Stel je persoonlijke vraag #47

Even een greep uit lijstjes met de meest voorkomende achternamen in Belgie:
bron: Meest voorkomende familienamen in België en Nederland « Naamkunde
Maes, Claes, Aerts, Vandenbroeck, Declercq, Claeys, Verstraete, Declerck, Verhaeghe,

16 likes

Aaah achternamen. Ja dat dateert natuurlijk uit x-aantal jaar terug toen ae gewoon nog gebruikelijk was. Dacht dat je voornamen bedoelde

Edit: omg heb zelf een ae achternaam hahaha

14 likes

@Daelyss niet te vergeten :joy::joy::grimacing:

2 likes

Ben jij een spontane meid?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Zeker wel, maar toppiejoppie Inge de Bruijn is van na de hoogtijdagen van Leontien.
Maar ik denk dat Florence Griffith-Joyner met haar nagels wel eerder was.

9 likes

Het Leontienhuis…

• Ken ik niet
  • Zegt me wel iets
  • Ja ken ik

0 stemmers

Daar denk ik meteen aan bij Leontien van Moorsel :sweat_smile:

2 likes

Oh wat het dan is:

als je niet wilt googlen haha

Het Leontienhuis is ontstaan uit de wens van Leontien Zijlaard-van Moorsel om anderen te helpen in hun gevecht tegen een eetstoornis. De voormalig wielrenster kampte tijdens haar wielercarrière met anorexia, waarvan zij succesvol herstelde. Ze vond de balans terug en geniet weer van het leven. Dat gunt ze iedereen! Zo is in 2008 Stichting Leontienhuis opgericht. […]
Inmiddels is het Leontienhuis uitgegroeid tot veel meer dan alleen een inloophuis. Met onze opgedane kennis en ervaring hebben we een breed aanbod ontwikkeld. Van informatieve bijeenkomsten tot individuele coaching en groepsbegeleiding. Om mensen met een eetstoornis en hun naasten te coachen naar herstel.

8 likes

de kering is dicht!!!&!

18 likes

Godver, gemist. Je had trouwens toch gelijk, eerste keer dat hij zelf dicht is blijkbaar. Die andere keren waren tests, dus dat telt niet vind ik.

4 likes

Wat heb jij in je kerstpakket gekregen?

• Een (digitale) cadeaubon
  • Wijn
  • Eten
  • Een voorwerp (tas, mok, etc)
  • Een kaartje
  • Niks

0 stemmers

2 likes

Cadeaubon en muntjes voor de markt met kraampjes met lokale ondernemers.

3 likes

Ik heb de kerstpakketten gemaakt, dus geen kaart voor mezelf, maar de rest kreeg wel een persoonlijke kaart.

Lieve George, je hebt weer fantastisch werk geleverd dit jaar. Groetjes, George :joy:

37 likes

Nog niks, komt waarschijnlijk pas na kerst aan en ik ben vandaag vertrokken en pas 4 jan weer thuis dus hoop dat ik het dan nog ergens kan ophalen…

1 like

0 stemmers

Raffaello in de zomer, FR in de winter :sparkles: Rondnoir nooit gegeten

2 likes

Mijn man heeft een doosje van die Rafaellos in z’n kerstpakket gekregen en ik was vergeten hoe smerig lekker die dingen zijn :two_hearts: :coconut:

11 likes

Ferrero rocher hands down maar wel gewoon een doosje (nja wat zeg ik DOOS) vol kleintjes, die grote bol is een scam daar zitten gewoon drie mini’s in.

Oh nee maar 2 in innern zelfs, scam!!

9 likes

Jaa dat bedoelde ik eigenlijk ook maar zag dat t plaatje idd ongelukkig gekozen is

1 like

Dit jaar organiseer ik het kerstdiner voor mijn familie. Zelf drinken mijn vriend en ik geen alcohol en nu twijfel ik of ik dat wel in huis moet halen voor de gasten. Wat denken jullie?

• Alcohol hoort erbij!!
  • Nee is niet nodig

0 stemmers

2 likes