Nee want de buren die altijd iets wilde organiseren zijn vrijdag verhuisd
Lego
- Vind ik geweldig
- Vind ik wel leuk
- NMSVPE
- Vind ik niet leuk
- Speelde ik als kind veel mee
- Speelde ik als kind soms mee
- Speelde ik als kind nooit mee
- Had ik als kind
- Had ik als kind niet
- Speel ik nu als volwassene mee
- Speel ik nu als volwassene niet mee
0 stemmers
(kopen/in elkaar zetten/in je huis zetten telt ook als spelen trouwens)
Hahahh gelukkig maar
Ik zie een volwassene geen rollenspel spelen met z’n lego maar wie weet
Nou ja, je weet nooit toch.
Maar ik dacht ik zet het erbij, omdat mensen anders misschien denken ‘maar ik speel niet hoor, ik verzamel het gewoon’ en dan op nee stemmen.
Ik heb al een tijdje de set van Queer Eye liggen, verheug me er elke keer op als ik langs de doos loop haha
Ik vind het super leuk om in elkaar te zetten. Maar ik hoef het niet in mijn huis neer te zetten ofzo en dat werkt elkaar een beetje tegen. En ik vind het heel duur
Als het veel normaler en toegestaan zou zijn, zou je dan naakt willen zwemmen op een publieke plek? Alsin, er zijn geen mannen die je seksualiseren/vervelend doen en meerdere mensen doen dat op die plek.
- Ja
- Misschien
- No way Jose
0 stemmers
In/bij Berlijn is dit dus niet ongebruikelijk en ik vind het echt zo’n verademing dat naakt daar wat normaler is. Soms spot ik zelfs naakte mensen in een park? En dat mag dus gewoon. Er is weinig zo fijn als naakt zwemmen, in mijn ogen.
Jaa ik haat soms het gevoel van zon natte bikini enzo. Topless voelt al super fijn laat staan naakt.
Heb jij wel eens voor iemand zijn verjaardag gedoneerd aan een goed doel op Facebook?
- nee
- ja, voor iemand waar ik close mee ben (vriend/familielid/…)
- ja, voor iemand waar ik niet close mee ben
0 stemmers
Indien ja: was dit even veel als je normaal zou geven als cadeau?
- ja, even veel
- nee, meer
- nee, minder
- nee, ik zou normaal geen cadeau geven
- nvt
0 stemmers
Indien ja en die persoon gaf nog een feestje: heb je dan nog een extra cadeau gekocht voor dat feestje?
- Ja, iets kleins om niet met lege handen toe te komen, bv. bloemen/chocolade/fles wijn/…
- Ja, een normaal cadeau maar wel minder duur dan ik anders zou geven
- Ja, een normaal cadeau, gelijkaardig aan wat ik anders zou geven
- Nee, ik heb immers gedoneerd
- nvt
0 stemmers
Ik ben oké
Zeg jij dit weleens? Als iemand vraagt of je nog wat wil drinken bijvoorbeeld.
- Ja, dit zeg ik soms
- Ja, dit zeg ik regelmatig
- Nee
0 stemmers
ik wil dat er een verbod komt op deze uitdrukking
bekeuringen!!1!!
Waarom zou je zelfs niet genoeg uit je leven willen halen als je die keuze hebt?
Maar wat is dan objectief gezien alles uit het leven halen? Dat bestaat toch helemaal niet? De een haalt alles uit het leven als ie CEO van een groot bedrijf wordt, en de ander als ie 8 kinderen grootbrengt op zn ecologische zelfvoorzienende boerderij en weer een ander als ie de de acht hoogste bergen ter wereld beklommen heeft oid. En weer een ander (ik) als ie gewoon leuk werk en een leuk priveleven heeft. Zou het echt heel vreemd vinden als iemand dan zou zeggen “jammer dat jij niet alles uit het leven haalt wat erin zit” excuse you, projecteer jouw verwachtingen niet op mijn leven
Ja geen idee hoor, vandaar ook dat ik twijfelde tussen de twee opties/niet zo goed inzie wat het verschil is!
Ik vind niet dat ik meer zou moeten “doen” (of bereiken of meer kansen grijpen), maar ik zou wel willen dat ik meer kon genieten/tevreden kon zijn met mijzelf. Ik denk als dat zou lukken ik wel echt het gevoel zou hebben “genoeg uit het leven te halen”.
Welk van deze dingen heb je in je bezit?
- Airfryer
- Droger
- Oven
- Magnetron
- Vaatwasser
- Caravan
- Moestuin
- Strijijzer
- Strijkplank
- Tv
- Tv-abbonement
0 stemmers
Geen
Pfff tja wat betekent dit? Steeds bezig zijn? Nee dankje. Ik wil gewoon chill leven
Ik heb/gebruik een oven en magnetron maar die zijn het bezit van m’n verhuurder.