Neem dat terug!!!
Huh maar nu lijkt het net alsof we een heel homogeen publiek hebben hier, maar dat lijkt me toch niet? Ik geloof dat er een vrij breed spectrum op dit forum vertoeft qua politieke voorkeur, religie, geaardheid, afkomst, ethniciteit etc
Zo interpreteer ik dat hier helemaal niet eigenlijk. Wie weet is dat wel zo hoor, maar vind dat eigenlijk best tegenvallen.
Jij bent de absolute winnaar
Vind je dat echt? We hebben volgens mij 5 actieve leden die gelovig zijn (volgens mij 0 Joods???), misschien 10 die rechts stemmen en dat zeggen, maar een paar zonder diploma en iets meer zonder vervolgopleiding, weinig niet-hetero’s en nog veel minder niet-cisvrouw, en in discussies is “de mening van het forum” vaak ook overduidelijk en oververtegenwoordigd, in mijn ogen!
Wel mensen die Joods zijn dacht ik maar niet geloven.
Niet heel anders, maar wel grappig dat @monkeyslut volgens mij een miljoen keer heeft gehoord dat mensen zich in haar mening/posts kunnen vinden. Blijkbaar hele treffende gedeelde “forummening”. Dan past gemiddeld wel.
Politieke teflon is echt iets anders
Ja, waar! Ik heb het daarom ook over actieve leden, maar ik had beter “leden die hier actief over posten” moeten zeggen. Ik weet namelijk dat er best wat moslima’s zijn op het forum, maar dat neemt niet weg dat als het over religie gaat er misschien maar één of twee zijn die zin/tijd/energie hebben om de Islam vertegenwoordigen (goed hun recht, overigens).
Televizier Gala
- Boeit me niks
- Ga ik vanavond kijken
- Kijk alleen naar de rode loper
- Ik ben Belg en ken dit niet
- Anders
0 stemmers
Ik ga er echt helemaal klaar voor zitten vanavond🫶✨
Ik ga niet kijken maar heb wel op b&b vol liefde gestemd
Ga wel echt alleen kijken voor de (hopelijk inderdaad zo leuke) bromance tussen Jan Smit en Peter Pannekoek
Ik ga straks wel op hun insta alle looks zien en goed lachen.
Ja rode loper is sowieso genieten, zowel de goede als slechte outfits
Ik wist geeneens dat dat vanavond was. Het is helemaal aan mij voorbijgegaan
Ja snap ook echt niet waarom ik hem überhaupt heb gekregen, zo vaak bestel ik niet bij bol en al helemaal geen kinderdingen haha. Heb ook geen kinderen ofzo
Nou ja eigenlijk alles wat niet nederlands is hahaha.
Jaloers 🥹. Tenzij hij heel kut was, dan barst mijn bubbel.
Neen heel lief, wel enorm op zijn privacy gesteld. Ze waren met een groepje van vier en iemand had gebeld om te vragen of tafel 1 vrij was. Is de enige tafel waarbij je niet ziet wie eraan zit als je binnen komt. Hij stapte uit de auto en ging direct zitten.
Een paar tafels verder zat een tiener met haar ouders en zij merkte Stromae op en vroeg of ze om een foto kon vragen. Die ouders zeiden van ja tuurlijk en ze liep naar de tafel vroeg om een foto maar Stromae zei neen, “ik ben aan het eten, als het straks niet druk is en ik loop naar buiten dan wil ik wel een foto met jou”. Die ouders waren niet blij maar ik snapte zijn reactie wel.
Graag weer een analyse zoals bij de Oscars