Stel je persoonlijke vraag #46

Oh ik weet gewoon dat dat moment gaat komen, maar ik kan me dus niet voorstellen dat m’n kinderen straks niet zo graag meer willen knuffelen. Ik knuffel nu heel veel met m’n kinderen, maar er komt een moment dat ze dat niet meer willen.
Ben zelf ook helemaal niet knuffelig met m’n ouders terwijl ze dat ook wel deden toe we klein waren.

2 likes

Knuffel je graag met je kat?

• Ja!
  • Nee
  • Soms
  • Ik heb geen kat

0 stemmers

Ik knuffel eigenlijk alleen graag met mijn katten en kinderen, arme partner :face_holding_back_tears:

2 likes

Ik heb geen kat, dus dan houdt het een beetje op

3 likes

Haha oops optie vergeten

2 likes

Ik moest dus gister weer naar de tandarts en ben me er ook zooo bewust van. Ogen open voelt ongemakkelijk maar dicht voelt ook niet fijn. Ik doe dus ook maar wat. Poll is wel redelijk 50/50 dus dat is enigszins een geruststelling

1 like

Mijn vorige tandarts had een enorm plafondschilderij haha. Vond dat ergens wel leuk en goed bedacht ook. Dus ik staarde dan maar daar naartoe.

4 likes

Hier ook! En in elke behandelkamer een andere, leuk voor de afwisseling :wink:

2 likes

Alert. Dit is een was vraag.

Als jij je beddengoed wast, doe je dit dan alleen in 1 machine of gooi je er nog meer kleding bij?

• Enkel beddengoed
  • Van alles en nogwat
  • Verschilt per keer

0 stemmers

5 likes

Van alles wat op 60 graden kan.

29 likes

Ik vind zoals dekbedovertrekken en kussenslopen op 60 graden zo heet? Misschien ben ik wel heel goor maar meestal doe ik 40 gr. Soms 60.

1 like

Maar hij niet. Ik maak me dus vaak schuldig aan ongewenste intimiteiten en het levert me krassen op :joy:

1 like

Ken jij iemand in je persoonlijke omgeving die 2 wasdrogers heeft?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Moet ineens denken aan de buurvrouw van m’n ouders. Want ze had geen zin om kleding op een rek te laten drogen.

2 likes

Ik heb een wasmachine, droger en een wasdroogmachine.

3 likes

Ja mijn dochter en ik zijn heel knuffelig naar elkaar toe. Vind ik heel fijn. Met haar vader heeft ze dat minder.

4 likes

Gerard Joling heeft twee vaatwassers.

11 likes

Maar dan heb je toch nog steeds aan 1 genoeg? :joy:

2 likes

Er past ook gewoon niet meer in mijn wasmachine, met een hoeslaken, overtrek en 2 slopen is het vol. Of ja er zou wel wat bij passen maar dan wordt het niet goed schoon.

5 likes

M’n oma had een vaatwasser in de jaren 70?! M’n moeder moest vragen wat voor apparaat het was toen ze voor het eerst bij m’n vader thuiskwam. Ja over rijk geboren, m’n vader is rijk geboren denk ik.

En dan heb ik een goede vriend die z’n vaatwassertje xs op z’n wasmachine in de badkamer zette hahaha. Anno 2023.

2 likes

Nah ze had toen wel 3 vrij jonge kinderen dus misschien heel veel was? Hele lieve vrouw overigens maar 2 drogers is echt wel overbodig lijkt me.

Maar je kan toch maar 1 was per keer draaien en die dan meteen in de droger doen? Dus dan lijkt een tweede me echt overbodig😂