Stel je persoonlijke vraag #46

Op de basisschool een keer over stenen??? Weet nog steeds niet waarom en ik weet dat er heel veel moeilijke woorden waren die ik niet begreep. Lekker breed onderwerp ook.

11 likes

Ik kan me wel nog dolfijnen herinneren, maar moet er toch wel meer hebben gehad. Maar ik kom uit het tijdperk dat mijn werkstukken handgeschreven waren met plaatjes die ik uit boeken kopieerde en met mijn prittstift erin plakte, dus is niet heel gek dat ik me het niet allemaal meer kan herinneren :grinning:

7 likes

Ja over Britney Spears :v:t2:

5 likes

Eet jij wel eens van die salades op brood? (Tonijnsalade, kipsalade, zalmsalade etc. van bijvoorbeeld Johma).

• Ja, regelmatig
  • Ja, heel soms
  • Nee, vind ik niet lekker
  • Nee, vind ik niet gezond genoeg
  • Anders

0 stemmers

Vissen en Duitsland…tja

Edit: ik had het ook nog over Jeanne d’Arc en heksenvervolging gehad

Gewoon nee.

4 likes

Die gevuld eitje variant vind ik lekker

6 likes

Johma eiersalade een wit kaiserbroodje ohhhhhh, vieslekker :drooling_face:

7 likes

Ik een keer over de Hitkrant en ik had een brief gestuurd voor meer informatie en toen kreeg ik van alles opgestuurd.

10 likes

Ik heb een keer een spreekbeurt over orgaandonatie gedaan. Was echt een beetje een raar kind.

Zou het in deze wappie-age ook niet meer durven :joy:

8 likes

over lucide dromen en aura’s hahaha, lucide dromen vind ik nog steeds een cool onderwerp
maar ja moeder is dus een beetje spiriwiri en daardoor vond ik alles in die hoek als kind ook interessant
nu ben ik het tegenovergestelde

7 likes

Dit heb ik ook gedaan! En allemaal potjes met zelf gevangen spinnen meegenomen. Maar die mochten niet los. In groep 5 hield ik een spreekbeurt over mijn kat (duh) en m’n moeder had onze kat toen mee naar school genomen zodat 25 kinderen het beestje konden aaien. Die kat was zo gestresst toen, wat dacht m’n moeder op dat moment :sweat_smile:

1 like

Same maar mijne vond het wel leuk!! Ook had ik konijnenkeutels meegenomen en die liet ik rondgaan in een bakje waar ā€œdropjesā€ op stond (idee van mijn moeder hahaha)

13 likes

Koraal, katten, Anne Frank en eieren. :sweat_smile: Ik maakt het mezelf niet makkelijk want we hadden toen nog geen internet.

1 like

Ik weet alleen nog soepschildpadden??? en Sinterklaas (die was begin december).

2 likes

Niet mijn spreekbeurt maar die van een klasgenoot in de 2e bij Engels: over waarom 2pac niet dood was.
Met een minutieuze uiteenzetting incl audioclips als bewijs

32 likes

Over kauwgom met op het laatst voor iedereen zo’n roze kauwgompje

17 likes

Jij kreeg sowieso een G of 10!

2 likes

Over broeikaseffect en verdwijnen van de ozonlaag, vond ik heel interessant/belangrijk toen al

5 likes

Ik over Greenpeace :sweat_smile:
Dat is de enige die ik me herinner.

3 likes