Stel je persoonlijke vraag #46

Haha ja en ik ben dat dus echt nooit tegengekomen, ben ook verbaasd over het antwoord :eek: Heb heus wel eens een militair voertuig op de weg gezien maar geen colonne.

2 likes

Hoe sta jij tegenover naakt zijn?

• Ik ben naturist/ik ben het liefst naakt
  • Ik heb er geen problemen mee maar ben ook weer niet het liefst naakt
  • Ik heb daar wel moeite mee, maar in sommige situaties/als ik het moeilijk kan ontwijken zet ik me eroverheen
  • Ik ben alleen naakt als ik alleen ben of met mensen die heel dichtbij staan (partner of kinderen bijvoorbeeld) en ik maak geen uitzonderingen

0 stemmers

4 likes

Lijkt me dat ziekenhuis onderzoeken niet onder ‘geen uitzonderingen’ vallen? :joy:

4 likes

Oja en daarna direct mijn broertje geappt dat ik er een gezien had, met officiële kenmerken van begin en einde collone.

1 like

Heel recent nog zelfs. Was echt héél lang

2 likes

Heb geen raam, deur niet want dan gaat het brandalarm af. Verder niks met indringers of iets te maken

1 like

Oja goeie niet over nagedacht, maar inderdaad dan zou ik die kiezen

2 likes

Bedoelt ze niet gewoon je achterdeur of bijv ramen beneden?

2 likes

Oh😂 Ik vond het echt al een rare vraag. Nog steeds trouwens.

5 likes

Nee ik bedoelde idd voor of achterdeur. Als je bv je huis aan het luchten bent.

1 like

Hahah dat maakt t wel echt heel anders. Vraag me af wie er dan nog op ja stemt :joy:. Sowieso heb ik echt nooit zomaar de voordeur open staan.

5 likes

Ooooh, nee ik heb ĂŒberhaupt nooit mijn voordeur open, laat staan als ik ga douchen. Hoogstens mijn balkondeur, maar ik woon aan het water.

3 likes

Ooooooh
Nou ja er staat ook ramen en die laat ik wel gewoon open, op kiepstand dat wel

2 likes

De voordeur heb ik nooit open staan, maar bij de achterdeur heb ik een hor die heel stevig is en op slot kan dus dat vertrouw ik nog enigszins wel. TOt er binnenkort een keer ineens iemand in m’n woonkamer staat. :smiling_face_with_tear:

1 like

Challenge accepted

6 likes

Jij mag ook wel gaan zitten hoor en iets te drinken pakken

6 likes

Ook als je iemand kent kun je wel schrikken als je een lege ruimte verwacht :wink:

1 like

Hoe reageerde je vader?

1 like

Haha ik ging dat op mijn vingers tellen ik weet het nooit

2 likes

Ja nogal ehh, sprakeloos in mijn herinnering. Ik geloof dat hij gewoon niet zo goed wist wat hij er mee moest :sweat_smile:

1 like