Stel je persoonlijke vraag #46

Ik draag mijn tussenjassen, maar dat komt vooral door de regen. Ik fiets naar t station en vind dan leren jasje niet chill

3 likes

Nee ik zit me rot te zweten en ik draag alleen een simpele spijkerjack :smiling_face_with_tear:
Het is echt nog warm?

35 likes

ik zit met een deken binnen te werken :sob:

3 likes

Ik draag ĂŒberhaupt niet graag winterjassen. Heb echt een hekel aan die dingen. Ik heb vorig jaar voor het eerst een winterjas gekocht, omdat ik soms om 06:45 al op de fiets zit. Maar dan heb ik rond het middag uur alweer spijt dat ik die jas heb aangetrokken. De jaren hiervoor droeg ik eigenlijk niet eens winterjassen.

5 likes

Ik heb 1 jas die ik altijd draag als ik een jas aan doe, ik denk het officieel een tussenjas is

3 likes

Het is hier, zuiden van het land, gewoon nog 20 graden. Had het echt warm net buiten met vest aan.

2 likes

:fearful: why on earth zou iemand zoiets gebruiken

1 like

Als je iets natuurlijks wil gebruiken geen idee. Wordt nog steeds verkocht dit soort condooms.

1 like

Ik draag altijd zo lang mogelijk mijn tussenjassen. Heb er nu vier (leren jasje, spijkerjasje etc). Die zijn allemaal nog een beetje fesjun, want zodra de winterjas tevoorschijn wordt gehaald ben ik gewoon een slaapzak.

3 likes

Het is rond de 20 graden waarom zou je nu een winterjas dragen

52 likes

Ik zag begin van de week een mevrouw met een korte broek én haar winterjas aan :joy: het was wel een toerist dus ik hoop maar dat ze dacht oeh ik ga naar Nederland daar is het koud.

3 likes

haha dit doet me denken aan iemand op tiktok die boos was dat het in ierland koud was omdat zij met korte broek en hemdje aankwam ‘want het is toch een eiland?’

7 likes

Ik heb t overigens nu blafheet :joy:

2 likes

Ik ook, maar het is hier binnen 19,8° en met stilzitten wordt dat koud. Maar naar buiten (16°) doe ik nu nog gewoon mijn leren jasje aan

2 likes

Ik zei altijd “daag! Daag! “ zoiets. Toen hoorde ik dat dat als bekakt werd gezien?! Toen ging ik over op naar doei! Maar tegenwoordig wel doeeeg! Geloof ik.

Vind jij “daag!” Bekakt?

• Nee hoor
  • Ja wel een beetje
  • Enorm

0 stemmers

1 like

Moest jij je opa en oma een hand geven als je naar ze toeging?

• Ja standaard
  • Nee nooit
  • Soms?

0 stemmers

Ik vind dit nu ook zo raar dat ik dit moest doen altijd. Hoe formeel en kut wil je het hebben. Eerst opa en oma gedag zeggen en de hand schudden. Al vanaf 3 jaar ofzo. Vind dat zo STOM. Doe normaal. En nee ik heb er geen respect voor. Het is familie, niet de fuckin president ofzo.

1 like

Geen idee of dat moest maar ik gaf altijd gewoon een knuffel vanuit mezelf al?

15 likes

Oh nee dat was een no go. Geen lichamelijk contact. Maar dat van jou klinkt veel gezonder. M’n ouders en ooms/tantes hebben er wel van geleerd. Ze zijn allemaal heel close met hun kleinkinderen en ook fysiek, dus ja knuffelen, kusjes geven. Ik heb nog nooit een kus oid. Van ze gekregen. De andere opa en oma woonden ver weg en vrij snel doodgegaan toen ik nog jong was.

Een beetje, sinds ik toen ik 8 was werd gecorrigeerd door mijn buurvrouw die echt een superkakker was nadat ik “doei!” zei. Ik had die dag mijn rapport gekregen en had een 9 voor taal, en zij kwam met één of andere superlullige opmerking over hoe ik die niet verdiende door mijn brutale groet hahahaha.

1 like

Zij vond dus dat je ‘daag’ moest zeggen of?

2 likes