Dit is idd zo’n nutteloze vraag smh.
Eet jij wel een feta kaas?
- Ja regelmatig
- Zelden
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Dit is idd zo’n nutteloze vraag smh.
Eet jij wel een feta kaas?
0 stemmers
Zeg jij wel eens ‘doeg’ als afscheidsgroet?
0 stemmers
Heb jij wel eens met je partner een natuurlijke condoom gebruikt gemaakt van de darm van een lam?
0 stemmers
draag jij je winterjas al?
0 stemmers
vanaf wanneer ga jij meestal je winterjas dragen?
0 stemmers
heb je ook elk jaar een struggle met wanneer je je winterjas aan moet?
0 stemmers
Ben ze toevallig allemaal aan het wassen vandaag zodat ik ze aan kan trekken.
Ik draag mijn tussenjassen, maar dat komt vooral door de regen. Ik fiets naar t station en vind dan leren jasje niet chill
Nee ik zit me rot te zweten en ik draag alleen een simpele spijkerjack ![]()
Het is echt nog warm?
ik zit met een deken binnen te werken ![]()
Ik draag überhaupt niet graag winterjassen. Heb echt een hekel aan die dingen. Ik heb vorig jaar voor het eerst een winterjas gekocht, omdat ik soms om 06:45 al op de fiets zit. Maar dan heb ik rond het middag uur alweer spijt dat ik die jas heb aangetrokken. De jaren hiervoor droeg ik eigenlijk niet eens winterjassen.
Ik heb 1 jas die ik altijd draag als ik een jas aan doe, ik denk het officieel een tussenjas is
Het is hier, zuiden van het land, gewoon nog 20 graden. Had het echt warm net buiten met vest aan.
why on earth zou iemand zoiets gebruiken
Als je iets natuurlijks wil gebruiken geen idee. Wordt nog steeds verkocht dit soort condooms.
Ik draag altijd zo lang mogelijk mijn tussenjassen. Heb er nu vier (leren jasje, spijkerjasje etc). Die zijn allemaal nog een beetje fesjun, want zodra de winterjas tevoorschijn wordt gehaald ben ik gewoon een slaapzak.
Het is rond de 20 graden waarom zou je nu een winterjas dragen
Ik zag begin van de week een mevrouw met een korte broek én haar winterjas aan
het was wel een toerist dus ik hoop maar dat ze dacht oeh ik ga naar Nederland daar is het koud.
haha dit doet me denken aan iemand op tiktok die boos was dat het in ierland koud was omdat zij met korte broek en hemdje aankwam ‘want het is toch een eiland?’
Ik heb t overigens nu blafheet ![]()
Ik ook, maar het is hier binnen 19,8° en met stilzitten wordt dat koud. Maar naar buiten (16°) doe ik nu nog gewoon mijn leren jasje aan
Ik zei altijd “daag! Daag! “ zoiets. Toen hoorde ik dat dat als bekakt werd gezien?! Toen ging ik over op naar doei! Maar tegenwoordig wel doeeeg! Geloof ik.
Vind jij “daag!” Bekakt?
0 stemmers