Vinden jullie Nederlandse woorden met een ae erin waar in principe ook gewoon aa kan staan ook irritant?
- Ja rot op met je halve maen Efteling
- Ik sta hier neutraal in
- Ik vind dit juist guitig
0 stemmers
Vinden jullie Nederlandse woorden met een ae erin waar in principe ook gewoon aa kan staan ook irritant?
0 stemmers
Sawrry
Was deze dan nooit eerder gesloten? Ik lees online 2007. Lijkt me wel vet om te zien eigenlijk, maar hoop van niet. Had het idee dat het qua storm wel mee viel hier dus denk alleen niet dat het gebeurt.
Guitig! Dat woord hoor je niet veel meer
oh je hebt gelijk! dan heb ik het ergens verkeerd gelezen haha
Ik veronderstelde dat er een 100% overeenkomt zou zijn tussen mensen die guitig zeggen en mensen die een ae enjoyen.
bij de efteling snap ik het want oud nederlands (lijkt me?) maar ik vind ae wel irritant vooral door die opleving van mae als tweede naam. en holly mae brood ookal heet zij al veel langer zo
Dit is 100% waar, ik hou van het woord guitig. En smikkelen. Het begon ooit sarcastisch maar soms heb je jezelf niet in de hand
Dit is toch gewoon mega ordinair
Ja oke
Dat is zij toch ook gewoon.
Ja! ik bekijk nu haar insta inderdaad. Ken d’r alleen in schaatspak
Ik vind Suzanne Schulting veel meer de hotte schaatster dan Jutta eigenlijk.
En dat ze met Jake Paul heeft maakt haar ook automatisch wel een beetje een mongool
ik vind de trend van de hete schaatsers/wielrensters weer irritant of saai worden, vond het in het begin bij suzanne schulting wel leuk nog, maar ze doen nu allemaal beetje hetzelfde met foto’s in sporttenue en hete make up etc
Het origineel is toch ook wel Leontien van Moorsel (of heeft zij ook een voorgangster?)!
Ja! Ik vind Belgische namen ook altijd zo aanstellerig. Met hun ae, en ck overal.
Hahaha kan je een voorbeeld geven?