Stel je persoonlijke vraag #47

Welke jawbreaker is/was je lievelings?
  • Zuur
  • Aardbei
  • Heet
  • Tropical
  • Blue razz
  • Jumbo
  • Watermeloen
  • Mammouth

0 stemmers

Heb je nu ook zin in een jawbreaker?
  • Nee
  • Ja
  • Ik lust dat niet

0 stemmers

Voor een cursus waarvan ik weet dat die tijdelijk is boeit me zoiets echt nul. Heb haast nog nooit een sfeervolle plek gehad haha altijd trieste conferentieruimtes.

24 likes

Deze meid raakt :sparkles: overprikkeld :sparkles: van een hele dag felle tl licht

12 likes

Ik heb die laatst gekocht toen ik ze zag liggen bij de Lidl. Was echt een deceptie. Pakje van 4x4 jawbrekers en ik heb er uiteindelijk maar 1 gegeten hahha

Ik heb ooit ergens gewerkt zonder ramen en alleen TL licht en ik werd echt gek, wekte ook migraine op leek het.

5 likes

Oh bah dat kan ik me helemaal voorstellen! 5 weken, toen had ik wat anders gevonden en ik had dringend het salaris nodig anders waarschijnlijk twee dagen haha. Was ook echt niet leuk, zat daar als een soort zombie en wat je zegt elke keer verrast zijn hoe het buiten is en thuis helemaal afkicken en dan de volgende dag weer opnieuw.

Sindsdien let ik wel beter op waar ik terecht kom want blijkbaar ben ik er gevoelig voor (ook in restaurants enzo, dan zoek ik nog even verder)

2 likes

Kan mij echt 0 boeien, kom voor de inhoud. Vind goed eten belangrijker bij een cursus haha

4 likes

Ik zag net voorbij komen dat de Verraders binnenkort start met onbekende Nederlanders. Heb dat ooit een keer gekeken en toen zaten er volgens mij bekende Nederlanders bij.

Nu vroeg ik me af. Wat is leuker kijken: een programma met bekende mensen of een programma met onbekende mensen?

• Bekende mensen
  • Onbekende mensen
  • Een mix

0 stemmers

1 like

Ik zat hier laatst nog aan te denken toen ik aan het werk was op een basisschool. Ik werk voor een opdracht een paar dagen per jaar op een paar basisscholen en ik vind die fysieke omgeving van die scholen best wel onprettig en ik zou daar echt niet elke dag les kunnen geven. Zou daar niet gelukkig van worden.

5 likes

Ben jij tevreden met je handschrift?

• Ja
  • Nee
  • Wisselend
  • Ik was tevreden maar tegenwoordig niet meer want ik schrijf bijna nooit meer en mijn handschrift is echt achteruit gegaan

0 stemmers

3 likes

Zegt dit jou iets?

• Tie tie tie tiediediedie
  • Nope.

0 stemmers

1 like

Hoeveel geld heb je uitgegeven aan kerstcadeaus bij elkaar? Of ga je uitgeven als je nog inkopen gaat doen

• 0 euro
  • 0-10 euro
  • 11-20 euro
  • 21-30 euro
  • 31-50 euro
  • 51-65 euro
  • 66-75 euro
  • 76-100 euro
  • 101-150 euro
  • 151-200 euro
  • 201-250 euro
  • Meer dan 250 euro

0 stemmers

4 likes

Behalve de slimste mens.

Is sowieso leuker om naar vrij domme BNers te kijken dan naar allemaal zelfbenoemde genieën die zichzelf gaan opgeven zodra heel Nederland mee mag doen. Sowieso krijg je dan 100 Lisa Loebs per seizoen en dat is mijn persoonlijke nachtmerrie.

10 likes

Ja liefst van der Valkje, lunchbuffet :heart_eyes:

2 likes

Oeh ja heerlijk. Lunch bij Nibé waren gelukkig ook heel goed. En nog een snackbreak 's middags, echt top.

1 like

Ik ken er wel 1: de man van mijn nichtje. Wel een hele geëmancipeerde Duitser, want hij heeft ongeveer 9 van de 12 maanden verlof ‘gepakt’ en hij heeft bij het trouwen haar naam aangenomen :smiley:

Mijn nichtje is ook 100% Duits trouwens.

3 likes

Een tocht door het donker :musical_note:

4 likes

Zat laatst bij SPV, vond ik maar een karige bedoening. NIBE heeft iig nog een eindeloze stroom kroketten en meestal een lekkere warme maaltijd.

1 like

Oh herkenbaar. Sommigen zijn heel leuk en gezellig, maar heel vaak staan ze in zo’n troosteloze wijk en bestaan de muren uit grijze bakstenen.
Ik voelde me soms zo opgesloten, dag in dag uit in hetzelfde lokaal met hetzelfde deprimerende uitzicht.

Zulke muren
image
Met systeemplafond en gezellig linoleum
image
En zo’n uitzicht
image

7 likes

Ik schrijf echt mega lelijk maar het boeit me gewoon niet. Nooit gedaan ook.

4 likes