Stel je persoonlijke vraag #46

De ovenfunctie van mijn combimagnetron is niet heel sterk, dus dan zou ik het standaard 15 minuten doen en dan moet het soms nog wel langer…

2 likes

IK OOK!! Ik dacht dat ik de enige was hahaha. Ik had ook een keer een werkstuk gemaakt over Evita Perón? Ik weet niet waarom ik dacht dat dat iemand zou interesseren. En een spreekbeurt over Walt Disney, en stichting AAP.

3 likes

Heb niet zo snel een voorbeeld van wanneer een docent uitzonderlijk gemeen was. Wel weet ik nog een keer dat ik op de middelbare zat en een lerares zei dat ik geen bruine oogschaduw op moest doen want dat staat mij niet omdat ik bruine ogen heb. Behalve bij haar. Bij haar staat het wel :slightly_smiling_face:.
En ik deed de kant van uiterlijke verzorging dus ik had mijn zus mee als model, die in die periode nogal strugglede met zichzelf en haar geaardheid. Toen zei diezelfde lerares “wat leuk! Een jongen in de salon!”. Terwijl ik een uur eerder nog zei dat ik mijn zus mee had 🥹.

2 likes

Ik blijf het raar vinden dat vrienden, zelfde leeftijd als ik, nu docent zijn. Dat zij dan die personen zijn waar de leerlingen van nu het later over hebben

9 likes

Ik eet wel eens salades, maar alleen zelfgemaakte. Vind die van Johma en consorten niet lekker. Ik maak het wel met enige regelmaat zelf.

@Whistle Ik heb het altijd heel heet in bed, dus ik vind mijn handen wassen met koud water (en zeep) altijd wel chill ‘s nachts.

3 likes

Ja klasgenoten moesten altijd voor straf naast mij zitten. Het werd ook altijd als dreigement gebruikt door die docent als iemand vervelend was. ‘Kappen anders ga je maar bij negativ zitten’ en als het dan zo ver was dat iemand naast me moest ging iedereen de leerling uitlachen. Dus dat vind ik next level gemeen van de docent.

Was ook echt 13/14 ofzo

4 likes

Spreekbeurt over legkipbatterijen, lekker vrolijk onderwerp

2 likes

Ik heb spreekbeurten gehouden over aids en een eetstoornis, vraag me echt af waarom niet gewoon over honden ofz :joy:

3 likes

Haha ik ook over aids. Ik snap achteraf ook echt niet hoe ik daar bij kwam.

3 likes

Ik ben zelf docent en vind het ook een raar idee. Ben al af en toe oud-leerlingen tegengekomen die dan lieve dingen zeggen, zo mooi en ongemakkelijk tegelijkertijd

5 likes

Een van mijn beste vrienden is docent op een middelbare school en ik vind het zo fascinerend. Vooral hoe totaal anders het is dan ik herinner hoe wij met docenten omgingen, maar ligt denk ik ook aan de tijdsgeest.

Hij is superpopulair, iedereen wil hem als mentor, hij appt ook met zijn mentorleerlingen en hij heeft ook een ‘docenteninsta’ (voor de leerlingen op zijn eigen school, niet als influencer oid :sweat_smile:). Maar omdat hij dus heel toegankelijk is komen ook veel leerlingen met hele persoonlijke dingen naar hem toe die ook wel buiten zn takenpakket vallen (dingen die ik never nooit met een docent had besproken), maar volgens mij vindt hij het heel lastig zn grenzen hier dan in aan te geven.

Maar ik was met hem lunchen en dan komt ie een leerling tegen en dan ben ik idd wel benieuwd welk verhaal er dan rondgaat en of die kinderen over zijn priveleven gaan speculeren :sweat_smile:

7 likes
Heb je wel eens de (voormalig) koning/koningin ontmoet?
  • Ja, 1 keer.
  • Ja, meer dan 1 keer.
  • Ja, en mee gesproken.
  • Nee

0 stemmers

Heb je wel eens een celebrity ontmoet? (Wie?)
  • Ja, 1 keer.
  • Ja, meerdere.
  • Ja en mee gesproken.
  • Nee.

0 stemmers

En ik zeg specifiek celebrity dus geen Jan Smit ofzo.

1 like

Ik dacht meteen: jaaa Jan Smit!! En toen zag ik je disclaimer :sob:

29 likes

wat vind je wel een celebrity dan? ik heb dennis weening als gast op m’n werk gehad en bediend, en linda de mol een keer mee gesproken op vakantie. en een wereldkampioen van een bepaalde sport. maar weet niet of je dat celebrity genoeg vindt :joy:

5 likes

Ik werkte in een winkel in Amsterdam waar met regelmaat bekende mensen langskwamen. Persoon die mij het meest is bijgebleven is Holleeder :sweat_smile:

6 likes

Haha daar heb ik ook mn spreekbeurt een keer over gedaan.

Ook een keer over grimeren, snap echtniet hoe ik daarbij kwam.

3 likes

Ik had m zelf gisteren idd opeens tussen de post zitten. Heb jij het speelgoedboek per post ontvangen?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ik vind dat sowieso zo’n sneaky manier van alsnog reclame maken. Wij hebben een nee/nee sticker, maar idd dus omdat het geadresseerd is krijg ik de laatste tijd veel meer van dit soort reclame alsnog door de brievenbus. :rage:

Tori Amos, 10 jaar terug. Ze deed altijd meet & greets voor haar concert (gratis trouwens) en dan kon je een song request doen en ze doet altijd wel 1 of 2 tijdens een concert. Was destijds wel echt diehard fan haha. Nu zou ik niet zo snel meer naar een M&G gaan.

8 likes

Ik kwam Jan Smit tegen in een pannenkoekenrestaurant en hij herkende de vriendin waarmee ik was van een concert! Ze had héél lang rood haar dus ze was ook wel herkenbaar maar ik had niet verwacht dat hij specifieke mensen in het publiek zou registreren en onthouden

6 likes