Stel je persoonlijke vraag #47

Ik heb ingevuld nee nu geen huisdier maar ik heb kippen! Vind het niet echt een lovable huisdier maar ze zjjn wel gezellig

13 likes

Wat heb je aan?

• Broek
  • Rok
  • Jurk
  • Pyjama

0 stemmers

2 likes

Jurk met fluffy pyjamatrui eroverheen :joy:

2 likes

Niks.

11 likes

Vogels ik ben zo bang voor vogels :sob:

In hoeveel talen kan jij je redelijk voorstellen met hoe oud je bent, je hobbies, je werk, je thuissituatie?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

2 likes

Kerstborrel was foute kersttrui, kerstfeest is glitter. (Ja dat zijn twee verschillende dingen, op twee verschillende dagen)

2 likes

Ja in Roemenië door een zwerfhond in een asiel waar ik voor school was, achter in mijn bovenbeen. Was gevaccineerd en extra rabies prikken gehaald.

Daar ook in de avond eens achtervolgd door een hele roedel zwerfhonden. Het gehijg voelde ik op mijn kuiten, echt een nare herinnering aan.

1 like

konijnen!

2 likes

Een keer toen ik in het schemer naar huis liep door een gigantische zwarte hond die door een open voordeur naar ruiten was gerend. Die wou wel echt alleen spelen maar schrok me alsnog de tering (het eerste wat door mijn hoofd schoot was “Sirius Zwarts!” :clown_face:).

En een keer tijdens het schaatsen. Die hond liep gewoon los over het ijs, rende van een afstand naar me toe en begon naar mijn benen te happen. Ik was vooral nog bezig met hem niet per ongeluk met de punten van mn schaatsen te raken en van em weg te komen. Vond dat echt heel eng toen omdat ik ook niet kon letten op waar ik schaatste en of het wel dik genoeg was. Zat toen gelukkig alleen een gat in mn legging. Die eigenaren deden ook helemaal niks, ben sindsdien best wel bang voor honden op straat en vertrouw de eigenaar ook niet meer.

9 likes

Toen ik in Taiwan op fietstocht ging langs de rijstvelden en er bij 2 huizen honden blaffend naar me toe kwamen rennen :sob::sob: zelfs bij 1 huis achter achter me aan bleven rennen en ik was zoooo bang. Vooral in een obekend land en dat honden echt zo achter je aan blijven rennen terwijl je op je hardst doorfietst en er niemand te zien is…

(En de fietstoch ging over een veel te drukke weg en het werd donker en achter bleek ik geen licht te hebben. Was niet ontspannend)

3 likes

Dit brengen wij ons kind wel mee. Mijn ouders hebben een hond, en die is over het algemeen heel lief en zorgzaam naar onze dochter. De eerste 2 trimesters woonde ik nog thuis, dus hij heeft mij ook zwanger meegemaakt. Als wij met zn allen op pad zijn, houdt ze haar continu in de gaten. Mijn ouders hoeven het niet te proberen om een te grote afstand te creëren, want hij gaat niet mee voordat zij er is. Hij is nooit agressief geweest, naar niemand, maar je weet het niet. Ze weet dus dat als hij eet, slaapt of in zijn mand ligt, zij hem met rust moet laten en dat doet ze ook. Als ze dit niet doet, wordt ze direct gecorrigeerd.

3 likes

Maak jij je wel eens zorgen om je financiële situatie wanneer je gepensioneerd bent?

• Nee joh, nog veel te ver weg
  • Ja ook al is dat ver weg
  • Nee dat zit wel goed
  • Ja maar het is dan ook bijna zover

0 stemmers

1 like

En ver weg, maar denk ook dat het wel goed komt op basis van het naar mijn idee enorme bedrag dat elke maand van mn loon in dat potje gaat.

6 likes

Wat bedoelt iedereen eigenlijk de hele tijd met ‘alles meenemen?’
Alleen je laptop en misschien een beker/mok en waterfles ofzo, valt wel mee toch? Of gebruik je dan ook perforator, nietmachine, ontnieter, schaar enzo?
Ik heb zelf jaren een vaste plek gehad maar kan nu na 1 jaar flexen echt niet meer bedenken waar dat voor nodig is en wat ik in vredesnaam in die 3 bureaulades moest hebben liggen behalve beschimmeld brood.

Edit: sorry verkeerd getagd @Victoria

3 likes

Ja dat heb ik nu dus nog niet echt. Ik ben nu halverwege de 20 en nog geen full time baan gehad, ben nog aan het studeren. Op zich prima, want alle tijd. Maar wat als ik op een gegeven moment kinderen heb en de beslissing wil maken om daar thuis voor te blijven? Dan is er ook geen loon die opzij gezet kan worden voor pensioen.
idk ik stress nu al om van alles terwijl ik waarschijnlijk pas over 65 jaar met pensioen ga gezien die pensioensleeftijd dan wel tot je 90e is opgerekt.

1 like

Vind jij het leuk, of zou je het leuk vinden om van je partner mooie lingerie te krijgen voor je verjaardag?

• Ja dat zou ik leuk vinden
  • Nee, dat vind ik niet zo leuk
  • Ja, leuk, mits het niet het enige cadeau is / niet voor mijn verjaardag
  • Ik kan deze vraag niet beantwoorden/ anders

0 stemmers

Sorry voor het overdadig gebruik van het woord leuk

Ja, een aantal van die dingen wel. Oplader laptop en telefoon, notitieblok, pen, waterflesje etc. Maar ik heb een plastic bakje bij de HEMA gekocht waar alles in past.

Dit is echt hét ding dat mijn nachtelijke gedachten de laatste 2 maanden bezig blijft houden. Ook de reden dat ik nu wakker ben ha ha ha. HAAT.

Ben wel actief bezig er iets mee te doen: aka mogelijk elders gaan werken :upside_down_face: want doen alsof het niet bestaat vind ik voor mezelf een domme keuze. Wil hélemaal niet weg waar ik nu werk dus het zou een keuze van het verstand zijn maar anders zit ik straks met een niet op te lossen pensioengat…

1 like

Laptop + oplader + muis + toetsenbord + mok + notitieboek en m’n kluis is best ver dus ik weiger twee keer te lopen loop dus altijd mega te hannesen en alle snoeren raken altijd in de knoop.

2 likes