Stel je persoonlijke vraag #46

Hebben jullie ook wel eens dat je op dit forum een post liked van lang geleden?

• Ja en ik vind het erg/schaam me ervoor als ik het doe
  • Ja en ik vind het niet erg/boeit me niet
  • Nee en ik vind het niet erg als anderen het doen
  • Nee en ik vind het wel erg als anderen het doen
  • Geen idee/anders

0 stemmers

1 like

Maar niet bewust, gewoon via de app. Heb al zat pannen

1 like

Alleen als ik aan het Romeinse rijk denk.

5 likes

Hoe noem jij van die dingen die je binnen draagt voor warme voeten?

• Pantoffels
  • Sloffen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Het houdt me al de hele dag bezig want koude voeten en moet ze kopen. Maar beide termen staan me echt tegen. Pantoffel vind ik heel erg bejaard klinken, maar als ik het woord sloffen gebruik voel ik me gelijk heel slonzig. Mijn vriend kwam met de term ā€˜binnenschoen’ maar dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op

4 likes

Ik voel me vooral bezwaard als mensen dan lullig doen. Ik vraag altijd naar alle ingrediĆ«nten (bijvoorbeeld nootjes bij een toetje) en dat is vanwege een allergie dus nee ik ga het er niet afscheppen. Dan heb je de mensen die het niet weten of er nootjes bij zitten en dan zeggen ā€˜nou zo erg kan het niet zijn’, of ā€˜ja dat horen we vaker’ om je daarna dus niet meer serieus te nemen. Eigenlijk zouden zij zich bezwaard moeten voelen in zo’n situatie maar zo werkt mijn hoofd helaas niet

2 likes

Ik zag deze laatst in een foldertje staan en ik dacht altijd dat mijn moeder gewoon random twee bakken had gekocht en dat zo gebruikte, niet dat het een officieel ding was.

2 likes

Ik heb gestemd oorbel maar ik bedoel specifiek hangende oorbellen, of ringen. Met oorknopjes heb ik geen problemen maar het idee dat een hangend ding aan mijn oorlel ergens aan kan blijven hangen (kledingstuk / kinderhandjes / etc) vind ik verschrikkelijk.

2 likes

Ben jij Titanic fan?

• Ja, fan van de film
  • Ja, fan van de geschiedenis
  • Ja, fan van de boot
  • Meh
  • Nee

0 stemmers

Heb jij Titanic merch in huis?

• Ja, meerdere spullen
  • Ja, 1 ding
  • Nee, maar er staat iets op mijn wishlist
  • Nee

0 stemmers

Vinden jullie het ook bizar dat binnen een maand na de ramp een speelfilm gemaakt werd met 1 van de slachtoffers die paniekaanvallen op de set kreeg, omdat het te heftig was?

• Ja wtf?!
  • Nee

0 stemmers

Dit filmpje gekeken en conclusie: er zijn te veel Titanic films

Ik vind de titianic echt tering saai, praat nog liever over de kleurschakeringen in iemands blauwe ogen.

18 likes

MaAr jE hOuDt vAn gEscHiEdeNiS???

4 likes

Dus deze wil je niet op je verjaardagsfeestje?:

14 likes

N.a.v. dit bericht; je hebt iets online besteld en krijgt daar een cadeautje van de webshop bij. Vervolgens stuur je alles retour. Mag je het cadeautje dan houden of moet het ook terug?

• Ik houd het cadeautje ook al stuur ik verder alles terug
  • Ik weet het niet
  • Ik stuur het terug met de bestelling

0 stemmers

1 like

Ik was ook altijd heel gefascineerd door de Titanic, maar ik heb dat ook met de Holocaust. Ookal zijn het zulke verschrikkelijke gebeurtenissen, ik wil er zo veel mogelijk van te weten komen en documentaires van kijken, met mensen die het hebben overleefd etc. Ik kan dan gewoon niet geloven dat zoiets is gebeurd. Bij de Holocaust had ik het heel erg toen ik Auschwitz had bezocht, was daar zo van onder de indruk. Je krijgt dan nog een beter beeld hoe het was.

Van Titanic heb ik nu gestemd dat ik de film heel goed vond maar de geschiedenis van dat soort gebeurtenissen eigenlijk dus ook.

4 likes

Ik stuur amper wat terug. Tenzij de webshop me echt de verkeerde shit heeft opgestuurd. Maar vind het wel erg dat mensen een groot bedrag bestellen voor de cadeaus en dan alles terug sturen behalve de cadeaus dat is echt sneu haha.

10 likes

Ik zag ook nog een Titanic verjaardagstaart. Echt mensen soms

1 like

Ja die cadeaus zijn ook puur om het inpakken op tiktok te filmen en de aesthetic vibezz want de otto of wehkamp stuurt je ook geen cadeaus op

2 likes

Kun je dat ook tegen 123inkt zeggen? Wat een Meuk dat je daar af en toe bij je bestelling krijgt

10 likes

Wel kreeg een x random zon papiertje voor in de was om kleur gebeuren tegen te gaan.

3 likes

Zou de kwaliteit van het item dan al meteen niet meer vertrouwen :joy:

7 likes

Haha vgm had ik wasmiddel besteld en zat het daarbij als promotie iets.

3 likes