Friends With Benefits, ooit gehad?
- Ja, heb ik ooit gehad
- Ja, heb ik op dit moment
- Niet gehad, maar sta ik wel voor open
- Nee, niet mijn ding
0 stemmers
Friends With Benefits, ooit gehad?
0 stemmers
Wat doe jij?
0 stemmers
Ik heb geen strategie helaas, ik ga altijd van hot naar her.
Haha same, wil er een beetje regelmaat in krijgen maar lukt me echt niet
Opruimen, stof afnemen met een stofdoek, eventueel met een vochtig doekje nog en dan maak ik het soms nog droog (als ik zin heb), stofzuigen en dan dweilen. En eigenlijk werk ik niet per ruimte maar per schoonmaakmanier. Dus de hele benedenverdieping stofzuigen en niet alles doen van hiervoor alleen in de badkamer.
Ik doe trouwens ook wel eens alleen opruimen, stofzuigen en dweilen zonder af te stoffen.
Goede stofdoek vind ik die gele van sorbo maar ik weet niet of die nog in de supermarkt tr krijgen is. Op bol staat die voor belachelijke prijzen. Dan zou ik naar de Blokker gaan
Blokker stofdoek - 2 stuks | Blokker
Oh en ik heb ook iets als een swiffer nog maar dan een die je veel langer kan gebruiken en nog zoân bol voor spinnenwebben en stofnesten op het plafond. Dat doe ik dan voor het stofzuigen en dweilen eens in de zoveel tijd. Niet dat je om schoonmaaktips vroeg maar ik vind dit echt zulke handige dingen. Eerder zat ik met de stofzuiger op een trapje te prutsen dit is veel handiger.
Dit en dan ook nog van boven naar beneden (dus eerst hoge dingen afstoffen/schoonmaken en dan de lage dingen).
Terwijl ik jou echt in mn hoofd heb als iemand die het huishouden met strakke hand bestiert
Haha nou vind ik aardig, maar was het maar waar
Dan ben ik in de keuken bezig, de gootsteen schrobben met scrubdaddy, en dan heb ik de rest daar nog niet gedaan maar dan denk ik âohja die scrubdaddy moet ik ook gebruiken bij de badkamerâ en dan ga ik naar de badkamer om daar te schrobben. En dan ga ik stofzuigen maar denk ik shit ik heb nog niet alles afgestoft en stop ik halverwege met stofzuigen om af te stoffen. En dan denk ik âohja ik was nog niet klaar met de keukenâ en ga ik daar weer heen. Zo gaat dat wel een paar uur door.
Haha misschien omdat je volgens mij veel polls maakte over schoonmaken ofzo?
Maar dat je uren bezig bent met het huishouden
Ik denk ik max 1 uur per week ofzo? Omg
Oh jaloers nee zo effectief ben ik niet. Maar ik laat het ook rustig een week verslonsen⊠en dan denk ik opeens iew het is zo rommelig alles moet schoon! En dan ben ik wel een paar uur bezig ja.
Wow 1 uur, hoe doe je dat?
Dan heb je denk ik
Ja en ik denk ook
Haha. Er ligt hier wel eens een stofnest ofzo maarja dan denk ik komt van t weekend wel. En verder afwasmachine en kook niet zo veel dus dat kost ook weinig tijd
Opruimen, afstoffen, soms swifferen en dan stofzuigen. Dweilen doe ik zelden en vochtig afnemen wanneer er ergens kringen oid zitten en dan doe ik dat meteen.
Pfff die bos haar. Ik overweeg bijna een haarnetje te gaan dragen thuis. Er ligt continue zoveel haar dat ik me afvraag hoe het kan dat ik nog haar op mn hoofd heb.
Opruimen, de rest doet de schoonmaakster.
Test jij op corona als je verkouden/ziek bent?
0 stemmers
Tijdje terug gedaan omdat ik nog een test had (was ook covid). Later ook een test geprobeerd te kopen maar was op en toen niet mân best gedaan om alsnog aan een test te komen. Toen met mondkap op naar het ziekenhuis waar ik werk (niet patiĂ«ntenzorg) gegaan. Maar vind het wel lastig, de mensen in het ziekenhuis vonden het ook raar om te testen? En onnodig? Maar ik voelde me heeeeel ongemakkelijk en ben na twee uur naar huis gegaan.
Niet als ik verkouden ben, wel als ik echt ziek ben. Maar heb laatst de laatste gebruikt, dus ze zijn nu op en denk niet dat ik heel hard ga zoeken naar nieuwe.
Het was steeds negatief trouwens het afgelopen jaar, ook als ik echt heel beroerd was.