We krijgen hier in het zuiden amper te eten
Nee, wat is dat?
Ik vroeg me af of het ook te maken kon hebben met andere factoren, zoals voeding, manier van leven, weet ik veel. Maar blijkbaar denk ik te moeilijk haha
Ja maar de vrouwen tussen 1990 en 1999 is dus dan het meest recent naar gekeken. Is natuurlijk ook logisch hoor maar die in 2000 geboren zijn ook alweer 23 jaar inmiddels. Las ergens dat de groei in Nederland iig weer afnam. @Max
Oh noooo we krimpen
Ik dacht altijd dat het door het kraanwater kwam
Nee toevallig hebben we dan juist wel weer het beste kraanwater, ivm de zandgronden hier
Nouja uiteindelijk ooit wel waarschijnlijk. Maar inmiddels kunnen we allemaal naar de ah en de jumbo
Ik dacht heel lang dat ik 1.69 was toen ben ik een x goed gemeten en was het 1.72 was best trots toen hahaha.
Hahah ik heb dat andersom. Ik bleek 2 cm kleiner te zijn dan ik dacht. Nou mooi niet dat ik dat ga veranderen, ik accepteer die negativiteit niet in m’n leven
Mijn ouders vonden van wel (zeiden ze toen, ik was maar een vervelend kind/puber), maar ik geloof dat mijn vader daar wel op terug is gekomen na mijn broertje en zusje…
Ik was niet vervelend, ik had alleen aandacht nodig (en negatieve aandacht is dat ook).
Stel jij hebt iets geflikt en je krijgt een enkelband ( nee niet zo eentje van die insta)
Om welke enkel zou je die dan dragen.
- Rechts
- Links
0 stemmers
Mag je eigenlijk dat wel kiezen?
Ik heb hier namelijk geen ervaring mee
Zou je dan alleen nog maar korte sokken aan kunnen?
Ja mag haha dat zag ik dus net en toen vroeg ik me af wat jullie zouden kiezen.
Mijn ouders zeggen dus altijd dat ik van die grote, bruine poppenogen had en iedereen daarmee om mijn vinger kon winden. Dan knipperde ik bij wijze van twee keer met mijn ogen en dan kreeg ik alles voor elkaar want “ahhh kijk nou, zo lief daar kan je toch geen nee tegen zeggen.”
Misschien is het daardoor ook mis gegaan in de pubertijd. Toen kreeg ik ineens niet meer mijn zin.
Oh dat is beter. Ik heb zelf het gevoel dat bijna alle mensen langer denken te zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn. Ik zeg vaak 1.65 maarja dat klopt niet. En oprecht denk ik dat 90 procent van de mannen een paar cm erbij gooien. Ik was een keer heel beledigd toen naar mn lengte werd gevraagd en moest worden ingevuld op zo’n formulier. Ik zei “ik weet het eigenlijk niet meer precies.” Toen zei die vrouw 1.60? Was echt helemaal beledigd ik vond mezelf minstens 1.68 haha. Als ik zou mogen kiezen nu zou ik denk ik 1.72m kiezen.
Oh my god moet ineens denken aan een vriend van mijn vriend. Die is gewoon echt niet langer dan 1.65 en hij zette op zn tinder profiel 1.75 smh.
Ik was als peuter echt een veruca salt. Krijg van iedereen wat ik wilde en als ik nee hoorde gooide ik mezelf gillend op de grond. Vreselijk😅
Dit vind ik echt superlief en ik zou het echt zo leuk vinden als mijn kinderen later dat soort crap voor me gaan uitzoeken
Dus hij is een short king
Heel soms vind ik die nog ergens (volgens mij heet het merk nu 7th Heaven) en dan koop ik altijd deze. Verwennerij!