon een leuke outfit aan, en zie ik er als enige debiel uit. :japanese_goblin:

12 likes

Sounds llike me.

Never forget het halloween feestje van mijn tweede studiejaar waar er 2 van de 57 verkleed waren :skull: ik was één van die twee :skull:

Edit: Ik was als the Joker inclusief groen haar, een stijf van de verf staand paars pak en kilo’s schmink. Was niet alleen the Joker maar ook the joke van de avond.

37 likes

Ik hoop stiekem wel dat ik later een band met mijn kind heb waarin het gewoon bespreekbaar is.

12 likes

De rest zou zich juist moeten schamen!

10 likes

Dit doet me aan Mean Girls denken :sob::joy:

5 likes

Stom zeg en ook @Branko wij gingen juist altijd verkleed met studiefeesten. Hoe gekker hoe beter dus bij ons zou je als joker zeker niet uit de toon gevallen zijn en zou iedereen dat gewoon vet vinden

2 likes

doet me denken aan vriend A die altijd verkleedfeestjes met een thema gaf. Vriend B vond het altijd onzin en deed nooit mee.

Totdat vriend A een feestje gaf onder het mom van een wijnproeverij met het thema italian chique. Eenmaal op het feestje bleek het een trouwerij.

En daar stond vriend B, volledig uitgedost in een carnavals outfit op een bruiloft, omdat hij had bedacht dat hij voor één keer wel uit wilde pakken met verkleden. Gelukkig woonde hij dichtbij en heeft hij zich na de ceremonie omgekleed, maar de trouwfoto’s van iedereen strak in italian chique en hij met een carnavals outfit zijn wel heel leuk!

40 likes

Elk jaar thema feest op werk en iedereen gaat los, dat is zó leuk! Gaat er nu al weer weken over, er bestaat dan geen overdressed.

Verder in privé sfeer nooit gehad, mocht dat wel zo zijn ben ik waarschijnlijk overdressed :tipping_hand_woman:t3:

9 likes

Ik ga sowieso niet naar feestjes, kan ik helaas niet door alle prikkels. Haha, voor ik heel zuur/trol lijk.

2 likes

Oh maakt niet uit! Interessant juist!

2 likes

Ik zou het zelf nooit doen maar omdat er zo speficiek staat dat je het geld nodig hebt/goed kan gebruiken dan zou ik denk ik het wel doen maar dat is omdat ik er mogelijk een groter ding van maak dan het in werkelijkheid is. Dus niet van mooi meegenomen die paar tientjes en meer andere kom je financieel niet uit.

Edit: En nog even over de verjaardagsdiscussie ik zou het denk ik wel kut vinden als iemand sterft op mijn verjaardag omdat ik wel daar altijd aan zou blijven denken dan maar aan de andere kant niemand zou dan willen dat ik mijn verjaardag minder vier dan gebruikelijk. Dus in de praktijk verandert er niks + niks overtreft qua teleurstelling het moment dat ik erachter kwam dat niet het hele dorp een kinderfeestje speciaal voor mij organiseerde maar dat het gewoon Koninginnedag was

2 likes

Maar waarom carnavalskleding voor het thema Italian chique? Wat had ie dan aan?

16 likes

Ik ook! Absoluut! En mijn ouders valt veel te verwijten maar ik heb nooit het idee gehad dat dingen onbespreekbaar waren. Maar toch vraag ik mij af of het nodig was om als 15 jarig kind mijn vader op te zoeken in z’n werkkamer waar hij gewoon lekker z’n ding aan het doen was, om te vertellen dat ik de nacht ervoor seks had gehad :joy: hij wist toen ook niet echt wat hij daarmee moest geloof ik haha

5 likes

Dit is precies die scene uit mean girls waarin Cady als enige als een soort heks in een trouwjurk op het feest komt lol.

Vind jij Halloween leuk?

• Nee helemaal kut
  • Ja geweldig!!
  • Neutraal/geen mening
  • Ja wel leuk

0 stemmers

Eh
Mijn overbuurvrouw kwam vanmiddag vragen of ik op mijn thuisdagen op de uitkijk ga zitten want hun schuur is beschadigd?

Daar zegt toch niemand ja op, hoop ik?

1 like

Nee natuurlijk niet! Heb wel wat leukers om naar te kijken

1 like