Wow memory van 20 jaar geleden unlocked
Oh het heet officieel een aardappelschilbak zie ik.
Ik heb ook een flessenschraper in huis, dus dan moet je niet verbaast zijn dat ik ook (een hele gebutste) aardappelbak heb
Ja! En forummers die eerst een profielafbeelding hadden en nu niet meer moeten een ban!
Nee, alleen een aardappelbad.
Ik ben bij een winkel weggegaan omdat de eigenaar zijn personeel uitschold. Ik was toen 17.
Wel alleen van oudere mensen, mijn moeder heeft zoān ding (liggen ook altijd uien en knoflook in) en mijn oma had hem ook
Waar is de: ja ik vind kruidvat daar geschikt voor maar ik hou daar niet van?
Allebei automatisch met de app
Never forget dat ik bij de marskramer werkte en iemand een aardappelbak kwam afrekenen. De bak en de deksel lagen los van elkaar en er zat maar op een van twee een prijssticker. Ik had niet in de gaten dat het bij elkaar hoorde dus ik naar mn baas zo van hƩ hier zit geen sticker op, hoe duur is die. En toen zei ze hihihaha je hebt hem al aangeslagen, die horen bij elkaar wist ik veel.
Hebben jullie ook wel eens dat je op dit forum een post liked van lang geleden?
- Ja en ik vind het erg/schaam me ervoor als ik het doe
- Ja en ik vind het niet erg/boeit me niet
- Nee en ik vind het niet erg als anderen het doen
- Nee en ik vind het wel erg als anderen het doen
- Geen idee/anders
0 stemmers
Maar niet bewust, gewoon via de app. Heb al zat pannen
Alleen als ik aan het Romeinse rijk denk.
Hoe noem jij van die dingen die je binnen draagt voor warme voeten?
- Pantoffels
- Sloffen
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Het houdt me al de hele dag bezig want koude voeten en moet ze kopen. Maar beide termen staan me echt tegen. Pantoffel vind ik heel erg bejaard klinken, maar als ik het woord sloffen gebruik voel ik me gelijk heel slonzig. Mijn vriend kwam met de term ābinnenschoenā maar dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op
Ik voel me vooral bezwaard als mensen dan lullig doen. Ik vraag altijd naar alle ingrediĆ«nten (bijvoorbeeld nootjes bij een toetje) en dat is vanwege een allergie dus nee ik ga het er niet afscheppen. Dan heb je de mensen die het niet weten of er nootjes bij zitten en dan zeggen ānou zo erg kan het niet zijnā, of āja dat horen we vakerā om je daarna dus niet meer serieus te nemen. Eigenlijk zouden zij zich bezwaard moeten voelen in zoān situatie maar zo werkt mijn hoofd helaas niet
Ik zag deze laatst in een foldertje staan en ik dacht altijd dat mijn moeder gewoon random twee bakken had gekocht en dat zo gebruikte, niet dat het een officieel ding was.
Ik heb gestemd oorbel maar ik bedoel specifiek hangende oorbellen, of ringen. Met oorknopjes heb ik geen problemen maar het idee dat een hangend ding aan mijn oorlel ergens aan kan blijven hangen (kledingstuk / kinderhandjes / etc) vind ik verschrikkelijk.
Ben jij Titanic fan?
- Ja, fan van de film
- Ja, fan van de geschiedenis
- Ja, fan van de boot
- Meh
- Nee
0 stemmers
Heb jij Titanic merch in huis?
- Ja, meerdere spullen
- Ja, 1 ding
- Nee, maar er staat iets op mijn wishlist
- Nee
0 stemmers
Vinden jullie het ook bizar dat binnen een maand na de ramp een speelfilm gemaakt werd met 1 van de slachtoffers die paniekaanvallen op de set kreeg, omdat het te heftig was?
- Ja wtf?!
- Nee
0 stemmers
Dit filmpje gekeken en conclusie: er zijn te veel Titanic films
Ik vind de titianic echt tering saai, praat nog liever over de kleurschakeringen in iemands blauwe ogen.
MaAr jE hOuDt vAn gEscHiEdeNiS???