Stel je persoonlijke vraag #47

Het enige wat ik echt niet meer met anderen doe is winkelen voor kleding. Zeker niet als ik een doel heb. Echt, laat mij maar gewoon 300 kledingstukken proberen als ik dat wil en lekker met het tempo van dikke stront door een trechter door die winkel lopen. Echt geen zin om dan allemaal winkels in te gaan waar ik geen interesse in heb en de hele tijd te horen :’ Ben je nou al klaar?’. Nee hoor, lekker zen in je eentje haha. Mocht het voor ons beiden een beetje doelloos de stad doorstruinen zijn prima, maar als ik echt op zoek ga naar iets dan ga ik echt liever alleen.

32 likes

Vind het meestal toch wel leuker om samen met iemand/mensen dat soort dingen te doen, maar als het zo uitkomt ga ik ook gewoon in mijn eentje en vind dat dan ook gewoon chill

2 likes

Ik ben heel saai en vind alle klassiekers altijd nog steeds het mooist. Doornroosje, zwanenmeer, notenkraker, daar ga ik allemaal echt de stad ook wel voor uit in m’n eentje. Maar over het algemeen koop ik gewoon elk jaar bijna alle balletvoorstellingen in m’n stad. Woon praktisch tegenover het theater en vind het altijd heel magisch om dan even in die andere wereld te zijn nog op een random dinsdagavond.
2 weken terug was ik naar Song of the dark forest en die vond ik wel erg mooi ook.

22 likes

@kali Je vraagt het niet aan mij maar ben ook balletliefhebber en ben meermaals tot tranen toe geroerd door Giselle, uitgevoerd door het Nationaal Ballet. Die komt ook wel vrij regelmatig terug in theaters door het land. Wel de moeite waard om je dan ook even beknopt in te lezen over waar het verhaal over gaat. Sowieso is het Nationaal Ballet wel echt het neusje van de zalm qua klassiek ballet.

10 likes

Ik ben voor het eerst naar een balletvoorstelling geweest dit jaar en het was echt magisch

1 like

Nederlands danstheater is ook een aanrader, is modern ballet (verder heb ik er inhoudelijk helemaal geen verstand van). Vorig jaar ben ik naar onderstaande uitvoering geweest en het was zo vet, was echt heel erg onder de indruk.
https://www.instagram.com/p/CkipSyDoFyH/
https://www.instagram.com/p/Ck0Wa_GIpGt/

1 like

Flesje wijn meenemen volgende keer dat we elkaar zien

40 likes

Het melden en vragen wat de groep wil, die 0.70 overgemaakt krijgen per persoon of het idd verrekenen met de volgende keer.

Edit; of voorstellen dat ik van die 7 euro nog wat kleins bij het cadeau doe zoals een grote kaart of repen chocola of weet ik t

32 likes

Klopt, wil ook geen gedoe maken maar kan me ook niet voorstellen dat dat zou gebeuren. Zou meer een mededeling zijn, omdat het vanuit mezelf niet goed zou voelen om het niet te zeggen ofzo.

3 likes

Stel je staat in een pashokje om een bh te passen en hij is een maat te klein/groot. De medewerker roept de winkel in of haar collega een andere maat wil pakken dus ze noemt ook je maat hardop door de winkel.

• Verschrikkelijk hier kom ik nooit meer
  • Ik heb het liever niet maar ik vind het niet netjes
  • Boeit mij 0

0 stemmers

Edit: oh sorry die tweede moet niet maar maar “en” zijn

2 likes

Het maakt mij niet uit dat anderen de maat misschien horen. Ik vind het wel raar dat het normaal lijkt om door de winkel te roepen naar elkaar als personeel, dat vind ik niet netjes.

31 likes

Stel je hebt een logee, de volgende dag tegen de avond vertrekt diegene. Je hebt verder geen plannen voor de dag gemaakt. Je logee kan dus zo lang in bed blijven liggen als die wil. Tegen 13u ligt diegene nog in bed, ga je dan op de deur kloppen of alles goed is? Of om goedemorgen oid te zeggen?

• Ja ik zou wel ff checken of alles goed is
  • Nee zou diegene gewoon laten liggen
  • Ik zou een appje sturen
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Een vriend is blijven slapen, die slaapt sowieso wel regelmatig hier. Maar die blijft geregeld tot 13 uur liggen. Ik vond dat in het begin zo irritant want ik wist dan niet of ik iets moest doen of checken of alles oke was bijv. Ben zelf totaal geen uitslaper dus tot 13 uur in bed blijven komt nooit voor.

1 like

Ik zou diegene rond tien uur wakker maken met een smoesje over ontbijt. 1 uur is echt wel laat, tenzij het echt een heeeele lange nacht was.

6 likes

Ik vind dat ook zo laat. Meestal als hij in het weekend komt en we thuis blijven wordt het max. 2 uur 's nachts. Ik laat hem nu altijd gewoon maar liggen. Maar de eerste keer dat hij hier sliep dacht ik echt dat er misschien iets gebeurd was ofzo. Toen appte een andere vriend “ja ik zou wel ff checken, misschien is hij wel dood”. Ja thanks dat helpt :joy:

3 likes

Ik zou aankloppen, niet om te checken of alles oké is, maar gewoon goedemorgen zeggen, overleggen wat we vandaag gaan doen en dan niet om 13u maar eerder 10/11

22 likes

Is al vaker gevraagd maar wat is voor jou uitslapen?

• 8 uur
  • 9 uur
  • 10 uur
  • 11 uur
  • 12 uur
  • Na 12 uur
  • Ik ben gek en zelfs 7 uur is uitslapen voor mij

0 stemmers

2 likes

Maar dat lukt nooit want mijn innerlijke wekker gaat ook in het weekend om 6.30

19 likes

Helaas herkenbaar :dizzy_face:

Ik heb van mn moeder pantoffels gekregen. Die waren 50 euro kwam ik achter. Ik vind dat zo’n onzin om aan pantoffels 50 euro uit te geven he. Al is het uiteraard goed bedoeld.

50 euro voor pantoffels:

• Vind ik teveel geld voor pantoffels
  • Prima prijs
  • Ik weet het niet/anders:

0 stemmers

Ik loop sws bijna altijd op sokken als ik thuis ben en nu voel ik me bijna schuldig dat ik die dingen niet aan doe.

2 likes

Ben jij een tandarts?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Als ik tot 10/11 kan blijven liggen op een dag dat ik plannen heb ben ik content. In een weekend waar ik niks heb blijf ik vaak tot 13:00/14:00 liggen.

3 likes