Als iemand mij geld zou betalen voor voetenfoto’s met alle liefde hoor.
Volgens mij is het wel echt heel lastig om er echt geld mee te verdienen.
Zin of onzin, tja. Zo lang het voor jou werkt prima toch.
Mis mijn oude titel
Nee, maar kan mooie voeten wel waarderen!
Welke typische influencers producten/diensten heb jij of neem je af?
- Poster(s) van desenio
- Poster(s) van junique
- Horloge van Daniel Wellington
- Hoesje van ideal of sweden
- Horloge van Cluse
- Abo op Hello Fresh
- Abo op Bloomon
- Een air up
- Snuggs ondergoed
- Estrid scheermesjes
- Broek van armed angels
- Niks van dit
- Bonuspunten: Ik ben zelf influencer en heb een deal met een van deze merken
0 stemmers
Ik had bloomon (loved it) maar nu niet meer
Ik ben een micro influencer en ik krijg ontzettend veel mailtjes voor een samenwerking met Hello Fresh, zelfs na meerdere keren aangegeven geen interesse te hebben. Vind ze dus ook op die manier opdringerig.
In mijn “influencer”-era had ik ook de Daniel Wellington sponsordeal! Das wel al 15 jaar terug, dus hij is vast nog ergens in huis maar ik draag hem niet meer.
Ik volg geen influencers lijkt me dat ik daarin niet de enige ben? Ik heb ook geen van die producten.
Ik heb de Wild deo, nav korting bij een influ. Mn eerste influ aankoop ooit. Aanrader wel.
Ik heb die deo ook ik twijfelde al een tijdje en toen kwam mn favo flu flu meid @anon50301661 met een code.
Ja super chill ik gebruik die al wel twee jaar denk ik
Ik eenmalig de estrid scheermesjes voor het metalen handvat en nu gewoon de mesjes van etos los kopen
Een thuiswonend, studerend kind met bijbaan van begin 20 heeft moeite met geld sparen. Niet omdat er geen geld binnenkomt maar door een gat in de hand/steeds het geld uitgeven aan onnodige dingen. Kind vraagt daarom aan ouders of het spaargeld bij hen op een aparte spaarrekening kan zetten zodat er niet steeds geld afgehaald kan worden. Ouders weigeren dit want kind moet zelf maar met geld leren omgaan. Ben je het daarmee eens?
- Nee daar kan best wat ondersteuning aan verleend worden
- Ja kind moet zelf op eigen benen leren staan
- Afhankelijk van de situatie (leg uit)
0 stemmers
En als je ze bij de appie koopt, ben je nog goedkoper uit.
Als dat toch een stap is om te leren met geld om te gaan, waarom zou je daar als ouders niet aan mee willen werken?
Liever op dit punt dan dik in de schulden sowieso
Ja idd. En hoe is dit anders dan spaargeld vastzetten voor een jaartje op de bank? Zijn die mensen die dat doen dan ook niet volwassen?
Kind vraagt letterlijk om hulp? Hoe kun je daar nee op zeggen