Stel je persoonlijke vraag #47

hahaha ja of zo’n h&m x versace achtig iets

@JustinBieber same, love eyeliner maar dit is echt zo’n iggy azalea 2014 wing die eigenlijk bijna niemand goed staat

15 likes

Hahaha :joy::joy::joy:

6 likes

Ik vind het ook jammer dat haar wing niet evolueert.

8 likes

Wow dit doet me echt aan die Fashionnova outfits denken

Vinden jullie dit de lelijkste auto ter wereld?

• Ja sowieso
  • Nee is cute!
  • Multipla is lelijker

0 stemmers

Tesla Cybertruck is ook lelijker

1 like

Dit lijkt op zon uit de kluite gewassen cavia.

8 likes

Ik vind dit echt een cute diertje

4 likes

Hebben jullie ook collega’s die nooit bij sociale gelegenheden zijn?
(met welke reden dan ook en wat voor gelegenheden dan ook, of ze nou door de werkgever of collega’s georganiseerd worden)

• Ja
  • Nee
  • Ik ben dat zelf
  • Op mijn werk worden dit soort dingen niet geregeld en collega’s regelen ook nooit dit soort dingen/ik werk niet/ik heb geen collega’s

0 stemmers

De vriend van een vriendin werd het verweten dat hij er nooit bij is en dat het niet goed is voor de werksfeer als dit niet verandert. Toen is hij idd maar naar een borrel gegaan, was best prima alleen hij wordt wel half gedwongen en liever doet ie iets anders met zn vrije tijd.

1 like

“It’s not about whether someone is right for you, it’s whether you both want to make it right. There’s no perfect partner. There’s only the person who wants to make it work with you and the person who wants you to make it work with.”

Met betrekking tot een partner:

• Eens, het gaat met name om effort
  • Oneens, ik denk dat effort niet genoeg is
  • Oneens, ik denk dat er wel een semi-perfect persoon is
  • Oneens om andere reden
  • Dit is sowieso bullshit
  • Ik heb geen idee van relaties joh

0 stemmers

50/50 denk ik sorry. Je kan met op papier je perfecte partner zijn maar als niemand er moeite insteekt gaat dat ook niet werken. Anderzijds is alleen moeite doen ook niet voldoende want je kan een hoop werk erin steken maar als die connectie er niet is, is die er niet.
Dus een connectie + moeite erin steken.

30 likes

Dit is een soort Peppa Pig. Kia Peppa Piganto ofzo

12 likes

Alleen effort is sowieso niet genoeg, er moet wel een bepaalde klik zijn, anders werkt het natuurlijk sowieso niet. Maar je moet er wel ook allebei moeite voor willen doen, het gaat niet vanzelf (soms in het begin wel een tijdje, maar niet op de lange termijn)

2 likes

Ik heb 1 collega die echt nooit bij borrels, uitjes of etentjes is. Is wel een leuke collega die verder ook goed ligt in het team en iedereen weet gewoon dat hij nooit mee gaat, dus gelukkig maakt niemand er een issue van.
Soms zijn er ook verplichte dingen vanuit de organisatie (waar we niet altijd zin in hebben, maar soms moet het) en dan zorgt hij er voor dat hij even aanwezig is, zodat mensen zijn gezicht hebben gezien. Dan gaat hij zsm weg zodra het kan zodat hij gewoon weer verder kan werken haha.

2 likes

Ligr echt aan mn collegas ga of niet. Bij mn vorige baan ging ik nooit. Bij andere banen wel. Maar bij een vriendin van me hebben ze zowat elke maand een avond of halve dag en daar zou ik echt geen zin in hebben.

Sorry, maar ik vind het onzin. Heb echt wel wat beters te doen. Ga geen uur reizen voor een borreltje. Ik werk ook niet met mijn collega’s dus heb sowieso niet veel met ze over te praten

1 like

denken jullie dat de maeslantkering vandaag dichtgaat (zou voor het eerst zijn)

• ja
  • nee
  • weet ik niet, ik ga erover nadenken en verander zo mijn stem

0 stemmers

5 likes

Weet ik veel. Boeit me ook niet zo :sweat_smile:

6 likes

ja laten we dat bij elke poll gaan zeggen als je t saai vindt :sob:

13 likes