Stel je persoonlijke vraag #46

Ik ben heel knuffelig met mijn vriend, maar juist helemaal niet met andere mensen.

Life goals.
Ik ken wel een stel met twee magnetrons. Kunnen ze tegelijkertijd eten :smiling_face_with_tear:

15 likes

Walgelijk

3 likes

Die mensen ken ik ook, is toch niet zo gek met de huizenmarkt anno 2023?

10 likes

Die vriendinnen doen het toch ook? Dus zij zullen het juist fijn vinden dat jij uiteindelijk ook een knuffel van ze wilt?!

Ik heb sinds een jaar een nieuwe vriendin die vanuit Duitsland naar Nederland is verhuisd. Voor haar dus ook spannend allemaal nieuwe mensen om te leren kennen. Toen we weer een keer hadden afgesproken (nederlands oefenen) en zij weer wegging bleef ze een beetje dralen bij de deur. Dus ik vroeg, afscheid met een knuffel? En het antwoord was een enthousiaste ja! En een hele dikke knuffel gekregen.

4 likes

Het ligt er echt aan wie het schrijft of ik het een toevoeging vind. Ik denk wel dat her grootste gedeelde hier echt iets toevoegd en soms misschien eerder bepaalde denkbeelden versterkt.

1 like

zou jij goed columns kunnen schrijven

• ja
  • nee
  • anders

0 stemmers

ik vind columns gaar maar ik kan best goed schrijven en heb overal een mening over dus opzich

1 like

Ligt er aan. Ik ben best wel een papa’s kindje. Dus ik vind het nu nog steeds heel fijn om met mijn vader te knuffelen. Met mijn moeder heb ik dat dus een stuk minder.

3 likes

Hoe verloopt/verliep jouw vrijdag de 13e?

• Een en al ellende
  • Matig tot neutraal
  • Prima
  • Fantastisch

0 stemmers

2 likes

Was alleen zeiknat geregend vandaag

1 like

Naar de verjaardag van de nieuwe partner van je ouder. Situatie: je bent volwassen, woont al jaren niet meer thuis, je ouder is nog geen jaar samen met die partner en woont er ook niet mee samen, je hebt niks tegen deze nieuwe partner of relatie

• Ja, natuurlijk
  • Gewoon ja
  • Alleen als er lekker eten is en ik niks beters te doen heb
  • Nee
  • Hell no
  • Laten we zsm een hechte familie gaan vormen😍

0 stemmers

Ik was vandaag bij mijn oma op bezoek. Nu ben ik mijn ring kwijtgeraakt in haar bank. Ooit gekregen voor mijn verjaardag van haar, prachtige witgouden ring. Niemand kreeg de ring uit de bank, dus nu ben ik weer thuis en de ring nog daar. Binnenkort terug om het nog een keer te proberen met betere tools. Enige voordeel; ik weet waar de ring is, dus echt kwijt ben ik 'm niet.

6 likes

Oh idd maar goed dat je weet waar je hem bent kwijtgeraakt, want in de bank is ook wel de laatste plek waar je anders zou zoeken hahaha. Hopelijk lukt het je om de ring eruit te krijgen!

1 like

Ik absoluut niet. Ben ook blij als ik soms een avondje alleen thuis ben omdat ik gewoon even niet aangeraakt wil worden zonder een schuldgevoel te hebben dat ik hem afwijs. Ik ben gewoon heel snel touched out, en hij kent dat niet. Is soms lastig te begrijpen voor hem, maar ook moeilijk voor mij om mee om te gaan.

2 likes

Ik kan niet eens goed inhoudelijk op een forumpost ingaan, dus nee :joy:

3 likes

mijn stiefschoonmoeder (??) die ik pas 2 keer in mijn leven heb gezien vroeg aan mij “Can i give you a hug” en ik zei “yes” maar bleef vervolgens gewoon staan. en toen ging zij mij omhelzen.
het was zo ongemakkelijk maar ik heb niks met haar, ze staat me net zo na als elke willekeurige andere vrouw van 65. dan hoeft er voor mij ook niet geknuffeld te worden.

1 like

Zou het een beetje flauw vinden om niet heen te gaan, tenzij je geen goede band met je ouder hebt. Of ze om de paar maanden een nieuwe vlam hebben maar dat maak ik hier totaal niet uit op.

3 likes

deze nieuwe campagne (borden enz) in rotterdam

• vind ik goed
  • neutraal
  • vind ik slecht

0 stemmers

1 like

Ik heb expres niet meer achtergrondinfo bij de poll gezet omdat ik wil weten hoe anderen met deze situatie omgaan als het normaal gaat.

Hier is de achtergrondinfo die niet vooraf gedeeld was, maar die je in dit geval ook niet nodig hebt

Mijn eigen relatie met deze ouder is wat verstoord en er zijn al meerdere nieuwe partners geweest waarbij elke keer wordt verwacht dat ik ga opzitten, pootjes geven, en een hechte familie mee ga vormen. Mijn eigen oordeel over dit soort situaties is dus compleet verstoord en ik wil weten hoe ‘normale mensen’ zouden reageren

2 likes