Stel je persoonlijke vraag #46

Waarom ze dat doen, ik denk voor * aandacht * mijn ex deed dat ook een poos, niet 2 keer per dag maar wel 3 of 4 keer per week ofzo. Dus ik vroeg op een gegeven moment ‘waarom verander je die steeds?’ zijn antwoord ‘ja die verander ik steeds omdat ik weet dat iemand interesse in mij heeft en ze kijkt zeker’ HAHAHAH

Dus ik zei ‘ok boomer, valt wel op hoor dat je daar daarom doet maar succes ermee!’

4 likes

Ok boomer

3 likes

ik judge mensen keihard als ze de SoLow een leuke winkel vinden

dan kunnen we geen vrienden zijn

18 likes

En nu vind ik wel dat de HEMA FF een kortingscode of cadeaubonnen moet geven (ook zodat we bij @Hihalarisch baby’s kunnen afleveren in dezelfde rompers). :rofl:

Tip voor leuke betaalbare rompers en babykleding: https://www.lindex.com/ (ook te koop bij Zalando).

Ken je Lindex?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Nu wel

0 stemmers

Wat vind je van baby- en kinderkleding van de Zeeman?

• Hebben soms best leuke dingen
  • Heel soms wat leuks dingen
  • Helemaal niks
  • Neutraal
  • Hit or miss
  • Kom ik nooit

0 stemmers

Wat is de hardste straf die je @instantramen kan opleggen?

• Bannen van FF
  • Levenslang geen ramen eten
  • Een jaar lang opsluiten in de SoLow

0 stemmers

1 like

hoe lang ben je in cm?

• kleiner dan 150
  • 150 - 155
  • 156 - 160
  • 161 - 165
  • 166 - 170
  • 171 - 175
  • 176 - 180
  • 181- 185
  • langer dan 185

0 stemmers

specifieker: ben je ook 1.68? ik wel en naar mn idee zijn echt veel mensen die lengte

• ja 168 gang
  • nee

0 stemmers

1 like

zag net in een ander topic dat @ZusjevanJoost ook zo lang is

1 like

Ik heb er nooit een ingesteld :bust_in_silhouette:

2 likes

Was jij vroeger een heftige Peuter puber?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

En een heftige gewone puber?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

2 likes

Ik dacht bij die eerste poll damn wat is iedereen lang! Maar gelukkig is de 1.68 crew goed vertegenwoordigd :sunglasses:

5 likes

Denk een complex aangepraat door @Zemraluani

3 likes

De gemiddelde vrouw is ook gewoon te kort, dat is niet complex, dat is eenvoudig.

16 likes

Haha toen ik een eigen paspoort kreeg heeft die vrouw 1.68 gedaan want ja ik zou toch nog wel groeien. Nouja het is blijven haken op 1.62 dus heb toch maar laten aanpassen. Ik vind 1.68 ook idd zo’n standaard lengte voor een vrouw. Weetniet waarom.

2 likes

1.68m voor een vrouw, vind ik:

• Lang
  • Gemiddeld
  • Klein

0 stemmers

2 likes

Ligt er wel aan hoe oud je bent en waar je vandaan komt, in de noordelijke provincies zijn mensen gemiddeld iets langer:

image

8 likes

Oh ik vind mezelf ook niet klein hoor! Maar had er niet zoveel tussen 176-180 verwacht

3 likes

Klopt idd, best interessant. Volgens mij is in belgie en in duitsland de gemiddelde lengte ook al een stuk lager dan in Nederland. Maar dit zijn wel cijfers van 23 + jaar geleden wat je stuurt haha

Weet iemand hoe dat kan?

Mijn vriendinnen aan de andere kant van het land zijn vrijwel allemaal onder de 1.70, terwijl mijn vriendinnen in het noorden (waar ik vandaan kom) vrijwel allemaal rond de 1.70 of langer zijn haha

:potato:

Edit wat een vieze emoticon

5 likes

Haha weet je hoe voortplanting werkt? :stuck_out_tongue: blijkbaar wonen er meer lange mensen in het noorden die dan weer baby’s maken met andere lange mensen uit het noorden = meer langere mensen in het noorden. En families verhuizen blijkbaar dan niet vaak van de ene kant van het land naar de andere kant. Doe dit honderden jaren lang et voila!

2 likes

Ha nee man, dit is een artikel van 2 jaar oud. Op de x-as zie je geboortejaar! Dus vrouwen van onze leeftijd waren op ons 19e gemiddeld langer dan onze moeders waren toen ze 19 waren.

bron: 3. Resultaten

2 likes