Ik ben vaak zo iemand die van alles in huis haalt, en vervolgens blijf ik met veel te veel zitten. Nu probeer ik altijd alleen dingen te halen waarvan ik zeker weet dat het op gaat. Juist ook op gebied van drank enz
Ja je hebt sowieso 12 weken na je bevalling als je met week 36 met verlof gaat. Dus dat is al 3 maanden.
Daarnaast mag je deels betaald en deels onbetaald ouderschapsverlof opnemen, in Nederland. Dat kan je er in 1x aan vast plakken of bijv opnemen in delen (dus 1 dag minder per week werken). En dan moet er heeeeeel zwaarwegend bedrijfsbelang zijn om dat te weigeren.
Sommige CAOâs gaan verder dan de wettelijke ouderschapsverlof regeling door bijv die 70% aan te vullen tot 100% oid.
Nou ja het is wel heel lief van je dat je ĂŒberhaupt iets in huis haalt wat je zelf niet drinkt! Ik zou daar niet eens aan beginnen, zeker niet als die koffiedrinkers (zoals ik) zitten te zeiken over oploskoffie
Het is dat we een oud koffiezetapparaat hebben gekregen van mân schoonouders (eigenbelang, want ze wilden graag koffie drinken bij ons) maar anders hadden we het niet gedaan. Hij staat ook standaard in de kelder.
Sowieso hebben we bijna nooit ander drinken in huis. We drinken zelf alleen water dus als mensen spontaan op bezoek komen dan hebben ze de keuze uit ranja of water.
Bij afgesproken bezoek halen we altijd wel wat in huis.
misschien weet hij wel wie de coke bnâer is
Als ze dan relatief verse koffie in huis hebben inderdaad prima, maar als ze eeuwig met een zakje voorgemalen gemalen koffie doen, heb ik nog liever oploskoffie eigenlijk
En oploskoffie wordt ook steeds beter, die sticks voor 1 kopje zijn echt prima te drinken
Bovendien welk een gezemel, je kunt toch ook wel een uur of wat zonder koffie (je in het algemeen natuurlijk)
Heb jij een keuzebudget op je werk?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Voor wie ja stemt, wat doe je ermee? (Of met het grootste gedeelte ervan)
- Studie / cursus
- Sport
- Vervoer
- Verlof
- Ik laat het maandelijks uitbetalen
- Ik laat het jaarlijks uitbetalen
- Iets anders namelijk âŠ
0 stemmers
Extra vakantiedagen kopen!
Ik laat het in twee keer uitbetalen. Eén keer vlak voor mijn zomervakantie en de rest automatisch aan het eind van het jaar.
Er is een verlofoptie!
Oh ja ik had alleen een middag/avond in mijn hoofd dat is inderdaad wel lang en ik zou dan de volgende keer van die sticks in mijn tas hebben haha
Ooh die had ik niet gezien, heb mijn stem veranderd
Zou ik wel moeite mee hebben tbh
En er luidkeels de gehele reis over klagen enzo
wss mân proefschrift laten drukken
Ik heb een beperkte keuze wat ik ermee kan doen, maar dit jaar heb ik mijn sportschool en een nieuwe fiets ervan betaald. En de rest aan het eind van het jaar laten uitbetalen.
Ik was het thuiszitten zo zat na 10 weken, aansluitend had ik tot 7,5e maand dat ik maar 2 dagen werkte en als ik terugkijk vond ik dat allemaal echt niet zo leuk om eerlijk te zijn. (het thuis zijn dus, dat werken wel maar daar wilde ik graag meer doen en dat ging niet).
Werken gaat me echt veel makkelijker af dan moeder zijn.
n.a.v. het ongemakkelijke momenten topic.
Jellyfish haircut
- Cool
- Lelijk
- Alleen leuk bij K-Pop artiesten
0 stemmers
Wel anders dan ik dacht tbh. Ik dacht bloempot kapsel met allemaal losse plukjes eronder hahaha.
Kpop artiesten hebben vooral een hime cut. Is alleen een pony. Dat staat echt bijna niemand