Je kunt daar niet winkelen zonder de geuren te proeven zo sterk zijn ze
Gelukkig heb je niet de fout gemaakt om geurkaarsen te kopen
Ik heb een vriendin die geen insta/Facebook/socialmedia heeft en die gaat dus regelmatig haar whatsapplijst af om te kijken of iemand een nieuwe foto heeft.
Neeeee omg ik heb dit ooit op de basisschool gekregen van een vriendin en toen ik het opdeed, ging het me een partij irriteren. Krijg spontaan rode vlekken als ik die verpakking zie.
Ik moet hierdoor ook even mijn trauma kwijt. Ik was laatst even de douglas in om gewoon even rond te kijken. En ik keek naar een tasje met minis en die zet ik terug loop verder. En uit het niks kwam een verkoopster op me afgestormt met een ander tasje “Kijk deze is ook leuk” ik zo van ehh wat is dat dan “Jaa kan je allemaal proberen iets van een reiniger en een creme enzo”
Ik keek er even naar want ik kende t merk niet en had die producten verder helemaal niet nodig.
Pakte ze het weer van me af zo van ik kijk wel even voor je hoe duur die is. “Ooh hij is maar 35 euro is helemaal niks joh”
En toen bleef ze maar om me heen drentelen. Heb het weer terug gezet want ben niet gek , maar ik ga nooit meer die winkel in zonder doel.
Ik weet weer waarom ik altijd alleen online bestel bij de douglas.
Ze laten me altijd met rust als ik aangeef dat ik gewoon kijk. Maar een keer een meid gehad die bij alles wat ik vastpakte zei dat het een “geweldig” product was. Gorlll, I know.
Zo irritant! Meestal laten ze me wel rustig kijken als ik zeg dat ik dat wil, maar ik ‘mijn’ Douglas werkt 1 vrouw die 60+ is en die zonder overdrijven élke keer als ik zeg dat ik even rondkijk iets reageert in de trant van ‘oh ja ik zie het, dit is net een snoepjeswinkel voor jou he’. Sowieso nee en haat aan het woord snoepjeswinkel Of ik 5 ben, laat me met rust.
Zowel douglas als ici paris moet je met een doel naar binnen rennen en weten waar het product ligt. Daarna direct naar de kassa rennen voor minder gezeik aan je kop.
Hahahha
Als jij nu 500 krijgt met de boodschap ‘geef het uit aan iets leuks’. Wat doe je dan?
- 1 groot item kopen
- Shopsessie, meerdere dingetjes
- Huishoudelijk apparaat
- Iets voor je haar een dyson airwrap ofzo
- Duur sierraad
- Dure tas
- Dure schoenen
- Duur restaurant
- Iets anders namelijk
0 stemmers
Haha ik doe dit ook en heb ook geen sociale media. Is dit dus heel raar? 🥹
Als je nu €50 krijgt, maar je mag het ook weggeven wat doe je dan?
- Ik hou het maar heb het ook nodig
- Ik hou het maar heb het niet nodig
- Ik hou het niet maar heb het wel nodig
- Ik hou het niet en heb het niet nodig
0 stemmers
Ligt eraan. Krijg ik het op mijn rekening gestort ofzo houd ik het. Is er iemand die zegt ‘wil jij liever €50 of zal ik het geven aan iemand die het nodig heeft’ dan dan tweede.
Omg dit is ook een van mijn core memories 🥹 wij gingen ook altijd naar de opening op donderdagochtend super vroeg en je kon dan dingej winnen of gratis krijgen. Een van mijn leukere herinneringen uit een tijd die verder niet leuk was.
Ik wil een kast van Dutchbone kopen dus deze korting zou mooi meegenomen zijn haha.
Ik zou denk ik geen spullen kopen, maar mijn familie trakteren en met zijn allen naar de efteling, met overnachting
Nee iemand zegt het niet zo expliciet
Wat zou jij zelf doen??
Ja dat weet ik eigenlijk niet
Stel, je krijgt € 200 000 op je bankrekening gestort en je mag alles houden. Wat doe je ermee?
(zelf tellen tot je aan ongeveer € 200 000 zit)
- verhuizen
- niet verhuizen maar wel investeren in vastgoed
- vervoersmiddel kopen dat je nodig hebt
- vervoersmiddel kopen dat je niet nodig hebt
- schenken aan goed doel
- schenken aan familie of vrienden
- uitgebreide shopsessie maar wel gewoon in de winkels waar je anders koopt
- uitgebreide shopsessie maar duurder dan je anders koopt
- uitgebreide shopsessie bij designer winkels
- lening(en) afbetalen in 1x
- investeren in eigen bedrijf of eigen bedrijf oprichten
- investeren in aandelen
- cryptocurrency of NFT’s kopen
- de meerderheid van het geld sparen
- grote reis maken
- minder gaan werken
- (terug) gaan studeren
- dure beautybehandeling (bv. plastische chirurgie, laserbehandeling…)
- anders (wat?)
0 stemmers