Zegt dit jou iets?
- Tie tie tie tiediediedie
- Nope.
0 stemmers
Hoeveel geld heb je uitgegeven aan kerstcadeaus bij elkaar? Of ga je uitgeven als je nog inkopen gaat doen
0 stemmers
Behalve de slimste mens.
Is sowieso leuker om naar vrij domme BNers te kijken dan naar allemaal zelfbenoemde genieën die zichzelf gaan opgeven zodra heel Nederland mee mag doen. Sowieso krijg je dan 100 Lisa Loebs per seizoen en dat is mijn persoonlijke nachtmerrie.
Ja liefst van der Valkje, lunchbuffet
Oeh ja heerlijk. Lunch bij Nibé waren gelukkig ook heel goed. En nog een snackbreak 's middags, echt top.
Ik ken er wel 1: de man van mijn nichtje. Wel een hele geĂ«mancipeerde Duitser, want hij heeft ongeveer 9 van de 12 maanden verlof âgepaktâ en hij heeft bij het trouwen haar naam aangenomen
Mijn nichtje is ook 100% Duits trouwens.
Een tocht door het donker
Zat laatst bij SPV, vond ik maar een karige bedoening. NIBE heeft iig nog een eindeloze stroom kroketten en meestal een lekkere warme maaltijd.
Oh herkenbaar. Sommigen zijn heel leuk en gezellig, maar heel vaak staan ze in zoân troosteloze wijk en bestaan de muren uit grijze bakstenen.
Ik voelde me soms zo opgesloten, dag in dag uit in hetzelfde lokaal met hetzelfde deprimerende uitzicht.
Zulke muren
Met systeemplafond en gezellig linoleum
En zoân uitzicht
Ik schrijf echt mega lelijk maar het boeit me gewoon niet. Nooit gedaan ook.
Ik heb echt geen leesbaar handschrift en vond het steeds vaker gĂȘnant om kaartjes te sturen want dan deed ik goed mân best konden ze toch soms niet lezen wat er stond. Dus nu ben ik aan het oefenen met mijn handschrift verbeteren en het is echt al zo veel mooier geworden. Ik schrijf nog wel sloom maar misschien moet ik ook onthouden dat schrijven nooit je gedachten bij kan houden.
Anyways voor iedereen die ook een beter handschrift wil bestel dit boek. Ze zouden deze letters ook op basisscholen moeten leren. Veel betere leesbare letters dan die ik vroeger heb geleerd en nog steeds vaak geleerd worden. Het is trouwens gemaakt door stichting schriftontwikkeling.
https://schriftontwikkeling.nl/handschriftonderwijs/handschrift-didactiek/
Edit: ik heb me trouwens rot gezocht naar die pilot Pennen die getipt worden. De bruna/primera hebben het niet, boekhandels met kantoorartikelen kon ik het ook niet vinden konden ook niet bestellen. iteindelijk vond ik ze bij 24papershop.
Oh jaaa dit, aan die muren bleef je wollen trui hangen. Wij hebben zelfs een keer iemands gebreide paardentrui zonder verdere bevestigingsmaterialen aan die muur opgehangen zo ruw waren die bakstenen. Maar dan kwam juf Joke met de budget versie hiervan binnen gereden en dan pas kon je je esthetische zorgen even vergeten door de afleiding van moffel en piertje
Ach, kan altijd nog erger. Ik zat in groep 8 met zân 36âen in een container (niet zoân ruime die je op Google ziet). Wie ooit heeft bedacht dat dat bevorderlijk voor het leren wasâŠ
Oh dat zou ik al helemaal geweigerd hebben, wat een hel!
Ik zap net langs NOS Sportjaar en⊠Vind je sporters er ook eigenlijk altijd âbeterâ uit zien zonder make-up en in sportoutfit dan zo âglamourousâ, zoals bij galaâs.
0 stemmers
Als voorbeeld hier Annemiek van Vleuten:
Vind ik ook vaak bij bruiloften.
Dat je iemand in hun dagdagelijkse bestaan er mooier uit vindt zien dan op de bruiloft bedoel je?
Vond ik ook van Ilse bij expeditie. Maar daar gold het eigenlijk wel voor meer mensen haha
Ja dat idd. Iedereen is dan op zân paasbest en dat lijkt soms ja weet niet beetje alsof je aan het verkleden bent met elkaar. Geld niet voor iedereen hoor maar denk wel van nee je dagdagelijkse kloffie is leuker.
Ze zien er vaak ouder uit omdat er denk ik in de make-up lekker een smokey eye wordt gemaakt want âavondlookâ. Dat je er soms veel mooier en frisser uit ziet met een lichtere look wordt dan vergeten lijkt wel. Ik vind haar trouwens op beide mooi, maar op de tweede zou ik haar vooral ouder schatten.