Stel je persoonlijke vraag #46

Haha ook dat maar ze deed echt heel verbaasd dat ik gewoon nee zei.

3 likes

Echt op de uitkijk zitten lijkt mij overdreven maar extra alert zijn zou ik wel tijdelijk willen doen.

4 likes

Moet ze maar een camera kopen hahahaha

2 likes

“Wat schuift dat?”

3 likes

Onze huizen staan zo dat ik die schuur niet zie als ik gewoon in huis ben dus ik zou er als een soort bewaker bij moeten staan ofzo ik weet het niet

@Juuldie haha ja mocht ze het opnieuw vragen zal ik eens informeren :wink:

Gebruik jij het woord sip om je humeur te omschrijven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wat wel?

• Verdrietig
  • Down
  • Depri
  • Depressief
  • Sip
  • Somber
  • Bedroefd
  • Neerslachtig
  • Donker

0 stemmers

1 like

En als je eens afwisseling zoekt

2 likes

Ik heb een meh-dag

14 likes

Chagrijnig

2 likes

“Helemaal kut”

18 likes

Ik ga stuuuuk “italian chique” en meneer komt verkleed als mexicaan @Roguee

13 likes

vraag me niet waarom hij er zo bij liep bij een italian chic feestje haha

62 likes

Chique = teenslippers.

Hoe langer ik kijk hoe grappiger het word.

16 likes

Dan kan @PiuPiu straks meteen door naar het Burenergernissentopic, omdat de camera dan deels op haar huis gericht staat :joy:

10 likes

Depressief zeg ik wel als ik daadwerkelijk depressief ben maar niet als ik ‘gewoon’ down ben

12 likes

Hoe intens beledigd moet @Kwal zich wel niet voelen. Ik ga helemaal stuk

3 likes

@Roguee het enige wat ik kan bedenken is een mislukte Zwitserse garde? En dat is vaticaanstad niet Italië? :joy:

Ik heb er eigenlijk nog niet zo veel over te vertellen haha, ben nog heel erg beginnend en ook nog niet bewust of gericht aan het zoeken. Vind dat ook spannend, want in m’n eentje weet ik niet zo goed waar ik ĂŒberhaupt moet beginnen, en contact leggen met mensen (en sowieso deze mensen vinden??) is door m’n autisme ook niet mijn sterkste kant.

Maar ik heb hekserij/Wicca altijd al interessant gevonden, en dan vooral de werkingen van kruiden en het vieren van de jaargetijden.

4 likes

Welk boek is dit? Dit klinkt erg interessant!

3 likes