Stel je persoonlijke vraag #46

Dan heb je denk ik

• Geen kinderen
  • Geen huisdieren
  • Geen bos haar dat veel uitvalt
  • Houd je je altijd aan je vaste schoonmaak rituelen
  • Raak je tijdens het schoonmaken niet afgeleid
  • Woon je in een omgeving zonder veel troep
  • Woon je niet ontzettend groot en heb je een woning met makkelijke indeling.
  • Weinig spullen
3 likes

Ja en ik denk ook

• lage standaarden

Haha. Er ligt hier wel eens een stofnest ofzo maarja dan denk ik komt van t weekend wel. En verder afwasmachine en kook niet zo veel dus dat kost ook weinig tijd

49 likes

Opruimen, afstoffen, soms swifferen en dan stofzuigen. Dweilen doe ik zelden en vochtig afnemen wanneer er ergens kringen oid zitten en dan doe ik dat meteen.

2 likes
  • Of een partner die heel veel schoonmaakt.
3 likes

Pfff die bos haar. Ik overweeg bijna een haarnetje te gaan dragen thuis. Er ligt continue zoveel haar dat ik me afvraag hoe het kan dat ik nog haar op mn hoofd heb.

5 likes

Opruimen, de rest doet de schoonmaakster.

1 like

Test jij op corona als je verkouden/ziek bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Tijdje terug gedaan omdat ik nog een test had (was ook covid). Later ook een test geprobeerd te kopen maar was op en toen niet m’n best gedaan om alsnog aan een test te komen. Toen met mondkap op naar het ziekenhuis waar ik werk (niet patiëntenzorg) gegaan. Maar vind het wel lastig, de mensen in het ziekenhuis vonden het ook raar om te testen? En onnodig? Maar ik voelde me heeeeel ongemakkelijk en ben na twee uur naar huis gegaan.

1 like

Niet als ik verkouden ben, wel als ik echt ziek ben. Maar heb laatst de laatste gebruikt, dus ze zijn nu op en denk niet dat ik heel hard ga zoeken naar nieuwe.
Het was steeds negatief trouwens het afgelopen jaar, ook als ik echt heel beroerd was.

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik al die tijd niet 1x reden had om te testen, wel 5 vaccinaties gehad inmiddels

Bij mijn tandarts hangt een tv boven m’n hoofd met natuurdocumentaires. Als dat over insecten gaat doe ik m’n ogen wel dicht haha

1 like
  • Damon
  • Stefan
  • Kan niet kiezen
  • Iemand anders
  • Wie??

0 stemmers

1 like

Van die twee Damon, maar niemand overtreft Eric Northman

7 likes
  • Elena
  • Katherine

0 stemmers

2 likes

Klaus (en Elijah)

13 likes

Die ken ik nog niet

2 likes

Waar gaat dit over haha ik snap er niks van

13 likes

Vampire Diaries en True Blood omdat @kika weer af moet dwalen.

5 likes

Elena is echt het vervelendste hoofdpersonage samen met June van The Handmaids tale.

17 likes

En Pijper in OITNB

20 likes