Stel je persoonlijke vraag #47

Komt denk ik ook door de polderglamour die we in Nederland hebben waarbij iedereen een beetje in dezelfde look gestoken wordt.

21 likes

Liefst in slechtzittende jurken van lelijke stof in een kleur die niks voor ze doet. Verbaast me echt altijd. Enorm truttig ook, met van dat net niet haar en natuurlijk een Leco lookje om het af te maken.

24 likes

Vergeet de glitters niet, televiziergala was daar het ultieme bewijs van.

5 likes

Het leukere topic

• Secret santa fototopic
  • Show je kerstpakket
  • Beide even leuk

0 stemmers

1 like

Denk dat het santa topic alleen leuk is als je er zelf aan meedoet

2 likes

Nee, ik vind het leuk om te zien wat voor moeite iedereen heeft gedaan en wat er voor cadeau’s voorbij komen.

14 likes

Neeee, ik ben elk jaar een terugkerende lurker. Vind het heel leuk om te volgen haha

8 likes

Dr worden tenminste fotos geshowed.

5 likes

Ik denk dat het vooral gewenning is.

Toen ik met mijn sportteam op teamuitje ging werd ik ook niet direct herkent door mijn teamgenoten (waar ik toch al aantal jaar mee speel), omdat ik normale kleding aan had, mijn haren in een knotje had e.d. Normaal zien we elkaar alleen in sportkleding.

1 like

Ik kijk hoer ook altijd mee
Lijkt me opzich ook wel leuk om mee te doen maar kwam dit jaar niet uit

1 like

Alles wat daar gepost wordt is zooo niet mijn smaak dus nah dan kijk ik liever naar kerstpaketten in kleurthema’s

4 likes

Ik vind de echte kerstpakketten het leukst om te zien maar 100 keer ik heb een bol tegoed bon oid wat minder vandaar dat ik de secret santa leuker vind

4 likes

Behalve Jutta want die zit er altijd glamorous uit haha

12 likes

Er is altijd een uitzondering die de regel bevestigt :smile: En heel goed van je nichtje dat ze een geëmancipeerde Duitser gevonden heeft, die zijn zeldzaam :sweat_smile:

Op die foto wel alleen haar hoofd, de outfit is het toch echt niet (en door met wie ze het doet ziet ze er automatisch ook al een stuk minder mooi uit imho :confounded:)

7 likes

Nou het is vooral een hele mooie vrouw! Maar mijn beeld van glamourous is toch heel anders.

12 likes

Haha ik doelde meer op haar eyeliner die ze alllltijd draagt

2 likes

Waarom pak je dan deze foto :laughing:

6 likes

haha dit is toch gewoon een standaard outfit van de newyorker feestdagencollectie?

het zou leuk zijn als we een soort met gala in nederland krijgen met al die gare outfits

12 likes

Haha ja misschien niet handig gekozen maar vond het in het kader van deze discussie grappig omdat haar sport-zelf en haar rode loper-zelf op 1 foto staan (en ik ervan uitging dat iedereen die iets weet van NLse sporters de eyeliner wel kent)

10 likes

Ik vind haar eyeliner alles behalve glamourus en eerser cheap haha! Elke keer als ik haar er weer mee zie denk ik zonde…

12 likes