Stel je persoonlijke vraag #46

Oh😂 Ik vond het echt al een rare vraag. Nog steeds trouwens.

5 likes

Nee ik bedoelde idd voor of achterdeur. Als je bv je huis aan het luchten bent.

1 like

Hahah dat maakt t wel echt heel anders. Vraag me af wie er dan nog op ja stemt :joy:. Sowieso heb ik echt nooit zomaar de voordeur open staan.

5 likes

Ooooh, nee ik heb überhaupt nooit mijn voordeur open, laat staan als ik ga douchen. Hoogstens mijn balkondeur, maar ik woon aan het water.

3 likes

Ooooooh
Nou ja er staat ook ramen en die laat ik wel gewoon open, op kiepstand dat wel

2 likes

De voordeur heb ik nooit open staan, maar bij de achterdeur heb ik een hor die heel stevig is en op slot kan dus dat vertrouw ik nog enigszins wel. TOt er binnenkort een keer ineens iemand in m’n woonkamer staat. :smiling_face_with_tear:

1 like

Challenge accepted

6 likes

Jij mag ook wel gaan zitten hoor en iets te drinken pakken

6 likes

Ook als je iemand kent kun je wel schrikken als je een lege ruimte verwacht :wink:

1 like

Hoe reageerde je vader?

1 like

Haha ik ging dat op mijn vingers tellen ik weet het nooit

2 likes

Ja nogal ehh, sprakeloos in mijn herinnering. Ik geloof dat hij gewoon niet zo goed wist wat hij er mee moest :sweat_smile:

1 like

Deze schaar ik onder dezelfde categorie. Heerlijk.

35 likes

Wie? Charles of Eddie?

2 likes

Ik dacht dat ik het niet kende maar ging het toen opzoeken en uiteraard kende ik het wel.

Mijn hoofd speelt nu een medley van van more then words en would I lie to you :sweat_smile::joy: bedankt ook @Lula

4 likes

Hoe vaak dan?

Ik lees dat gemiddeld 7 keer is per leven voor Nederlands

2 likes

Grand Canyon

• Ben ik geweest, vond ik geweldig
  • Ben ik geweest, vond ik oke
  • Ben ik geweest, vond ik niet zo boeiend/tegenvallen
  • Ben ik niet geweest, wil ik wel heel graag nog
  • Ben ik niet geweest, hoef ik ook niet perse (maar mag wel)
  • Ben ik niet geweest en voel ik ook echt he-le-maal niks bij

0 stemmers

2 likes

Ik denk dat het gemiddelde al snel omhoog gaat als je in je studententijd op kamers heb gewoond. In die tijd heb ik zelf al in vijf huizen gewoond (tijdelijke kamer stad 1 - vaste kamer stad 1 - groot studentenhuis stad 2 - tijdelijke kamer stad 2 - klein studentenhuis stad 2). Als ik dat buiten beschouwing laat heb ik verder ‘maar’ in drie huizen gewoond.

8 likes

Ja, ik denk dat dat ook het grootste verschil maakt! Ik ben in mijn studententijd alleen al in 7 keer verhuisd, verdeeld over 4 provincies + buitenland :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het echt heel mooi maar ook onwerkelijk.

Het is zo groot dat je echt even de tijd moet nemen en er zijn geen hele toegankelijke wandelingen helemaal naar beneden, dus je kijkt ook steeds vanuit hetzelfde perspectief. Vogels die over vlogen, of water dat je beneden in de rivier zag stromen plaatste voor mij pas in perspectief waar ik nou echt naar zat te kijken.

9 likes