Ik ben er klaar voor.
Oh ja, zijn reactie is niet meer dan normaal denk ik. Mensen denken al snel dat celebrities voor hun wel even tijd maken volgens mij. Hij geeft ook gewoon netjes aan dat hij dat op een later moment nog best wilt. Vind ik juist wel lief.
oh dan heb ik alleen een paar bekende sporters, ook leuk haha
Zeker ga ik kijken, polderglamour op zijn best
Ugh zo saai. Allemaal Addyâs, Leco Looks en ik denk minimaal 2 oversized suits bij vrouwen
De social media manager van de televizier loopt achter, nog geen rode loper te spotten. Heb ze speciaal even gevolgd om het allemaal te kunnen zien.
Hoeveel slicked back haarlooks gaan we zien? Ik zet in op een stuk of 8!
Op jou had ik al gerekend
Maar de loper is toch pas 20:30?
Oh, zie het nu inderdaad! Ik las iets van een special op boulevard, maar dat is dan nu denk ik
Heb jij weleens de liefde verklaard aan iemand in een relatie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heeft iemand weleens de liefde aan jou verklaard terwijl jij in een relatie zat?
(Serieus. Dus niet de huhuhhh ik zou je doen als je single was manier. )
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vraag me af of dit alleen in elke film en serie ooit gebeurd, of ook in het echte leven.
Ottolenghi is al meermaals op mijn werk geweest, vind hem een hele aardige en enthousiaste man!
Ook iemand die in een relatie zat die mij de liefde verklaarde (en ook een huisgenoot was van me). Dat was niet wederzijds en heel awkward daarna, zeker als zijn partner bij ons thuis wasâŠ
Ja, en mijn man gaat na mijn frustraties dan voor mij zoeken. Die kent mij beter dan ikzelf want als hij nadenkt waar zou ik het opgeruimd hebben als ik HoningDrop was, dan vindt hij het 100% van de keren. In tegenstelling tot ikzelf.
Of ook zoân andere handige opmerking: maar waar heb je het voor het laatst gezien? Ja als ik dat toch eens wist.
Dit is idd zoân nutteloze vraag smh.
Eet jij wel een feta kaas?
- Ja regelmatig
- Zelden
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Zeg jij wel eens âdoegâ als afscheidsgroet?
- Ja dit zeg ik wel eens
- Nee dit zeg ik nooit maar ik hoor het wel eens
- Nee ik zeg dit nooit en hoor het ook nooit
0 stemmers
Heb jij wel eens met je partner een natuurlijke condoom gebruikt gemaakt van de darm van een lam?
- Nee wist niet dat het bestond
- Nee wist wel dat het bestond
- Ja
0 stemmers
draag jij je winterjas al?
- ja
- nee
0 stemmers
vanaf wanneer ga jij meestal je winterjas dragen?
- kouder dan 0°
- 0-5°
- 5-10°
- 10-15°
- warmer dan 15°
0 stemmers
heb je ook elk jaar een struggle met wanneer je je winterjas aan moet?
- ja
- nee
0 stemmers
Ben ze toevallig allemaal aan het wassen vandaag zodat ik ze aan kan trekken.