Nee je zegt helemaal niks, adel mag ervan uitgaan dat het eten altijd lekker is
Oh
Nou zo officieel was het allemaal niet, hij was snel weer weg om zijn bordje weer te vullen.
Klinkt als de all-you-can-eat wok hahaha
Ja ik heb dit jaar prins Bernard ontmoet en eventjes gesproken ook. Ondernemers in de wijk mochten allemaal met iemand praten, en wij mochten dan met hem praten. De koning liep ook langs maar daar mochten wij niet mee praten.
Qua celebrities heb ik Mark Rutte ontmoet. Die liep door mijn wijk en heb zelfs een selfie met hem haha. Ik heb alle lamaās ontmoet, twee keer geloof ik. Alle leden van Hatari en daar heb ik ook fotos van. Die vrouw die speelt in āalleen maar nette mensenā, kennen wij best goed haha. Volgens mij nog wel meer maar die kan ik even niet bedenken haha.
Nou moet je blij mee zijn
Nee je zegt niks haha. Als je eetsmakelijk zegt ga je er al vanuit dat het eten misschien niet lekker is.
Hahaha is nogeneens zo ver van de waarheid af
Nee was een bruiloft in een strandtent, de bruidegom was tijdens de studie bevriend geraakt met prinses Laurentien. Ze waren niet in functie en stonden gewoon op de dansvloer tussen iedereen in.
De koning kwam langs op mijn werk toen ik net een midweekje weg was, boe.
Echt grote celebrity, stromae bediend op restaurant. Een paar voetballers ook maar niet de liefde van mijn leven Lukaku.
Niemand overtreft mijn celebrity moment tijdens een Samson en Gert concert toen Gert naar mij knipoogte!!!
Ik heb in Portugal naast Elijah Wood gegeten.
En ik heb in mijn stad best wat celebs gezien, maar ik had het zelf pas te laat door (bij Elijah Wood overigens ook, als mijn ex me er niet op had geattendeerd had ik het nooit door gehad).
Ohja ik heb Anne hathaway in New York pizza zien afhalen
Ohh ja en deze is niet echt van mij, maar mijn vader heeft Petey Pablo weleens geholpen in de winkel. Maar hij wist niet eens wie hij was. Toen moest hij ook aan mijn vader uitleggen dat hij echt een grote rapper in de VS was en mijn vader geloofde hem ook helemaal niet haha. Hij ging hem daarna ook echt opzoeken op youtube en dan hoorde ik hem de hele tijd naar freak a leek luisteren
Je bent gespiest??
Is geen celeb
Zitten hier mensen tussen die op āheel andersā hebben geklikt waarvan jij denkt meid jij bent zon basic bitch.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben 1000% een basic bitch maar ik ben ook wel heel anders dan de meeste mensen hier. Andere meningen en overtuigingen over vrij belangrijke dingen.
Noemen ze dat zo tegenwoordig hi ha ho
Ik kom 100% over als een basic bitch. Maar ik vind mezelf wel heel anders dan de gemiddelde forummer qua denkwijze. Ik uit het hier alleen vaak niet.
Edit dus eigenlijk ben ik een hele gemiddelde forummer denk ik, alleen voelt het voor mezelf niet zo.