Ik word echt fucking claustrofobisch van ringen, zou ook nooit een trouwring kunnen dragen (mocht iemand ooit met mij zijn leven willen delen). Het idee dat het er niet super makkelijk af kan of kan blijven hangen maakt me echt gek.
Ik moet ook zeggen dat mijn ringen makkelijk uit kunnen, anders zou ik wel gestresst zijn haha. Ik heb meer moeite met armbanden. Daar heb ik er ook heel weinig van, want zijn er maar weinig die ik chill vind om te dragen.
Ook dat gevoel als je ooit een ring in een winkel paste die er dan vervolgens niet meer af ging. Echt complete paniek
Ja, dat is de volgende stap
Of Cartier, Chopard, Bulgari etc
Meest claustrofobische sieraad vind ik kettingen tbh. Ik had een keer hem vastgemaakt in een verkeerd gaatje waardoor hij vastzat en ik hem amper los kreeg en dat was echt vreselijk.
Welk sieraad geeft jou het meest claustrofobische gevoel?
- Ring
- Ketting
- Armband
- Oorbel
0 stemmers
Een hele kast voor sieraden?
Ja!!! Is geweldig. Bij mij zit binnenin geen spiegel (maar meer ruimte voor ringen!) en de voorkant is een spiegel.
Je hebt hem ook staand.
Ja armbanden heb ik het niet mee, omdat ik echt mini polsen heb (ben verder heel erg niet mini) dus ik kan ook kinderarmbanden dragen, gewone armbanden zijn altijd heel los bij mij, heb bij de duurdere ook van die extra veiligheidsslotjes laten zetten zodat ze niet over mn hand kunnen. Dus ken die strakke sensatie daar niet zo.
Maar kettingen hebben me ook wel eens bijna gewurgd in mn slaap dus die wantrouw ik ook.
Ik doe dit basically altijd echt een irritante gewoonte maar fuck it als ik 6 euro voor een koffie betaal wil ik ‘m precies zoals ik wil (niet a la 1,34 pompje van dit maar wel havermelk decafe ofzo) en als er geen goede vega optie is voel ik me zeer vrij om die dan maar zelf samen te stellen.
Ik heb hierom alleen best grote ringen die ik heel makkelijk uit krijg (en uiteraard goedkope exemplaren), het idee dat je moet draaien ofzo om iets van je af te krijgen iehhh.
@Nysmn ja ieh kettingen vind ik wel echt claustrofobisch!
Om deze reden dacht ik dat het slim was een iets grotere dan nodig trouwring te kopen. Gevolg is dat ie toch wel echt te groot blijkt en ik m nu niet draag omdat ik bang hem kwijt te raken. Gelukkig was is niet duur, maakt het iets minder erg, haha.
Nee ik heb juist bij armbanden dat ik ze te los vind en daarom blijf haken/ me niet vrij kan bewegen. Of het rammelt zo kut, vooral met van die bedels brrr. En dat het dan telkens zo hard naar beneden valt met het bewegen van je arm.
omg net deze poll in wjekw geplaatst echt genant
heb jij kleine/dunne polsen?
- ja, klein
- nee, gemiddeld
- nee, groot
0 stemmers
Ik denk gemiddeld maar wat zijn de vereisten daarvoor in cm?
Ja ik heb dikke knokkels, dus mijn ringen zijn ook wat aan de grote kant, maar vallen nooit zomaar af.
Vind ik ook fijn, want heb echt van die worstenvingers in de zomer, dus die extra ruimte is wel chill.
Heb je ooit overwogen om ze kleiner te maken? Of je kan ook een speciale ring kopen om ze tegen te houden.
Horloge!
Hoe vaak ben jij, een niet zwanger persoon, gemiddeld misselijk?
- Nooit
- Jaarlijks?
- Maandelijks misschien?
- Wekelijks
- Elke paar dagen
- Dagelijks
- Altijd
0 stemmers
Ja, maar dat zou serieus duurder zijn dan wat de ring gekost heeft, dus vond ik zonde. We zijn vrij spontaan getrouwd en hebben toen goedkope ringen gekocht met het idee ooit nog goede ringen te kopen.
Ik heb dus wel vrij dikke vingers, die in de zomer ook opzwellen, maar geen dikke knokkels, dus die ring blijft ook nergens achter hangen helaas.
Als bijna iedereen hier zegt dat hun polsen klein zijn, zijn hun polsen dan niet juist gemiddeld?