Goed maar wel selectief. Heb je me een tijd geleden gevraagd of ik iets wil doen waar ik geen zin in heb = Vergeten.
Heb je ooit in 200 voor christus een blunder gemaakt = ik herrinner je er in detail aan hoe dat ook al weer ging.
Mijn scriptiebegeleider die tijdens zijn speech geen een goed woord kon zeggen ten overstaande van alle geslaagden + familieleden. Alle begeleiders hadden mooie woorden maar dit was zo onnodig. Zelfs nu ik eraan terugdenk word ik er boos van.
Even een positieve tegenhanger zijn er ook docenten geweest waar je echt een warme en of goede herinnering aan hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Omg ja dit had ik bij mijn propedeuse. Ze slaakte een diepe zucht en perste er met grote moeite wat uit maar mijn gemeenste docent was een vrouw die in havo 3 mijn betoog zo slecht vond dat ze me uitlachte
Ja op de opleiding een hele leuke en lieve docente. Jaren later kreeg ik een relatie (nu echtgenoot) en het is zijn tante. Heel leuk zo’n lieve vrouw.
Ik heb vooral een hekel aan mensen die mij appen met 3 vraagtekens omdat ik niet snel genoeg heb teruggeappt . Dus dan krijg ik; leef je nog??? Of ‘???’
Haaaaat dit zo
Maakt dat ook dat je dan sneller antwoordt? Ik heb dan helemaal geen haast meer kom nou
Haha nee dan antwoord ik óf heel geërgerd of helemaal niet meer
Mijn juffrouw uit groep 2 want zij had goudblond krullend haar en daardoor dacht ik altijd dat zij prinses was en mocht ik heel vaak haar haren borstelen in de klas
En nu werk je in de beuty industrie. Het moest zo zijn.
Ik word hier ook echt agressief van. Net als @PiuPiu krijgt je dan van mij echt geen antwoord meer
Ik moet hierbij altijd aan dezelfde docent denken. Het was een hele aardige gast maar ik had een hekel aan zijn vak, was er heel slecht in ook, en in een bepaald jaar wist ik dat ik zou blijven zitten maar als ik zijn vak voldoende zou afsluiten hoefde ik dat in ieder geval niet opnieuw te doen.
Op de dag van de laatste toets was ik ziek dus die haalde ik later individueel bij hem in. Hij wist hoe erg ik zijn vak haatte en het huilen stond me nader dan het lachen omdat ik gewoon niets meer wist, en toen heeft hij meegekeken en me steeds hele sturende vragen gesteld zodat ik uiteindelijk met moeite een voldoende haalde Een paar jaar geleden kwam ik hem tegen en heb het er dan nog steeds over haha.
De ovenfunctie van mijn combimagnetron is niet heel sterk, dus dan zou ik het standaard 15 minuten doen en dan moet het soms nog wel langer…
IK OOK!! Ik dacht dat ik de enige was hahaha. Ik had ook een keer een werkstuk gemaakt over Evita Perón? Ik weet niet waarom ik dacht dat dat iemand zou interesseren. En een spreekbeurt over Walt Disney, en stichting AAP.
Heb niet zo snel een voorbeeld van wanneer een docent uitzonderlijk gemeen was. Wel weet ik nog een keer dat ik op de middelbare zat en een lerares zei dat ik geen bruine oogschaduw op moest doen want dat staat mij niet omdat ik bruine ogen heb. Behalve bij haar. Bij haar staat het wel .
En ik deed de kant van uiterlijke verzorging dus ik had mijn zus mee als model, die in die periode nogal strugglede met zichzelf en haar geaardheid. Toen zei diezelfde lerares “wat leuk! Een jongen in de salon!”. Terwijl ik een uur eerder nog zei dat ik mijn zus mee had 🥹.
Ik blijf het raar vinden dat vrienden, zelfde leeftijd als ik, nu docent zijn. Dat zij dan die personen zijn waar de leerlingen van nu het later over hebben
Ik eet wel eens salades, maar alleen zelfgemaakte. Vind die van Johma en consorten niet lekker. Ik maak het wel met enige regelmaat zelf.
@Whistle Ik heb het altijd heel heet in bed, dus ik vind mijn handen wassen met koud water (en zeep) altijd wel chill ‘s nachts.
Ja klasgenoten moesten altijd voor straf naast mij zitten. Het werd ook altijd als dreigement gebruikt door die docent als iemand vervelend was. ‘Kappen anders ga je maar bij negativ zitten’ en als het dan zo ver was dat iemand naast me moest ging iedereen de leerling uitlachen. Dus dat vind ik next level gemeen van de docent.
Was ook echt 13/14 ofzo
Spreekbeurt over legkipbatterijen, lekker vrolijk onderwerp
Ik heb spreekbeurten gehouden over aids en een eetstoornis, vraag me echt af waarom niet gewoon over honden ofz