Stel je persoonlijke vraag #46

Ja ik had hierover een klacht ingediend maar ze kunnen niet beloven dat hij volgend jaar niet weer bezorgd wordt :expressionless:

4 likes

Geadresseerd reclamedrukwerk kan je weigeren via postfilter.nl

2 likes

Maar dan moet je je eerst registeren op die website?

Ja, je kan ook je adres zonder naam registreren.

3 likes

alle geadresseerde reclame retour afzender sturen, betalen ze 2 keer portkosten en stoppen ze er hopelijk een keer mee

2 likes

Kim kardashian, wil i am & kendall jenner.

5 likes

Nee en ik baal echt :sob::sob::sob:
Mijn werk had hem wel gekregen? Zo willekeurig, want wat moet een restaurant met een bol.com speelgoedboek? Misschien handig als je de Beren oid bent en ff een voorraad teddy’s wilt bestellen

1 like

Mijn moeder vroeg me of ik het gedaan had, nadat ik al maanden seks had met mijn vriend en toen zei ik maar:’ ‘Ja hoor het is gisteren gebeurd’. En toen zei zij ook: ‘Zie je, ik wist het wel. Ik had al zo’n gevoel.’ :joy: Met mijn vader…oh HELL NO. Dat soort dingen kon je echt echt echt écht niet met die man bespreken. Seks was echt zoiets waarvan we allemaal maar deden alsof het niet bestond als die man in de kamer was :joy:

3 likes

Niet de koning, maar wel prins Constantijn! Hij kwam naast mij zitten bij een barbecue. Hij zei hallo, en ik “hallo, eet smakelijk!” terug :laughing:

7 likes

Tegen iemand van adel? Oei oei

9 likes

Het is gebeurd

12 likes

Hahaha wat zeg je dan tegen de prins?
Dat het u smaakt hoogheid?
Wel moge het u bekomen?

5 likes

Op egf (volgens mij?) was er een forummer die ooit een etentje had gehad waar o.a. Joseph Gordon Levitt bij was, iets n.a.v. een goed doel waarbij hij mee kwam met zijn vrouw/vriendin ofzo? Meen me te herinneren dat die forummer ook zei dat hij heel aardig en charmant was, heeft nogal indruk gemaakt dat verhaal

7 likes

Nee je zegt helemaal niks, adel mag ervan uitgaan dat het eten altijd lekker is :joy:

2 likes

Oh :laughing:
Nou zo officieel was het allemaal niet, hij was snel weer weg om zijn bordje weer te vullen.

3 likes

Klinkt als de all-you-can-eat wok hahaha

6 likes

Ja ik heb dit jaar prins Bernard ontmoet en eventjes gesproken ook. Ondernemers in de wijk mochten allemaal met iemand praten, en wij mochten dan met hem praten. De koning liep ook langs maar daar mochten wij niet mee praten.

Qua celebrities heb ik Mark Rutte ontmoet. Die liep door mijn wijk en heb zelfs een selfie met hem haha. Ik heb alle lama’s ontmoet, twee keer geloof ik. Alle leden van Hatari :joy: en daar heb ik ook fotos van. Die vrouw die speelt in ‘alleen maar nette mensen’, kennen wij best goed haha. Volgens mij nog wel meer maar die kan ik even niet bedenken haha.

3 likes

Nou moet je blij mee zijn

1 like

Nee je zegt niks haha. Als je eetsmakelijk zegt ga je er al vanuit dat het eten misschien niet lekker is.

3 likes

Hahaha is nogeneens zo ver van de waarheid af :joy:

1 like