Draag jij pantoffels thuis?
- Ja, altijd
- Alleen als het koud is
- Een enkele keer
- Nee, nooit
0 stemmers
Draag jij pantoffels thuis?
0 stemmers
Dikke warme fluffy sokken > pantoffels
Als ik thuiswerk. Als ik op de bank lig niet.
Maar slaap je dan ook zo lang?
Als het koud is draag ik pantoffels, als het warm is draag ik slippers in huis
Hier val ik altijd uit omdat ik een hele hoge nogwat wreef? heb. Dus er moet dan altijd een bandje achter bij de hiel zodat ze niet uitvallen. Ik vind dikke sokken, met zon antislip het best. In pantoffels voel ik me nog steeds alsof ik schoenen draag in mn eigen huis.
Als je moest kiezen wat draag je dan het liefst tijdens de Nederlandse winter thuis?
0 stemmers
Mn vriend wil alleen maar slippers aan in huis ,dus ook in de winter loopt hij met sokken op slippers. Zo lelijk maarja
Prima ik loop er toch elke dag op dus als ze dan een tijd meegaan dan zie ik het niet anders dan een paar schoenen.
Als het betekend dat ik geen koude voeten krijg dan zijn ze het geld zeker waard.
Wat zeg jij vaker
0 stemmers
Want je sloft erop. Heb nog nooit iemand fatsoenlijk binnenshuis op die dingen horen lopen
Dikke sokken, want die kunnen in de was.
Vaak ben ik tussendoor wel wakker, scroll ik wat op mijn telefoon en slaap ik daarna weer door.
Oh heerlijk, als ik eenmaal uitgelegen ben moet ik ook opstaan anders ben ik duf met hoofdpijn en een zere rug en nou ja, oud.
Nee was het maar waar want dan was ik nu rijk!!
Als je een tosti eet met saus op je bord, en die tosti is op en je neemt er niet nog één, heb je dan:
0 stemmers
Sloefkes of sleffers
Betere Joker?
0 stemmers