Ik heb een witgouden ring die ik altijd draag, ooit van mijn oma gekregen. Daarnaast nog een grotere/opvallendere ring (ook witgoud) die ik vaak draag. Heb daar in het begin wel aan moeten wennen. Iets aan/tussen je vingers, maar nu voelt het heel kaal/leeg als ik ze niet om heb.
Daarnaast wissel ik met mijn oorbellen. Ik heb nu een stuk of 4 vaste paren in de roulatie.
spaar jij
- jumbo pannenzegels
- AH pannenzegels
- allebei
- geen van beide
0 stemmers
Ja ik zit nu ook te twijfelen. Heb ook best lange vingers, dus misschien dat ik daardoor denk dat mijn polsen dunner zijn dan gemiddeld.
ja dat vind ik ook irritant, daardoor wordt het ook minder serieus genomen terwijl veel mensen er gewoon ziek van worden. ookal vind ik het dierenleed ook gewoon een valid reden.
iemand zei pas ook tegen me “ik vind het zoooo’n onzin al die plantaardige melk” uhh ja sorry dat ik geen explosieve diarree wil
Oke laatste poll
Als jij een richting oploopt en iemand komt je tegemoet en jullie gaan allebei tegelijk dezelfde kant opzij, en dan nog een keer. Je kent het wel. Vind je dat dan grappig of irritant?
- Grappig
- Irritant
- Niks
0 stemmers
Ik vind het altijd wel grappig maar zoo vaak dat de ander echt met zo’n zuur hoofd tegenover je staat, lighten up.
Ik vind dit geweldig! Alleen jammer dat er geen sierlijker model van dit bestaat ipv rechthoekig
@Nysmn ik vind het vooral kut dat ik dan stil blijf staan en die ander dan nog steeds gaat kutten. Je kan 2 kanten op. Hoe moeilijk is dat?!?!
Vind je dat een profielafbeelding verplicht moet zijn op 't forum?
- Ja
- Nee hoor ik vind die letters prima
- Mwah enkel als mensen dezelfde letters en kleur hebben
0 stemmers
maakt het wel makkelijker om trollen te kunnen onderscheiden
Heb jij een aardappelbak?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gebruik je die deksel ook tijdens het schillen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
kende jij het begrip aardappelbak?
- ja
- nee
0 stemmers
Wow memory van 20 jaar geleden unlocked
Oh het heet officieel een aardappelschilbak zie ik.
Ik heb ook een flessenschraper in huis, dus dan moet je niet verbaast zijn dat ik ook (een hele gebutste) aardappelbak heb
Ja! En forummers die eerst een profielafbeelding hadden en nu niet meer moeten een ban!
Nee, alleen een aardappelbad.
Ik ben bij een winkel weggegaan omdat de eigenaar zijn personeel uitschold. Ik was toen 17.
Wel alleen van oudere mensen, mijn moeder heeft zo’n ding (liggen ook altijd uien en knoflook in) en mijn oma had hem ook
Waar is de: ja ik vind kruidvat daar geschikt voor maar ik hou daar niet van?
Allebei automatisch met de app
Never forget dat ik bij de marskramer werkte en iemand een aardappelbak kwam afrekenen. De bak en de deksel lagen los van elkaar en er zat maar op een van twee een prijssticker. Ik had niet in de gaten dat het bij elkaar hoorde dus ik naar mn baas zo van hé hier zit geen sticker op, hoe duur is die. En toen zei ze hihihaha je hebt hem al aangeslagen, die horen bij elkaar wist ik veel.