Nee was een bruiloft in een strandtent, de bruidegom was tijdens de studie bevriend geraakt met prinses Laurentien. Ze waren niet in functie en stonden gewoon op de dansvloer tussen iedereen in.
De koning kwam langs op mijn werk toen ik net een midweekje weg was, boe.
Echt grote celebrity, stromae bediend op restaurant. Een paar voetballers ook maar niet de liefde van mijn leven Lukaku.
Niemand overtreft mijn celebrity moment tijdens een Samson en Gert concert toen Gert naar mij knipoogte!!!
Ik heb in Portugal naast Elijah Wood gegeten.
En ik heb in mijn stad best wat celebs gezien, maar ik had het zelf pas te laat door (bij Elijah Wood overigens ook, als mijn ex me er niet op had geattendeerd had ik het nooit door gehad).
Ohja ik heb Anne hathaway in New York pizza zien afhalen
Ohh ja en deze is niet echt van mij, maar mijn vader heeft Petey Pablo weleens geholpen in de winkel. Maar hij wist niet eens wie hij was. Toen moest hij ook aan mijn vader uitleggen dat hij echt een grote rapper in de VS was en mijn vader geloofde hem ook helemaal niet haha. Hij ging hem daarna ook echt opzoeken op youtube en dan hoorde ik hem de hele tijd naar freak a leek luisteren
Je bent gespiest??
Is geen celeb
Zitten hier mensen tussen die op “heel anders” hebben geklikt waarvan jij denkt meid jij bent zon basic bitch.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben 1000% een basic bitch maar ik ben ook wel heel anders dan de meeste mensen hier. Andere meningen en overtuigingen over vrij belangrijke dingen.
Noemen ze dat zo tegenwoordig hi ha ho
Ik kom 100% over als een basic bitch. Maar ik vind mezelf wel heel anders dan de gemiddelde forummer qua denkwijze. Ik uit het hier alleen vaak niet.
Edit dus eigenlijk ben ik een hele gemiddelde forummer denk ik, alleen voelt het voor mezelf niet zo.
Neem dat terug!!!
Huh maar nu lijkt het net alsof we een heel homogeen publiek hebben hier, maar dat lijkt me toch niet? Ik geloof dat er een vrij breed spectrum op dit forum vertoeft qua politieke voorkeur, religie, geaardheid, afkomst, ethniciteit etc
Zo interpreteer ik dat hier helemaal niet eigenlijk. Wie weet is dat wel zo hoor, maar vind dat eigenlijk best tegenvallen.
Jij bent de absolute winnaar
Vind je dat echt? We hebben volgens mij 5 actieve leden die gelovig zijn (volgens mij 0 Joods???), misschien 10 die rechts stemmen en dat zeggen, maar een paar zonder diploma en iets meer zonder vervolgopleiding, weinig niet-hetero’s en nog veel minder niet-cisvrouw, en in discussies is “de mening van het forum” vaak ook overduidelijk en oververtegenwoordigd, in mijn ogen!
Wel mensen die Joods zijn dacht ik maar niet geloven.
Niet heel anders, maar wel grappig dat @monkeyslut volgens mij een miljoen keer heeft gehoord dat mensen zich in haar mening/posts kunnen vinden. Blijkbaar hele treffende gedeelde “forummening”. Dan past gemiddeld wel.