Stel je persoonlijke vraag #46

Ken jij iemand in je persoonlijke omgeving die 2 wasdrogers heeft?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Moet ineens denken aan de buurvrouw van m’n ouders. Want ze had geen zin om kleding op een rek te laten drogen.

2 likes

Ik heb een wasmachine, droger en een wasdroogmachine.

3 likes

Ja mijn dochter en ik zijn heel knuffelig naar elkaar toe. Vind ik heel fijn. Met haar vader heeft ze dat minder.

4 likes

Gerard Joling heeft twee vaatwassers.

11 likes

Maar dan heb je toch nog steeds aan 1 genoeg? :joy:

2 likes

Er past ook gewoon niet meer in mijn wasmachine, met een hoeslaken, overtrek en 2 slopen is het vol. Of ja er zou wel wat bij passen maar dan wordt het niet goed schoon.

5 likes

M’n oma had een vaatwasser in de jaren 70?! M’n moeder moest vragen wat voor apparaat het was toen ze voor het eerst bij m’n vader thuiskwam. Ja over rijk geboren, m’n vader is rijk geboren denk ik.

En dan heb ik een goede vriend die z’n vaatwassertje xs op z’n wasmachine in de badkamer zette hahaha. Anno 2023.

2 likes

Nah ze had toen wel 3 vrij jonge kinderen dus misschien heel veel was? Hele lieve vrouw overigens maar 2 drogers is echt wel overbodig lijkt me.

Maar je kan toch maar 1 was per keer draaien en die dan meteen in de droger doen? Dus dan lijkt een tweede me echt overbodig😂

Kan je gewoon verdelen per droger.

Ja ik moet mijn dekbedovertrek ook altijd los doen van de handdoeken en de rest van het beddengoed anders wordt het ondanks dat ik er een knoop in leg 1 grote bal gevuld met natte spullen.

Edit: niet irritant genoeg om een 2e droger te nemen tho.

3 likes

Ik knuffel heel graag met m’n vader, en ben ook heel aanrakerig met m’n partner. Maar verder heb ik weinig lichamelijk contact met andere mensen (bijvoorbeeld vrienden) en eigenlijk vind ik dat best wel jammer. Sommige vriendinnen in mijn omgeving zijn dat wel met elkaar of hun andere vriendinnen en dat ziet er zo lekker en intiem uit. Lijkt mij echt fijn, maar ook raar om mee te beginnen (en zou ik absoluut niet met iedereen willen)

1 like

Ik heb nu dekbedovertrekken met een rits en dit is echt de uitvinding van de eeuw.

6 likes

O dit klinkt interessant, en je voelt die rits niet bij het slapen/ rollen etc?

Nee, zit gewoon onderaan het overtrek waar het ‘gat’ zit om je dekbed in te doen en je merkt er niets van. Ik heb 'm gewoon bij Jysk gekocht en vind 'm veel fijner dan bijv. mijn Van Dijck overtrekken.

2 likes

Ik ben heel knuffelig met mijn vriend, maar juist helemaal niet met andere mensen.

Life goals.
Ik ken wel een stel met twee magnetrons. Kunnen ze tegelijkertijd eten :smiling_face_with_tear:

15 likes

Walgelijk

3 likes

Die mensen ken ik ook, is toch niet zo gek met de huizenmarkt anno 2023?

10 likes

Die vriendinnen doen het toch ook? Dus zij zullen het juist fijn vinden dat jij uiteindelijk ook een knuffel van ze wilt?!

Ik heb sinds een jaar een nieuwe vriendin die vanuit Duitsland naar Nederland is verhuisd. Voor haar dus ook spannend allemaal nieuwe mensen om te leren kennen. Toen we weer een keer hadden afgesproken (nederlands oefenen) en zij weer wegging bleef ze een beetje dralen bij de deur. Dus ik vroeg, afscheid met een knuffel? En het antwoord was een enthousiaste ja! En een hele dikke knuffel gekregen.

4 likes