Ik absoluut niet. Ben ook blij als ik soms een avondje alleen thuis ben omdat ik gewoon even niet aangeraakt wil worden zonder een schuldgevoel te hebben dat ik hem afwijs. Ik ben gewoon heel snel touched out, en hij kent dat niet. Is soms lastig te begrijpen voor hem, maar ook moeilijk voor mij om mee om te gaan.
Ik kan niet eens goed inhoudelijk op een forumpost ingaan, dus nee ![]()
mijn stiefschoonmoeder (??) die ik pas 2 keer in mijn leven heb gezien vroeg aan mij âCan i give you a hugâ en ik zei âyesâ maar bleef vervolgens gewoon staan. en toen ging zij mij omhelzen.
het was zo ongemakkelijk maar ik heb niks met haar, ze staat me net zo na als elke willekeurige andere vrouw van 65. dan hoeft er voor mij ook niet geknuffeld te worden.
Zou het een beetje flauw vinden om niet heen te gaan, tenzij je geen goede band met je ouder hebt. Of ze om de paar maanden een nieuwe vlam hebben maar dat maak ik hier totaal niet uit op.
Ik heb expres niet meer achtergrondinfo bij de poll gezet omdat ik wil weten hoe anderen met deze situatie omgaan als het normaal gaat.
Hier is de achtergrondinfo die niet vooraf gedeeld was, maar die je in dit geval ook niet nodig hebt
Mijn eigen relatie met deze ouder is wat verstoord en er zijn al meerdere nieuwe partners geweest waarbij elke keer wordt verwacht dat ik ga opzitten, pootjes geven, en een hechte familie mee ga vormen. Mijn eigen oordeel over dit soort situaties is dus compleet verstoord en ik wil weten hoe ânormale mensenâ zouden reageren
Hmm ja in een normale situatie zou ik dat doen omdat we elkaar supporten. Kan me alleen heel goed voorstellen dat jij daar minder trek in hebt.
kunnen degenen die tegenstemmen wat argumenten geven? ben wel benieuwd
ik vind het goed maar ik vraag me af in hoeverre dit niet voornamelijk een algemene verkapte anti-drugs campagne is
Ik vond de zin: âje houdt een oorlog in stand met je neusâ zo treffend.
Sorry voor het feit dat het een column is en dat de foto vol met insta filters zit, het was 2014 ![]()
nou ik vind het zelf nogal raar om de schuld op gebruikers te schuiven. terwijl ik zou denken dat decriminalisatie een betere oplossing zou zijn
dus dan kun je ook zeggen âjullie wetten zijn doodâ oid. ik ben zelf helemaal geen drugsgebruiker dus ik heb me er ook niet heel erg in verdiept, maar dat is wel mijn eerste reactie. desondanks was ik benieuwd naar jullie meningen
Ik had vandaag nog een jurkje aan met blote benen (laatste dag wss). Geen moment koud gehad, dus winterjas: nope ![]()
voor/tegen legaliseren (hard)drugs
- voor
- tegen
- onder bepaalde voorwaarden
0 stemmers
ja maar is er een ethische manier om illegale drugs te consumeren? ik zou het echt niet weten want ik heb ĂŒberhaupt geen idee hoe ik eraan moet komen (ookal zegt iedereen dat het makkelijk is). maar legaliseren lijkt me een betere oplossing omdat het dan te reguleren valt
vind dit trouwens altijd een moeilijke want vind het huidige systeem verre van goed en het meer criminaliseren werkt alleen maar averechts en stort meer mensen de problemen in
maar zie de samenleving nou ook niet snel een punt bereiken waar alle sociaal-maatschappelijke kaders zo ingericht zijn waardoor drugsgebruik minder aantrekkelijk wordt
en daarnaast lijken er nog zoveel stappen in medische toepassingen van (varianten van) drugs en het zou zonde zijn als hier nog meer de rem op wordt gezet
dus ja idk geen idee ik kan me geen goed model bedenken eigenlijk
oh
ja dat is eigenlijk echt logisch, ik ben totaal niet educated wat betreft dit onderwerp. maar alsnog betwijfel ik wel of mensen ernaar luisterenâŠ
ik denk niet dat mensen erbij stilstaan of het ĂŒberhaupt wetenâŠ?
als @kali zegt dat het gesprek er niet is kan ik me best voorstellen dat mensen er niet over nadenken
Misschien zeg ik iets heel doms maar denk dat de meeste mensen er wel van weten maar omdat het niet direct zichtbaar is (je krijgt zelf niks mee van de gure onderwereld behalve nieuwsberichten) het makkelijk negeren of er niks mee doen. Hetzelfde als fast fashion die onder slechte omstandigheden gemaakt worden.
Het liefst zou ik voorstander zijn van legaliseren maar ik vraag me af in hoeverre het drugsgebruik nog meer zou normaliseren en kwetsbare mensen in aanraking zouden komen met drugs.
Nog nooit zoiets doms gezien. Gaat recht in tegen elk wetenschappelijk inzicht over drugspreventie en kan ook echt veel schadelijke effecten hebben.
zijn jouw berichten al eens verplaatst naar een ander (het juiste) topic?
- ja, vaak
- ja, een enkele keer
- nee, nooit
0 stemmers