Stel je persoonlijke vraag #46

Haha die hebben ze ook soms bij action dacht ik. Ik koop daar sws altijd allemaal random maskers een keer 1 die zou dus opwarmen. Was helemaal bang om het te gebruiken en je moest het ook iets van 20 min ofzo laten zitten.

1 like

Deze heb ik nog liggen
Ik gooi sowieso ook 1 keer per maand zo’n masker op mn vriend. Hij vindt het nog steeds soms eng. Ik vind het alleen maar grappig.

Gebruik jij wel eens maskers?

• Ja maar dan wel fatsoenlijke
  • Ja en ook van die action meuk
  • Nooit
  • Zelden
  • Af en toe

0 stemmers

Die cucumber vind ik trouwens goed.

1 like

Ik gebruik alleen klei, van 99% van de maskers gaat mijn huid fikken

10 likes

Oh heb je een tip voor een klei masker?

1 like

Ik gebruik eigenlijk altijd klei + water of goedkope maskers die ik hier kan vinden, maar Rosy Cheeks van Lush is een goede! Jammer dat ik Lush echt een rotwinkel vind, want anders zou ik hem wel vaker kopen en gebruiken.

1 like

Ja Lush is zo kut vind ik. The body shop moet ik ineens aan denken, die heeft volgens mij goede kleimaskers en de sfeer in de winkel is daar een stuk prettiger. Weetniet of ze die winkel in Italie hebben trouwens.

1 like

omg die maskers en dan nog 4 dagen met een rood gezicht rondlopen omdat ik daar gewoon totaal niet tegen kan

2 likes

Niet meer! Echt jammerrr, vroeger waren er 2 winkels in de stad, weet nog dat ik er eens heeelemaal met trein en metro naartoe ging om de hele vineyard peach lijn te kopen nadat beautygloss die gerecenseerd had. :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: :face_holding_back_tears: En altijd de brazil nut body butter in te slaan die ze vervolgens uit de collectie haalden, dat was was echt MIJN product! Nog steeds rouwig om.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen winkelen bij Lush echt een positieve ervaring vinden. Dus:

• Ik vind winkelen bij Lush geweldig
  • Ik vind winkelen bij Lush wel okĂ©
  • Ik heb geen mening over winkelen bij Lush
  • Ik vind winkelen bij Lush vervelend
  • Ik vind winkelen bij Lush verschrikkelijk

0 stemmers

2 likes

Haha ja en maar vol blijven houden dat die maskers écht goed voor je huid waren

1 like

Ik wil best voor je kijken bij de bodyshop of ze nu een vergelijkbaar product hebben. Ik woon op fietsafstand van een The body shop.

1 like

Haha ik wel, maar ik kom meestal heel gericht om een paar dingen te halen. Soms wil ik wel ff wat geurtjes proberen en dan blijf ik wat meer kletsen. Baal wel dat de winkel in Utrecht alleen nog in HC is. Ik kom daar nooit en echt te veel moeite om helemaal naar binnen te gaan.

5 likes

Ik ben er nog nooit geweest dus heb geen idee wat de Lush ~experience ~ is

5 likes

Haha maar hier ben je toch zelf bij? :joy:

Ik ga altijd recht op m’n doel af dus sta altijd binnen een minuut weer buiten

14 likes

Klein maar ben zelf erg lang dus dan steek ik er flink boven uit. Vind mijn lengte ook niet leuk nee vaak nare opmerkingen (wat ben je groot)

Ik was volgens mij niet echt mega heftig (wel sterke wil), maar vooral heel ondeugend en rare fratsen. Keer een hamster meegenomen uit de dierenwinkel, was een jaar of 4/5. En was eens kwijtgeraakt op een braderie en toen mezelf om laten roepen bij zo’n omroeper, jaar of 5 ook haha. Van die achterlijke dingen en mn ouders schaamden zich dan kapot :sweat_smile:

4 likes

hahahaha ja dat was de trigger ook voor deze poll @ZusjevanJoost

4 likes

Ik werd ontvangen in een sekte door de leden die me als first timer zagen. Gatver wat was dat eng :joy:

Soms wordt je echt bijna besprongen joh, moet je actief personeel vermijden. Vind ik zo’n afknapper, laat me met rust.

Heb een keer de fout gemaakt om bij de Sissy Boy naar binnen te gaan toen er geen andere klanten waren. Een van die medewerksters dacht natuurlijk ‘hebbes’ en liet me niet meer met rust joh. Was ook zo’n filiaal waarin er geen spiegels in het pashokje zaten (:angry:) dus als ik dan naar buiten kwam, kwam ze aangerend met allemaal ongevraagde opmerkingen als ‘oh deze scandinavische look staat goed bij je ogen’ oid. En toen ik afrekende vroeg ze of ik nog even lekker wilde zitten om een kopje koffie te drinken? Wist niet eens dat dat een optie was bij de Sissy Boy echt wtf.

Conclusie, nooit meer in dat filiaal teruggeweest. Was Oudegracht Utrecht voor de liefhebber trouwens

5 likes

Echt janken zo jaloers op je!!

1 like

Ik ga stukkkk

4 likes