Haha ook dat maar ze deed echt heel verbaasd dat ik gewoon nee zei.
Echt op de uitkijk zitten lijkt mij overdreven maar extra alert zijn zou ik wel tijdelijk willen doen.
Moet ze maar een camera kopen hahahaha
âWat schuift dat?â
Onze huizen staan zo dat ik die schuur niet zie als ik gewoon in huis ben dus ik zou er als een soort bewaker bij moeten staan ofzo ik weet het niet
@Juuldie haha ja mocht ze het opnieuw vragen zal ik eens informeren
Gebruik jij het woord sip om je humeur te omschrijven?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat wel?
- Verdrietig
- Down
- Depri
- Depressief
- Sip
- Somber
- Bedroefd
- Neerslachtig
- Donker
0 stemmers
En als je eens afwisseling zoekt
Ik heb een meh-dag
Chagrijnig
âHelemaal kutâ
Chique = teenslippers.
Hoe langer ik kijk hoe grappiger het word.
Dan kan @PiuPiu straks meteen door naar het Burenergernissentopic, omdat de camera dan deels op haar huis gericht staat
Depressief zeg ik wel als ik daadwerkelijk depressief ben maar niet als ik âgewoonâ down ben
@Roguee het enige wat ik kan bedenken is een mislukte Zwitserse garde? En dat is vaticaanstad niet Italië?
Ik heb er eigenlijk nog niet zo veel over te vertellen haha, ben nog heel erg beginnend en ook nog niet bewust of gericht aan het zoeken. Vind dat ook spannend, want in mân eentje weet ik niet zo goed waar ik ĂŒberhaupt moet beginnen, en contact leggen met mensen (en sowieso deze mensen vinden??) is door mân autisme ook niet mijn sterkste kant.
Maar ik heb hekserij/Wicca altijd al interessant gevonden, en dan vooral de werkingen van kruiden en het vieren van de jaargetijden.
Welk boek is dit? Dit klinkt erg interessant!