Heb jij cash in huis voor het geval dat je niet meer kunt pinnen?
- Ja (vertel ff hoeveel!)
- Nee
- Nog nooit over nagedacht?
0 stemmers
Edit: gvd weer een anonieme poll aangemaakt per ongeluk
Heb jij cash in huis voor het geval dat je niet meer kunt pinnen?
0 stemmers
Edit: gvd weer een anonieme poll aangemaakt per ongeluk
Ik heb wel cash in huis, maar niet bewust voor die reden.
Ik pin elke maand 20 euro en stop dat in een envelop en zo wordt het steeds een beetje meer. Ben pas net begonnen dus heb nu 80 euro.
Paar honderd euro.
Hekserij, de Spice Girls, dus ik vind van wel.
250 euro, en het ligt er al jaren
Als iemand zich iets afvraagt over vroeger bijvoorbeeld namen of specifieke gebeurtenissen word ik ook altijd gebeld van vertel even wij zijn er al een uur over aan het ruziën
Heb je een doel voor ogen?
Wow de vraag over spreekbeurten heeft veel losgemaakt, wat veel reacties superleuk om te lezen allemaal trouwens!
Heb jij wel eens meegemaakt dat een docent echt onredelijk gemeen was?
0 stemmers
Bij onze allereerste presentatie op het hbo kreeg een klasgenoot een black out en wist niet meer wat ze moest zeggen en toen zei de docent dat het echt super gĂȘnant was en dat ze echt zich veel beter moest voorbereiden want dit is zo gĂȘnant en toen ging ze aan de klas vragen of wij het ook niet heel gĂȘnant vonden?? En iedereen ging er tegenin dat dit super gemeen was, want het meisje zat tegen haar tranen te vechten en die docent gaf gewoon niet toe??
Later heeft die docent nog wel heel gekke dingen gedaan/gevraagd.
Nog steeds snap ik hier niks van???
Gemeen misschien niet. Maar op de middelbare school moest ik hoesten. Volgens de docent was het storend en werd ik eruit gestuurd.
En het was geen eens een hoestbui.
Nee, eigenlijk niet! Gewoon nog een manier van (langzaam) sparen voor mij.
Ik werd wel eens het collectieve geheugen genoemd als grapje of dat ik een olifanten geheugen heb. Keerzijde is wel dat ik af en toe wel het korte termijn geheugen van een zeef heb.
Bij mij op de basisschool al, heeft ook voor een deuk in mijn zelfvertrouwen en de nodige problemen gezorgd.
Op de verpakking staat dat iets 10-12 minuten in de oven moet. Wat stel je in?
0 stemmers
Hoeveel uitroeptekens gebruik je meestal achterelkaar?
0 stemmers
Tussen de 100 en 200 euro. Ik weet het even niet precies.
Ja die lamlul van groep 7/8, die zei dat ik te dom was voor het laagste VMBO. Gewoon omdat hij mij niet mocht. Wat heb ik die vervloekt.
Gelukkig in groep 8 alsnog naar een andere locatie van school gekund en een veel betere school carriĂšre gehad.
Als ik die nog eens tegenkom, zou hem zo hoeken.
Ik had een godsdienstdocent (op een streng christelijke school was dit) die mij regelmatig Izebel noemde omdat ik nagellak droeg
Hahaha is de naam Izabel een belediging voor christenhonden?
Nou ze is door een roedel honden opgevroten volgens de bijbel dus ik voelde dat wel in mn tere hartje
? Hahaha wat is dit voor autocorrect
Haha ja autocorrect