Stel je persoonlijke vraag #47

Onmogelijk te vergelijken, maar sowieso zijn alle Jokers (Hamill en Nicholson!!!) geweldig. Lijkt me ook echt een heeele leuke rol om te spelen als acteur haha.

8 likes

IMG_1255

:clown_face:

10 likes

Tbf was die hele film gewoon een shitshow +++ hij heeft echt te weinig screentime gehad om hem als Joker te beoordelen vind ik haha, ik heb hem zelf iig niet meegerekend (love Batman/Joker)

4 likes

Ja true. Vond heath ledger zo goed destijds. Ga vanavond the joker uit 2019 kijken met joaquin phoenix. Ben benieuwd!

3 likes

Leuk, veel plezier!

3 likes

Ik loop altijd op blote voeten in de winter binnenshuis. Ik trap sokken altijd uit, heb vaak niet eens door dat ik het doe, maar heb ze nooit langer dan een uurtje aan en dan weer blote poten.

4 likes

Even een voet gerelateerde vraag, als er iets (niet eten!!!) op de grond ligt, zoals een papiertje, afstandsbediening etc, pak je dat wel eens op met je tenen?

• Nee ik ben geen aap en pak niks met mijn tenen
  • Ja ik ben een mensaap en doe dit

0 stemmers

1 like

Omg ik heb echt hetzelfde. Ik kan slippers en pantoffels gewoon niet aanhouden. Sokken eventueel. Het lieft blote voeten. Vind ik echt het allerfijnst ook al zijn ze dan steenkoud. Altijd al gehad vanaf baby afaan. Ik houd gewoon niet van iets van schoenen of iets als ik rondloop. Mn vader vond het echt het ergste, maarja, ik loop nu nog steeds 90 % v/d tijd op blote voeten thuis, heerlijk.

In je eigen huis:

• Sokken
  • Pantoffels/sloffen
  • Blote voeten

0 stemmers

1 like

Jaa waarom zou je helemaal bukken als je gewoon voeten hebt

8 likes

Hoezo ga je die dingen ook echt aandoen, als je het gewoon zonder kan? En ik heb geen vieze voeten en stofzuig dagelijks. Blote voeten is zoveel fijner, maar in bed wil ik dan wel weer af en toe sokken aan. :face_in_clouds:

1 like

Ik ben hier helemaal verbaasd over? Het is nog nooit in mij opgekomen dit met m’n voet te doen :rofl: Ik krijg al kramp in m’n tenen als ik eraan denk

2 likes

Ligt aan het jaargetijde :sparkles:

11 likes

Geil

Blote voeten, maar dan wel op een gedweilde, stof gezogen vloer. Kan er echt niet tegen als er stofjes, kruimels ed aan mn voet blijft plakken.

4 likes

Ik maak soms deuren open met mijn voet en been. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Heb jij als kind in een sociale huurwoning gewoond?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja en mijn ouders wonen daar nu nog steeds. Ik heb een paar jaar geleden een huis kunnen kopen en ik vind het super oneerlijk verdeeld dat zij al 45 jaar in dat huis wonen wat ze echt al 10x hebben afbetaald.

9 likes

Ja en woon nu zelf ook in een sociale huurwoning. Het houdt niet op :sparkles:

8 likes

Naar aanleiding hiervan: woon jij zelf, nu als volwassene, ook in een sociale huurwoning?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Woont jouw omgeving overwegend in sociale huurwoningen, koopwoningen of vrije sector woningen?

• Sociale huur
  • Koopwoning
  • Vrije sector

0 stemmers

2 likes

Huh? Sociale huur kan toch ook sfeer hebben? Dat maak je ook meer zelf?

2 likes